بذر

بذر گل سلوی بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • رنگ: چندرنگ
  • فرم: بسیار پُرگل
  • ارتفاع :متوسط
  • عمق کشت: 1سانت
  • تاریخ کشت: اواسط بهار
  • فاصله کشت: 30 × 30
  • نوع گل: چند ساله


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گل سلوی قرمز از جمله گیاهان چندساله است که بیشتر به صورت یک ساله بسته به شرایط جغرافیای کشت می‌شود. دارای رنگ‌های مختلفی است ولی رنگ اصلی آن قرمز رنگ است این گل به همین دلیل به گل قرمز نیز معروف است. این گیاه دارای برگ‌های متقابل پهن به شکل قلب می باشد. حاشیه برگ‌های این گیاه دندانه دار و نوک تیز است. گل‌های این گیاه خوشه‌ای هستند و همانند چتر بر روی بوته کشیده می‌شود. دارای دو نوع پا کوتاه و پا بلند است. توجه داشته باشید که رقم‌های پا کوتاه این گیاه بیشتر گل می‌دهد.

طرز کاشت بذر گل سلوی:

نحوه کاشت گل سالوی پاقرمز از طریق بذر می‌باشد. برای همین منظور شما می توانید در اواسط زمستان بذر این گیاه را در خزانه و یا در درون فضای سبز کشت نمایید. پس از کاشت بذر نیز لایه نازکی خاک بر روی بذر بریزید و بستر کشت را با اسپری مرطوب نمایید تا گیاه جوانه بزند. معمولاً بذرهای گل سلوی پا قرمز پس از حدود دو تا سه هفته جوانه می زند. پس از آنکه گیاه به حد معینی از رشد رسید آن را در اواسط فصل بهار به زمین اصلی منتقل کنید. همچنین می‌توانید پس از گذر از سرما بذر را مستقیماً در زمین بکارید.

فاصله کاشت بذر:

گیاهان گل سلوی پا قرمز را به فاصله 20 تا 35 سانتی متری از یکدیگر کشت نمایید.

عمق کاشت بذر:

پس از کاشت بذر لایه نازکی خاک نرم بر روی بذر بریزید.

ارتفاع:

ارتفاع این گیاه بسته به گونه‌های مختلفی که دارد متفاوت است ولی در حد معمول ارتفاع آن بین 30 تا 60 سانتی متر است که در برخی گونه‌ها ارتفاع آن به 2 متر نیز می‌رسد.

خاک مناسب رشد:

برای کاشت گل سلوی پا قرمز از خاک غنی که زهکشی مناسبی دارد استفاده کنید.

دوره بلوغ یا گل دهی: گل دهی این گیاه معمولاً از اوایل تابستان شروع می‌شود و تا اواخر تابستان و اواسط پاییز و شروع فصل سرما و یخبندان ادامه دارد. این گیاه بعد از سه الی چهار ماه پس از کاشت بذر شروع به گل دهی می‌کند.

دمای مناسب رشد:

دمای مناسب رشد بذر بین 19 تا 24 درجه سانتی گراد می‌باشد.

مقدار آب دهی:

این گیاه برای رشد و گل دهی به آبیاری منظم و زیادی نیازمند است گیاه را طوری آبیاری نمایید که زمین همیشه مرطوب باشد.

نور لازم:

از جمله گیاهان آفتاب دوست است که روزانه به 14 ساعت نور نیاز دارد.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت گیاهان دارویی # بذر بسته بندی # خرید بذز گل سلوی # نحوه کاشت گل سلوی # Selvia Seed

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر گل سلوی بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط