بذر

بذر گل کوکب الوان بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • رنگک چند رنگ
  • فرمک بسیار پُرگل
  • ارتفاع متوسط
  • عمق کشت: 1سانتیمتر
  • تاریخ کشت: اوایل بهار
  • فاصله کشت: 30× 30
  • نوع گل :یکساله


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گل کوکب از جمله گیاهان گلدار و چندساله است. این گیاه  در رنگ‌های مختلفی می‌باشد که رنگین کمانی از رنگ‌ها را شامل می‌شود. گل کوکب الوان دارای انواع مختلف تک شکوفه و دو شکوفه می باشد. این گل در مکزیک توسط مهاجران کشف شد و به سراسر جهان ارسال شد.گل کوکب الوان به دلیل دارا بودن گل‌های درشت بسیار پر طرفدار است. زیبایی محیط را با گل زینتی کوکب الوان تکمیل کنید.

آموزش کاشت بذر گل کوکب

ابتدا با تهیه بستر مناسب برای عمل جوانه زنی بذر ها را به آرامی داخل خاک فشار می دهیم و سپس آنها را آبیاری می کنیم و خاک تا زمان جوانه زنی همواره مرطوب نگه می داریم.
معمولا بعد از گذشت ۱۰ روز شاهد جوانه دادن بذر ها می شویم، زمانی که جوانه ها به قد ۸ سانی متر رسیدند از بستر نشاء گیری خارج و در یک گلدان بزرگتر و یا باغچه منتقل می کنیم.
توجه داشته باشد که گل ها را نباید تا قبل از گرم شدن هوا به بیرون از منزل منتقل کرد.
اگر در منطقه زندگی تان شب های سردی دارید گل را به داخل منزل انتقال دهید.

شرایط نگهداری از این گل :

آبیاری :

زمینی که در آن کوکب کاشته می شود باید آب کافی دریافت کند تا خاک همیشه مرطوب باشد ولی نباید بیش از حد آبیاری شود.

خاک :

خاکی که کاشت گل کوکب در آن انجام می شود باید حاوی مواد آلی کافی و نیز دارای زهکشی مناسب باشد. خاکی غنی با زهکش خوب که اضافه آب را از خود عبور می دهد برای کاشتن گل کوکب مناسب است.

همچنین وجود مواد ارگانیک به رشد این گیاه کمک می کند بنابراین می توان از خاک برگ ، کود بسیار پوسیده گاوی ، پیت موس استفاده کرد. با اضافه کردن شن به خاک کوکب به زه کشی بهتر آن کمک خواهد کرد.

دما :

این گیاه به هیچ عنوان مناسب سرما و دمای زیر صفر نیست. بخصوص گیاهان جوان که تازه از خاک بیرون آورده اند به سرمای دیررس بهاره حساس هستند و از بین می روند. بهترین دامنه دمایی برای کاشت و نگهداری گل کوکب ۲۵-۱۳ و برای گل دهی ۱۵-۱۰ است. بهترین گل ها در مناطق با شب های خنک به دست می آید.

نور :

برای کاشتن گل کوکب مکانی را انتخاب کنید دارای نور مستقیم آفتاب به حداقل ۸ ساعت باشد. اما بهتر است که این نور در صبح به مدت ۳ ساعت تامین شود و در طی عصر هنگام، مکان کاشت این گیاه از مقداری سایه برخوردار باشد.

کود :

نیتروژن و فسفر از مهمترین عناصر مورد نیاز برای کاشت گل کوکب هستند. مقدار به نسبت کم پتاسیم و کلسیم برای رشد بهتر و تولید ریشه های ژوخه ای و حفظ تعداد گل ها لازم است.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.


# بذر گلها # کشت گلها # نحوه کشت کوکب کوهی # خرید کوکب کوهی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر گل کوکب الوان بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط