بذر

بذر گل کوکب کوهی بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • رنگ زرد
  • فرم پُرگل
  • ارتفاع بلند
  • عمق کشت 1سانت
  • تاریخ کشت اوایل بهار
  • فاصله کشت 40 × 40
  • نوع گل دائمی


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کوکب کوهی Dahlia با نام علمی Dahlia variabilis از خانواده Asteraceae گیاهی است گلدار و یکساله که بومی مکزیک می باشد. این گیاه در رنگ‌های مختلفی می‌باشد که رنگین کمانی از رنگ‌ها را شامل می‌شود. گل کوکب بذری دارای انواع مختلف تک شکوفه و دو شکوفه می باشد. گل کوکب کوهی به دلیل دارا بودن گل‌های درشت بسیار پر طرفدار است. که جهت تزیینات پلات باندها یا به صورت گروهی برای زینت چمن ها و مقابل درختان دائمی بکار می رود. از گلهای بریده آنها نیز برای تهیه دسته گل استفاده می شود.

آبیاری :

کوکب کوهی جهت رشد مطلوب به آبیاری متوسط و منظمی نیاز دارد بنابراین بستر کشت بایستی همواره مرطوب باشد نه خیس. چون خیس ماندن طولانی مدت خاک باعث می شود که ریشه گیاه پوسیده شود و در نتیجه گیاه از بین برود

نور :

کوکب کوهی به نور کامل آفتاب نیاز دارد (6 تا 8 ساعت در روز) اما سایه را هم می تواند تحمل کند. اما در مناطق با آب و هوای گرم معمولا تا بعد از ظهر نور مستقیم برای گیاه کافی است بعد از آن بهتر است سایه برای گیاه فراهم کنید.

دما :

بهترین دمای رشد و نگه داری کوکب بذری بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد است. کوکب بذر تا حدودی نسبت به سرما مقاوم می باشد بطوری که می‌تواند تا دمای 12- را تحمل کند.

خاک :

کوکب کوهی تقریبا در همه ی خاک ها با زهکشی مناسب رشد میکند ولی مناسب ترین بستر خاک مخلوط خاک باغچه، خاک برگ و پیت ماس می باشد.

تکثیر :

تکثیر کوکب کوهی از طریق کاشت بذر امکان پذیر است. در روش کاشت بذری در اوایل فروردین بذر را در خزانه کاشته و لایه نازکی خاک روی آن ریخته می شود. پس از آنکه گیاه جوانه زد و ارتفاع آن به حدود 10 سانتی متر رسید آن را از خزانه خارج و در بستر اصلی نشاء می گردند.

بیماریها و آفات :

ازآفات و بیماری های شایع گل کوکب کوهی می توان به سفیدک پودری ، بیماری زنگ ، لکه برگی های قارچی و باکتریایی و شته را میتوان نام برد. که با تغذیه خوب و استفاده از سموم به موقع آنها را ازبین برد.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.


# بذر گلها # کشت گلها # نحوه کشت کوکب کوهی # خرید کوکب کوهی # خرید بذر طلایی رویان # Dahlia variabilis seed

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر گل کوکب کوهی بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط