بذر

بذر گل نیلوفر الوان بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • رنگ: چندرنگ
  • فرم :پُرگل
  • ارتفاع: بلند، نیاز به قیم دارد
  • عمق کشت: 1الی 2 سانت
  • تاریخ کشت: اوایل بهار
  • فاصله کشت: 35× 35
  • نوع گل: یکساله


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گل نیلوفر الوان جزو خانواده‌ی پیچکیان به شمار می‌آید که نام علمی آن ipomoea tricolor است که گیاهی چند ساله و از راسته پیچ‌ها می‌باشد. این نوع گل از مناطق گرمسیر بوده و به هوای سرد زمستانی بسیار حساس است. گل نیلوفر الوان رنگ بندی متنوعی دارد که محصول کشور آمریکای جنوبی و مرکزی می‌باشد که از گونه‌های زیادی تشکیل شده است. دقت کنید که این نوع گل در اطراف باغ‌ها و طبیعت بسیار یافت می‌شود. در اول صبح گل‌های آن سرزنده و نشاط هستند که از آن برای بالا رفتن از دره و پرچین استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که این نوع گل نیلوفر رشد سریعی دارد و گل‌های آن به شکل خاصی رشد و تکثیر می‌یابد.

مشخصات ظاهری گل نیلوفر الوان:

همانطور که می‌دانید این نوع گل از گل‌های رنگارنگ و به شکل ترومپت به اندازه‌ی 9 سانتی‌متر تشکیل شده است و برگ‌های مرتب و منظمی را با طول 7 سانتی‌متری را شامل می‌شود. گل نیلوفر الوان اغلب به رنگ آبی یا سفید هستند که در اطراف باغ‌ها بسیار یافت می‌شود. دقت کنید که این گل به دلیل داشتن ظاهری زیبا و دلنشین در بین مردم ایرانیان از محبوبیت خاصی برخوردار است که برگ‌های آن به شکل قلب بوده که بسیار چشم نواز هستند.

لازم به ذکر است که این نوع گل نیلوفر از گل‌های شیپوری تشکیل میشود و در برابر باد و بارندگی شدید از خود مقاومت نشان می‌دهد. در آخر اینکه گل نیلوفر الوان به دلیل داشتن نمای زیبا و رایحه‌ی عالی اکثرا در جلوی ایوان نگهداری می‌کنند تا اول صبح نشاط و شادی را به داخل خانه انتقال دهد.

فصل کاشت گل نیلوفر الوان:

بهترین و مناسب‌ترین فصل برای کاشت و تکثیر گل نیلوفر الوان، بهار می‌باشد.  همانطور که می‌دانید در مناطق گرمسیری رشد خوبی دارد پس به هواس سرد زمستانی حساس بوده و آفتاب را بسیار دوست دارد.

میزان بذر مورد نیاز برای هر متر مربع:

میزان بذر مصرفی برای گل نیلوفر الوان به ارتفاع و عمق کاشت هر بذر در داخل خاک وابسته است که بایستی ارتفاع آن را حدود 20 سانتی‌متر در نظر بگیرید و عمق آن را 1 سانتی‌متر در داخل خاک قرار دهید تا روند جوانه زنی و گلدهی را به خوبی پشت سر بگذارد.

شرایط کاشت گل نیلوفر الوان:

بهترین و مناسب‌ترین روش برای کاشت و تکثیر این نوع گل، روش کاشت بذر می‌باشد که باید در ابتدای کار با چنگک خام موردنظر این نوع گل را بالا پایین کرده تا علف و سنگ‌های درشت آن را از هم جدا کنید و سپس بذرها را به آرامی در داخل خاک زهکشی شده و غنی قرار دهید و روی آن کود و خاک مخصوص را بریزید و بستر موردنظر را صاف کنید و روی آن به صورت متوسط آب دهید تا ریشه و ساقه‌ی آن خشک نشود.

لازم به ذکر است که بذر گل نیلوفر الوان از همدیگر در داخل خاک حدود 15 سانتی‌متر می‌باشد که در زمان جوانه زنی بهتر است قبل از خشک شدن سطح ریشه گل در داخل خاک آن را به زمین اصلی منتقل کنید و منتظر بمانید بعد از دو یا سه ماه مرحله‌ی گلدهی را آغاز کند. توجه داشته باشید که بایستی بذرهای این نوع گیاه مستقیما جلوی آفتاب قرار بگیرد تا هیچ مانعی به رشد آن وارد نشود.

خواص نیلوفر الوان:

گل نیلوفر الوان از خواص داروئی و درمانی برخوردار می‌باشد که برای درمان بیماری‌های سرطانی، پاکسازی پوست صورت، تصفیه خون، ضد دیابت، تنظیم فشار خون، تقویت سیستم دفاعی بدن، کم کردن استرس، تکسین دادن روح، آرامبخش، درمان افسردگی شدید، مدیریت دیابت خون، ضد میکروب در بدن، از بین بردن سنگ در کبد، رفع خستگی شدید، جوان سازی پوست، پاکسازی بدن، از بین بردن ویروس و میکروب‌ها از بدن، درمان دردهای سینه پهلو، درمان بیماری‌های گوارشی، تنظیم و درمان کلسترول، از بین بردن اگزمای دست، درمان بیماری‌های پوستی، ضد التهاب، بالا بردن سطح هوشیاری و درمان آلزایمر بسیار مفید و ضروری است.

این نوع گل را می‌توانید به صورت دمنوش هر شبانه روز یک بار میل نمائید یا گل‌های آن را با نور مستقیم آفتاب خشک کنید و به صورت پودر روی غذاهای خود بریزید تا از بروز بیماری‌های خطرناک و جبران ناپذیر در امان بمانید.

عوارض گل نیلوفر الوان:

همانطور که می‌دانید استفاده‌ی بیش از حد از گل نیلوفر الوان باعث ایجاد دردهای مفصلی، ایجاد بیماری های کلیوی، سردرد شدید و یبوست خواهد شد. توصیه می کنیم اگر زنان باردار هستند یا دوره شیردهی خود را می گذرانند، بهتر است قبل از مصرف این نوع گل با پزشک خود مشورت کنند. تا بعدا عوارض‌های جانبی برای فرزند و مادر ایجاد نشود.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.


# بذر گلها # کشت گلها # نحوه کشت گل نیلوفر الوان # خرید بذر گل نیلوفر الوان # خرید بذر طلایی رویان # ipomoea tricolor

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر گل نیلوفر الوان بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط