بذر

بذر گل رعنا زیبا بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • رنگ: چندرنگ
  • فرم :پُرپَر
  • ارتفاع: پاکوتاه
  • عمق کشت: 1سانت
  • تاریخ کشت: اوایل بهار
  • فاصله کشت :35 × 35
  • نوع گل: یکساله


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

رعنا زیبا گیاهی گلدار و زیبا که در فصل بهار و تابستان گلدهی دارد و هر چه به پاییز نزدیک شویم گلدهی کاهش پیدا می کند. گل رعنا مناسب فضای باز است به چند ساعت نور مستقیم برای گلدهی احتیاج دارد در غیر این صورت رشد علفی پیدا می کند و گلدهی متوقف می شود.

رعنا زیبا یا گل شاد، یک گل همیشه شاداب، مانند شکوفه بزرگ گل آفتابگردان است. گل‌های شاد، از خانواده گل‌های آفتابگردان، داوودی و گل مینا هستند. آن‌ها جزء گل‌های بومی آمریکا و کانادا هستند. امروزه، این گل‌های محبوب در سراسر ایالات متحده آمریکا یافت می‌شوند.گل‌های رعنا زیبا به‌خوبی در محیط‌های خشک رشد می‌کنند. بسیاری از مردم، گل‌های رعنا را جزء گل‌های وحشی می‌دانند. به عقیده دیگران، آن‌ها بخشی از یک باغ پروانه هستند یا مانند پروانه در وسط یک باغ گل به‌خوبی می‌درخشند. گل‌های شاد، نام‌ خود را از منطقه‌ای که در آن پرورش می‌یابند گرفته‌اند، منطقه‌ای که از شکوفه پوشیده شده است.

نام‌های دیگر گل شاد عبارت‌اند از گل هندی و چرخ آتشین. رشد شکوفه‌ها طولانی‌مدت است و بزرگی عرض آن‌ها به ۱۰ سانتی‌متر می‌رسد.بذر گل رعنا زیبا موجود رنگارنگ بوده و رنگ‌های این گل شامل نارنجی، قرمز و زرد است. شکوفه‌های این گل از اوایل تابستان شروع به ریزش می‌کنند، اما اگر به آن‌ها رسیدگی شود، بیشتر عمر می‌کنند. گل‌های رعنای زیبا، در باغ‌های پروانه و زمین‌های وسیع بسیار زیبا و دیدنی هستند. ارتفاع این گل‌ها به ۴۵ تا ۹۰ سانتی‌متر می‌رسد. گل های زیبای بسیاری مانند گل ابری پاکوتاه گلدانی و گل آمارانتوس ابلق و… برای شما همراهان عزیزمون موجود کردیم که امیدواریم از کشت آن ها لذت ببرید.

نحوه کاشت بذر گل رعنا زیبا:

برای اینکه گلهایتان از اواسط بهار به گل بنشیند نیاز است ۸ تا ۱۲ هفته قبل از پایان زمستان نسبت به کاشت بذر گل رعنا زیبا در منزل اقدام شود، برای شروع، در ابتدا سینی کاشت را آماده کرده ، خاک مناسب کشت این گیاه خاک سبک شنی می باشد،بذر ها را به فاصله مناسب بکارید. بذرها برای جوانه زنی نیاز به نور دارند، روی بذرها را بالایه نازکی از خاک الک شده به ضخامت ۳ میلیمتر بپوشانید و بستر کشت را با اسپری مرطوب کنید .

دمای مکان نگهداری را بین ۲۱ تا ۲۴ درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. در طول مدت جوانه زنی باید خاک مرطوب نگاه داشته شود ، بذرها بعد از ۵ الی ۱۰ روز جوانه می زنند . بعد از جوانه زنی بذر ها دما را می توان تا ۲۰ درجه کاهش داد ،بعد از جوانه زنی گیاه ۵ تا ۷ هفته نیاز به آماده شدن برای گل دهی دارند که می توان گلهای جوان و آماده را بعد از بر طرف شدن خطر سرمازدگی به محیط باز منتقل کرد .

آبیاری:

به آبیاری منظم و کم نیاز دارد و به خاک خیس حساس می باشد و باعث پوسیدگی و از بین رفتن گیاه می شود . بهترین زمان آبیاری برای گیاه زمانی است که خاک اطراف گیاه خشک باشد و آنزمان نسبت به آبیاری اقدام نمایید . در فصل تابستان و گرم شدن هوا نیازآبی گیاه بیشتر می شود .بهترین روش آب دادن گیاه روش غرق آبی است

خاک مناسب :

خاک های سبک و شنی با زهکشی مناسب بهترین نوع خاک برای کاشت بذر گل رعنا زیبا است.

نور:

برای گلدهی مناسب به مکانی با حداقل ۶-۸ ساعت نور مستقیم آفتاب نیاز دارد.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت گیاهان دارویی # بذر بسته بندی # خرید بذز گل رعنا # نحوه کاشت گلرعنا # Beautiful Rana Seed

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر گل رعنا زیبا بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط