بذر

بذر گل لادن الوان بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • رنگ :چندرنگ
  • فرم: پُرپَر
  • ارتفاع :کوتاه
  • عمق کشت:1الی 2 سانت
  • تاریخ کشت :اوایل بهار
  • فاصله کشت: 30 × 30
  • نوع گل: یکساله


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

بذر گل لادن الوان از جمله بذر گل های سریع الرشدی می باشد که شما عزیزان می توانید با صرف انرزی و هزینه محدود نسبت به کاشت آن ها در سبد های آویزان و یا باغچه منزل خود اقدام نموده و به زیبایی آن کمک شایان توجهی نمایید.

گل لادن الوان دارای برگ های چرمی و دایره ای شکل با لبه های موجی می باشد و گل های آن به رنگ نارنجی، زرد و قرمز هستند. گل ها و برگ های این گیاه علاوه بر زیبایی، خوردنی نیز می باشند. برگ های آن طعم تند و فلفلی داشته و می توان از آن در سالاد و سوپ استفاده نمود. علاوه بر موارد ذکر شده در طب سنتی از این گیاه برای ضدعفونی کردن و التیام زخم استفاده می نمایند و جوشانده آن باعث افزایش مقاومت بدن می شود.

این گیاه از طریق بذر کشت می شود و انتخاب بذر خوب گل لادن الوان از مهمترین قسمت عملیات پرورش آن می باشد. بذرسرا بهترین و مرغوبترین بذر گل لادن الوان را در بسته بندی های شیک و به صورت کاملا بهداشتی عرضه می نماید.

بهترین زمان کاشت گل لادن الوان

بهترین زمان کاشت گل لادن بسته به نوع کشت متفاوت خواهد بود. در صورت کاشت مستقیم بذر در زمین اصلی و در شهرهای گرمسیر بهار تا اوائل فصل پاییز زمان مناسبی برای این کار می باشد. در صورت تمایل برای کاشت این بذر در شهرهای سردسیر، در اواخر زمستان و در خزانه اقدام به این کار نمایید. سپس با خاک اطراف ریشه به زمین اصلی انتقال دهید. مزیت این کار نسبت به کاشت مستقیم، تولید گل های زیاد در فصل بهار است. لادن از جمله گل هایی است که آفتاب مستقیم را دوست ندارد و شرایط نیمه سایه باعث بهبود عملکرد گیاه خواهد شد.

خاک مناسب برای کاشت گل لادن الوان

خاک سبک شنی با زهکشی مناسب بهترین خاک برای کاشت بذر گل لادن می باشد. چند ترکیب خاکی مناسب برای کاشت بذر گل لادن الوان وجود دارد که در صورت دسترسی به هرکدام می توانید از آن به عنوان بستر کشت بهره بجویید:
1. پیت ماس (70 درصد) + کوکوپیت (30 درصد)
2. کوکوپیت (60 درصد) + کود دامی (40 درصد)
3. خاک باغچه (40 درصد) + ماسه (20 درصد) + برگ (20 درصد) +کود دامی یا ورمی (20 درصد)

میزان آبیاری مورد نیاز برای گل لادن الوان

گل لادن الوان از جمله گل های حساس به میزان آبیاری می باشد. به طوری که کم و بیش بودن رطوبت بستر، مانع از گلدهی ایده آل خواهد شد. بهتر است آبیاری زمانی صورت گیرد که لایه سطحی خاک خشک شده باشد (آبیاری عمیق 2بار در هفته و در زمان صبح).

روش کاشت بذر گل لادن الوان در باغ و باغچه

قبل از کاشت بذر ابتدا زمین را با چنگک، بالا و پایین نمایید. بذرها را در ردیف هایی با فاصله 20 الی 30 سانتی متری و در عمق 2 سانتی متری خاک قرار دهید. فرآیند جوانه زنی بذرها به 15 روز زمان نیازمند است. همچنین به این نکته نوجه نمایید که از زمان کاشت بذرها تا رشد جوانه ها، سطح خاک باید مرطوب بماند.
پرورش و کاشت بذر گل لادن الوان در خانه (گلدان)
بذرها را به مدت 24 ساعت در آب ولرم بخیسانید. بهتر است در این مدت دو مرتبه آب را تعویض نمایید.
گلدان را با یکی از ترکیب های خاکی پیشنهاد شده در قسمت بالا پر نمایید. (گلدانی به عمق 15 سانتی متر)
بذرها را در عمق 2 سانتی متری خاک قرار دهید.
بستر کشت شده را آبیاری نمایید.
با گذشت 5 الی 10 روز از زمان کاشت، بذرها شروع به جوانه زنی می کنند.
گلدان را به مکان نیمه سایه بیرون از منزل (تراس، لبه بیرونی پنجره و ...) انتقال دهید.
با 15 سانتی متری شدن جوانه ها می توانید آنها را به گلدان دلخواه خود منتقل کنید.
نکته: گل لادن از جمله گل های بیرونی می باشد که نگهداری آن در منزل میسر نخواهد بود. چون درون منزل تهویه مناسب و نور کافی برای رشد این گیاه وجود ندارد. پس بهتر است در صورت کاشت بذر در گلدان، با شروع جوانه زنی آن ها را به بیرون از خانه انتقال دهید.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.


# بذر گلها # کشت گلها # نحوه کشت گل لادن الوان # خرید بذر لادن الوان # خرید بذر طلایی رویان # Laleh Abbasi Alvan Seed

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر گل لادن الوان بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط