چای

چای سبز خارجی اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 150,000 تومان
قیمت : 179,900 تومان
  •  طبغ دمنوش چای سبز سرد و خشک است.

  • کاهش وزن و تناسب اندام

  • کاهش فشار خون

  • تقویت حافظه

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • ضد سرطان

  • افزایش تراکم استخوان ها و پیشگیری از پوکی آن ها؛

  • از بین برنده عفونت ها و ویروس ها در بدن؛

  • افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها

  • درمان سرماخوردگی، تب و گلو درد

  • کمک به رفع خستگی

  • کمک به کاهش کلسترول

  • کمک به سلامت قلب و عروق

دور از نور و رطوبت نگهداری شود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

چای سبز خارجی یک نوشیدنی بدون چربی، کربوهیدرات یا پروتئین است که به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل می‌کند. و گونه‌ای از چای است که فرایند اکسیده شدن معمول را نگذرانده است. این دمنوش یکی از مفیدترین و سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که حاوی مواد مغذی بسیار زیادی نیز است.

همچنین بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که چای سبز می‌تواند باعث کاهش وزن، تنظیم قند خون، پیشگیری از بیماری‌ها، حفظ سلامت پوست و کبد، کاهش سطح چربی خون، تنظیم فشار خون و بهبود سلامت مغز شود.

طبع چای سبز خارجی

طبع چای سبز طبع چای سبز، سرد و خشک است؛ به همین دلیل هنگام دم کردن آن از دارچین، زیره، هل، گل محمدی، نبات، نعناع یا عسل استفاده می‌کنند تا طبع متعادلی به دست بیاید. مصرف خرما و کشمش نیز به خنثی کردن سردی آن کمک می‌کند.

خواص چای سبز خارجی

کنترل دیابت

یکی از فواید مصرف چای سبز کنترل دیابت است. این دمنوش با تأثیر مثبتی که بر تنظیم سطح گلوکز خون دارد می‌تواند سرعت افزایش قند را پس از خوردن غذا کند کرده و از انسداد زیاد انسولین در بدن جلوگیری کند.

طراوت و شادابی پوست

از خواص چای سبز، داشتن آنتی اکسیدان است که به سلامت و شادابی پوست صورت و رفع چروک کمک می کند.

رفع سیاهی زیر چشم

چای سبز به دلیل داشتن ویتامین K سیاهی و پف زیر چشم را برطرف می کند به این صورت که اگر سیاهی دور چشم دارید کافیست یک پنبه کوچک را به چای سبز آغشته کرده و زیر چشم خود بمالید و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بعد با آب سرد صورت خود را بشوید.

رفع پیری

چای سبز بدلیل داشتن آنتی اکسیدان فراوان مانع از شکل گیری رادیکال‌های آزاد در بدن می شودکه مانع پیری است.

تنظیم فشار خون

چای سبز به تقویت سیستم قلبی – عروقی کمک کرده و از رگ‌ها در مقابل فشار خون محافظت می‌کند. به این صورت خطر حملات قلبی در فرد کم می‌شود.مصرف آن جهت جلوگیری از لخته شدن خون بسیار موثر بوده و فشار خون را تنظیم می کند به همین جهت به سلامت قلب و عروق کمک خواهد کرد.

محافظت از سلول‌های مغزی

این دمنوش از شدت بیماری‌هایی مانند پارکینسون و آلزایمر کم می‌کند. دلیل این امر نیز محافظت از سلول‌های مغزی و ترمیم سلول‌های آسیب دیده است.

سلامت دهان و دندان

آنتی اکسیدان‌های موجود در این دمنوش با باکتری‌ها و ویروس‌ها مقابله کرده و عفونت گلو و پوسیدگی دندان را از بین می‌برند.و با از بین بردن باکتری‌های نامناسب محوطه دهان، بوی بد دهان و تنفس بد بو را نیز رفع می‌کند.

کاهش کلسترول بد خون

از دیگر خواص بسیار عالی نوشیدنی چای سبز این است که میزان کلسترول بد خون را تا حد زیادی کاهش ومیزان کلسترول خوب خون را افزایش می‌دهد.

ضد سرطان

تأثیر بسیار عالی در نابود کردن سلول‌های سرطانی دارد و می‌تواند خطر ابتلا به سرطان‌هایی مانند سرطان سینه ،پروستات ، روده بزرگ ، مری و کبد را کم کند.

کاهش وزن

این دمنوش گیاهی در کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز بدن موثر است.

سلامت استخوانها

درصد بالای فلوراید چایِ سبز، عمده‌ترین دلیل تاثیر مثبت آن بر استخوان است.

تقویت حافظه

چای سبز فعالیت سلول‌های مغز به ویژه بخش‌های مربوط به حافظه را تقویت و تحریک می‌کند.

سرشار از ویتامین C

ویتامین C موجود در چایِ سبز باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری‌هایی مانند سرما خوردگی می‌شود.

آرامبخش

این دمنوش خاصیت آرام بخشی داشته و می‌تواند حالت تنش، افسردگی و استرس و هیجان را از بین ببرد.

چای سبز را با چی بخوریم؟

از جمله بهترین شیرین کننده هایی که می توانید در کنار این دمنوش استفاده کنید، عسل است. عسل هم برای بدن خواص بسیار زیادی دارد و هم به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در کنار این چای گزینه مناسبی است. اگر می خواهید از ادویه جات و دارو گیاهی های مختلف برای مطلوب تر شدن طعم این چای استفاده کنید، می توانید گل محمدی، زنجبیل، دارچین، لیمو، نعناع و… را به همراه این چای دم کنید و از طعم و مزه دلچسب آن لذت ببرید.

زمان مناسب برای صرف چای سبز چه زمانی است؟

حال که با خواص شگفت انگیز چای سبز آشنا شدید، می خواهیم در خصوص بهترین زمان مصرف آن اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از نوشیدن این دمنوش لذت می برند، باید بگوییم بهترین زمان برای صرف این دمنوش، در هنگام شروع روز است. از آنجایی که این دمنوش پرخاصیت، محرک و انرژی زا است مصرف آن در شروع روز می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. زیرا انرژی شما برای انجام فعالیت های روزانه را تامین می کند.

همچنین شما می توانید در وعده عصرانه و هنگام ورزش این دمنوش را میل کنید. چای سبز را جایگزین آب در بطری بریزید و ما بین تمرینات ورزشی و هنگام پیاده روی آن را میل کنید. بنابراین شما می توانید این دمنوش را صبح ها و عصرها میل کنید تا از خواص بینظیر آن برای بدن بهره مند شوید.

چای سبز را بعد از غذا بخوریم یا قبل از غذا؟

یکی از نکات مهم دیگری که در خصوص استفاده از چای سبز باید رعایت کنید این است که هرگز آن را با معده خالی میل نکنید. بهتر است این دمنوش را به عنوان میان وعده میل کنید. حتی اگر می خواهید آن را در ساعات اولیه روز میل کنید، بهتر است تا یک ساعت بعد از صرف صبحانه آن را میل کنید. طبق تحقیقات انجام شده، مصرف این دمنوش بلافاصله بعد از صرف غذایی، مانع جذب ویتامین ها و آهن می شود. همچنین مصرف آن با معده خالی، باعث به وجود آمدن مشکلات گوارشی می شود.

اصول صحیح دم کردن چای سبز

نحوه‌ی مصرف چای سبز برای آماده کردن این چای یک قاشق چای سبز را در یک قوری با آب جوشیده بریزید. آب جوشیده بهتر است کمی خنک شده باشد و دمایی حدود 85 درجه سانتیگراد داشته باشد.چند دقیقه صبر کنید (حدودا 5 دقیقه) سپس آب جوش را به آن اضافه کنید و آن را دم کنید.سپس زمان بدهید تا دم بکشد. به خاطر داشته باشید دمای آب و مدت زمان دم کشیدن در طعم و حفظ خواص این چای بسیار مهم است. اگر آب بیش از اندازه داغ باشد چای تلخ می‌شود و همچنین مدت زمان طولانی، باعث از دست رفتن خواص آن می‌شود.

همچنین شما می توانید این چای را در لیوان های مخصوص دمنوش با همین ترتیب تهیه کنید و بعد از گذشت یک ربع آن را میل کنید.

دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب چای سبز ننوشید چون این نوشیدنی باعث بروز بی‌خوابی می‌شود. درست است که چای سبز خواص بالا و فوق‌العاده‌ای دارد اما لازم است که هر از گاهی وقفه‌ی چند روزه بین دو دوره‌ی مصرفتان ایجاد کنید. بهترین روش برای پیشگیری از عوارض جانبی احتمالی چای سبز این است که این دمنوش را به مدت 10 روز مصرف کنید و سپس یک وقفه‌ی 10 روزه ایجاد کنید. با این روش می‌توانید از 100 درصد خواص فوق‌العاده‌ی این دمنوش بهره ببرید


# خرید چای سبز خارجی درجه یک # Green tea # دمنوش چای سبز # دمنوش لاغری # نحوه دم کردن چای سبز

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای چای سبز خارجی اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط