بذر

بذر گل ایبریس بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • رنگ ارغوانی
  • فرم بسیار پُرگل
  • ارتفاع کوتاه
  • عمق کشت 1سانتیمتر
  • تاریخ کشت اوایل بهار
  • فاصله کشت 25 × 25
  • نوع گل یکساله


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ایبریس ارغوانی با نام علمی lavender Candytuft گیاهی زیبا، زینتی، مقاوم و چند ساله یا یک ساله است. این گل بومی مناطقی از جنوب اروپا بوده و امروزه در بیشتر مناطق یافت می‌شود و از طریق بذر و به صورت مستقیم و غیر مستقیم پرورش می‌یابد و محیط زیبایی را ایجاد می‌کند.

مشخصات ظاهری ایبریس ارغوانی:

ایبریس ارغوانی گیاهی زینتی، زیبا و مقاوم بوده که ارتفاعی بین ۱۰ تا ۲۵ سانتی‌متر دارد. این گل دارای ساقه‌ای افراشته بوده و برگ‌های آن سبز رنگ، دندانه دار و ضخیم می‌باشد. در فصل بهار و تابستان گل‌هایی، چند گلبرگی، چتری و با رنگ‌های مختلف سفید، صورتی، بنفش کم رنگ، ارغوانی و… روی ساقه گیاه ظاهر می‌شود و محیط زیبایی را ایجاد می‌کند.

فصل کاشت ایبریس ارغوانی:

زمان مناسب برای کاشت این گیاه فصل بهار می‌باشد.

میزان بذر مورد نیاز در هر متر مربع:

از آن‌جا که فاصله کاشت بذر ایبریس ارغوانی ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر است به همان اندازه می‌توانید میزان بذر مورد نیاز خود را تهیه کنید.

شرایط کاشت ایبریس ارغوانی:

این گیاه از طریق بذر و به صورت مستقیم و غیر مستقیم گسترش می‌یابد. لازم است که شما قبل از کاشت به چند نکته توجه داشته باشید.

خاک:

خاک مناسب برای کاشت و رشد این گیاه، خاک رسی، شنی و با زهکشی مناسب می‌باشد.

آب:

این گیاه برای رشد به آبیاری متوسط و خاک مرطوب نیاز دارد.

دما:

دمای ایده‌آل برای رشد ایبریس ارغوانی ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

نور:

ایبریس ارغوانی از گیاهان آفتاب دوست است و برای رشد به نور فراوان نیاز دارد.

بعد از توجه به این نکات برای کاشت به روش غیر مستقیم، در اواخر فصل زمستان بذرها را ۱ تا ۲ ساعت در آب ولرم خیس کرده و سپس در گلدان یا سینی نشا مورد نظر خود به عمق ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر و ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر بکارید و خاک بذرها را تا زمان جوانه زنی مرطوب نگه دارید. بعد از گذشت حدوداً ۲ هفته بذرها جوانه می‌زنند و شروع به رشد می‌کنند وقتی که جوانه‌ها به اندازه معینی رسیدند می‌توانید آن‌ها را به زمین اصلی منتقل کنید و با فاصله مناسب در خاک بکارید.

برای کاشت به روش مستقیم نیز زمین مورد نظر را خوب شخم بزنید و بذرها را به عمق ۱۰ تا ۳۰ میلی‌متر و فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر درون خاک بکارید و آبیاری کنید. بعد از گذشت مدتی بذر‌ها جوانه خواهند زد و شروع به رشد خواهند کرد.

خواص ایبریس ارغوانی:

این گل زیبا و زینتی است و خواص دارویی خاصی ندارد ولی می‌توانید آن‌ها را در گلدان، باغچه‌ها، پارک‌ها و… بکارید و محیط زیبایی ایجاد کنید و از آن لذت ببرید.

عوارض ایبریس ارغوانی:

این گیاه ممکن است هنگام گرده افشانی باعث تشدید واکنش‌های آلرژیک در افراد حساس شود.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت گیاهان دارویی # بذر بسته بندی # خرید بذز گل ایبریس # نحوه کاشت گل ایبریس # lavender Candytuft # بذر طلایی رویان

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر گل ایبریس بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط