بذر

بذر گل شب بو زعفرانی بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • رنگ: الوان 
  • فرم :پُرپَر
  • ارتفاع: متوسط
  • عمق کشت :0/5سانتیمتر
  • تاریخ کشت :اواخر پاییز
  • فاصله کشت: 35 × 35
  • نوع گل :دوساله


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گل شب بو زعفرانی از جمله گل های زینتی برای کاشت در گلدان، باغ و باغچه به شمار می رود که گلهای معطر و زیبایی در رنگ های مختلف سبز تا قرمز و بنفش تولید می‌کند. از گل های این گیاه به عنوان گل شاخه بریده استفاده می‌کنند که در صنعت عطر سازی نیز کاربرد دارد. از طریق بذر و قلمه تکثیر می‌شود.

مشخصات گیاهی گل شب بو زعفرانی

گل شب بو الوان گیاهی یک تا چند ساله است که به دو صورت پا کوتاه و پا بلند رشد می‌کند و گلهای زیبا و جذابی در طول امتداد ساقه نیمه چوبی گیاه تولید و منظره شگفتانه ای را ایجاد می‌کند که آدمی از تماشای زیبایی آن سیراب نمی‌شود. گلهای این گیاه در رنگهای مختلف سبز، سفید، قرمز و بنفش ظاهر می‌شوند.

گلهای این گیاه در عین زیبایی بسیار معطر هستند که از آن به عنوان گل شاخه بریده برای گل آرایی و همچنین صنعت عطر سازی استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که این گیاه خواص دارویی و درمانی زیادی دارد و در طب سنتی از آن برای بهبود و التیام بسیاری از بیماری استفاده می‌کنند.

برگهای سبز رنگی بیضی و نیزه‌ای مانندی به طول 3 تا 8 سانتیمتر تولید می‌کند.

از رشد به نسبت آسانی برخوردار است که قابلیت کاشت در بیشتر مناطق را دارد که می‌توانید در گلدان یا فضای باز باغ و باغچه آن را پرورش دهید.

طرز کاشت گل شب بو زعفرانی

گل شب بو الوان از طریق بذر و قلمه تکثیر می‌شود. در کشت بذری ابتدا بستر کشت را آماده کنید، برای این منظور بستر مورد کشت را تا عمق 20 سانتیمتری خوب شخم بزنید و سپس خاک آن را مرطوب کنید. بذر گیاه را در عمق مناسب بکارید و سپس روی آن را با کمی خاک غنی و حاصلخیز بپوشانید. گیاه را آبیاری کنید و تا زمان جوانه زنی نگذارید سطح خاک خشک شود. پس از مدتی بذر گیاه جوانه می زند و رشد خود را شروع می‌کند.

ارتفاع:

ارتفاع این گیاه بسته به ارقام پا کوتاه و پا بلند بین 30 تا 90 سانتیمتر است.

فاصله کاشت بذر:

فاصله کاشت بذر 30 تا 45 سانتیمتر است.

عمق کاشت بذر:

عمق کاشت بذر 5 تا 10 میلیمتر است.

خاک مناسب رشد:

برای رشد به مخلوط خاک باغچه، شن و خاک برگ نیاز دارد. خاک باید زهکشی خوبی داشته باشد.

دمای مورد نیاز:

دمای مناسب برای رشد این گیاه 15 تا 20 درجه سانتی گراد است.

زمان گلدهی:

گلدهی این گیاه در فصل بهار است.

مقدار آبدهی:

به آبیاری متوسط و منظمی نیاز دارد.

نور:

نیاز به نور کامل خورشید برای رشد دارد.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.


# Echium amoenum # بذر گیاهان دارویی # کشت گیاهان دارویی # خرید گیاهان دارویی # بذر بسته بندی # خرید بذز گل شب بو # نحوه کاست گل شی بو

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر گل شب بو زعفرانی بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط