شامپو

شامپو گیاهی هفت گیاه سیمازر

وزن : 270 گرم

قیمت برای شما : 66,000 تومان
قیمت : 72,500 تومان
  • جلوگیری از ریزش مو
  • ضد شوره
  • ضد خارش
  • جلوگیری از سفید شدن زودرس مو
  • مولتی ویتامینه
  • تقویت ریشه مو
  • نرم کننده و لطیف کننده مو

طریقه مصرف :

هر بار به مدت 2 دقیقه به آرامی پوست سر را با این شامپوی مغذی ماساژ داده و سپس با آب نیمه گرم آبکشی نمایید.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شامپو گیاهی هفت گیاه سیمازر از ریزش مو جلوگیری و تاثیر فوق العاده ای بر بهبود موهای آسیب دیده و بیماری های پوست سر دارد.
ریزش مو یکی از مشکلات رایجی هست که هر فردی ممکن است در زندگی خود آن را تجربه کند. دلایل مختلفی چون وراثت، مصرف دارو، تغییرات هورمونی و... می توانند موجب بروز ریزش مو در افراد می گردد.
شامپو گیاهی هفت گیاه سیمازر با محتویات حاوی عصاره گیاهان مفیدی مانند سدر، مورد، گزنه، خرگوشک، رزماری ،گل ختمی و حنا برای موها بهترین گزینه برای تغذیه، تقویت و افزایش استحکام موها می باشند.

ترکیبات شامپو گیاهی هفت گیاه سیمازر

سدر:

گیاه سدر بسیار مؤثری در رفع خشکی و موخوره، خوش ‌حالت شدن و نرم کنندگی مو است . و باعث تقویت و پیشگیری از ریزش مو می شود. همچنین پاک کننده کف سر، ضد التهاب و خنک کننده است.

گزنه:

گیاه گزنه شامل ویتامین‌های A, B, D, K و ویتامین‌های آهن، پتاسیم، منگنز، کلسیم، منیزیم، فسفر، سلیسیوم، سدیم، مقدار زیادی اسید‌های آمینه، کالری و چربی است. گزنه ضد ریزش مو، درخشان کننده مو و عامل رشد مجدد مو‌ها است.
مواد مغذی که در عصاره گیاه گزنه وجود دارد شامل ویتامین‌های A, B, D, K و ویتامین‌های آهن، پتاسیم، منگنز، کلسیم، منیزیم، فسفر، سلیسیوم ، سدیم، مقدار زیادی اسید‌های آمینه، کالری و چربی است . که منجر به خواص ضد ریزش مو، درخشان کننده مو و عامل رشد مجدد مو‌ها، درمان خشکی مو، موخوره، شوره سر و کاهش خارش پوست سرمی شود.
برای درمان خشکی مو، موخوره، شوره سر و کاهش خارش پوست سر مفید است.همچنین برای درمان پوست‌های چرب، آکنه، جوش و اگزما کاربرد دارد.

رزماری:

رزماری گیاهی است که سال ها به عنوان یک داروی پوست سر و تقویت کننده موها مورد استفاده قرار می گیرد. و باعث رشد بهتر مو می شود . و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های مفید و ضد التهاب است.
عصاره رزماری برای تقویت مو، ترمیم و تقویت ساقه مو، تسکین خارش پوست سر، ضد التهاب، درمان شوره و متعادل کردن چربی کف سر ، جلوگیری از ریزش مو، رشد مو و پرپشتی و سلامت موها مفید است.

گل ختمی:

عصاره گل ختمی برای آبرسانی پوست، نگه داشتن رطوبت و نرم کردن پوست شناخته می شود.
مایع لزجی که در این عصاره گل ختمی موجود است به تنظیم و حذف باکتری‌ها و دیگر آلودگی‌های موجود در پوست سر کمک می‌کند.
عصاره گل ختمی، با افزایش گردش خون مویرگی در اطراف ریشه مو، منجر به ارتقا سلامت مو می شود و نرم کنندگی منحصر به فردی برای موها به ارمغان می آورد.
و مانند یک عامل ضد شکنندگی عمل می‌کند و از ریزش مو جلوگیری کرده و روند آنرا کند می کند و از آن طرف رشد مو را سرعت می بخشد. در صورت استفاده ی منظم از گل ختمی به عنوان نرم کننده ، موهایی براق و صاف خواهید داشت.
عصاره گل ختمی، با افزایش گردش خون مویرگی در اطراف ریشه مو، منجر به ارتقا سلامت مو می شود و نرم کنندگی منحصر به فردی برای موها به ارمغان می آورد.

 خرگوشک :

یکی از خواص فوق العاده این گیاه تقویت ریشه مو و ابرو است. عصاره برگ خرگوشک به عنوان تونیک ، ترمیم کننده و بازگرداننده سلامت مو و پوست سر مشهور می باشد.
مصرف موضعی این فراورده به عنوان ضد ریزش مو ، ترمیم کننده و بازگرداننده سلامت موی سر و ابروها و ضد شوره و چربی توصیه می شود.
همچنین به خاطر حضور مقادیر قابل ملاحظه ساپونین در این گیاه ، استفاده از عصاره آن به عنوان شوینده بخصوص در شامپو رایج است.
عصاره خرگوشک مورد استفاده در این شامپو به عنوان عامل اصلی ضد ریزش مو ، ترمیم کننده و سلامت موی سر و ابروها و ضد شوره و چربی محسوب می شود.

حنا:

حنا یک درمان طبیعی ضد ریزش مو و حفظ سلامت مو است. کوتیکول های مو را درمان میکند در نتیجه در بهبود سلامت ریشه مو نیز موثر است. که این امر مانع از شکنندگی تارهای مو می شود و درخشندگی موها را حفظ می کند.
همچنین حنا PH پوست سر را در حد متعادل نگه می دارد  ریزش مو و بسیاری از مشکلات پوست سر نظیر شوره و خشکی را درمان می کند.
عصاره حنا، شوره سر را درمان میکند و خارش پوست را برطرف کرده و باعث ضخیم شدن مو و افزایش استحکام آن می گردد.

مورد:

افرادی که به علت ضعف و سستی پیاز مو و یا ضعف پوست بدن و یا تجمع مواد چربی در بن موهایشان موی سر آن ها می ریزد.
اگر برگ مورد را در آب بجوشانید و با آن روزانه چند بار به بن مو ها بمالند پیاز مو را تقویت و تار مو را محکم می کند و از ریزش آن جلوگیری می نمایند.
عصاره، روغن و جوشانده گیاه مورد، باعث تقویت ریشه مو و از ریزش آن جلوگیری می کند. این گیاه خاصیت ضد التهابی نیز داشته و مانع از تخریب شدن پیاز مو می شود.

خواص شامپو گیاهی هفت گیاه سیمازر

 وجود عصاره هفت گیاه در این شامپو، با تقویت ریشه و پیاز مو موجب پرپشت شدن موها می شود و مانع ریزش مو می شود.

شامپو گیاهی هفت گیاه سیمازر است که ریشه موها را تغذیه و تقویت می‌کند و در نتیجه ریزش موها را مهار می‌نماید. این محصول ضمن کنترل چربی پوست سر منجر به تقویت گردش خون و باعث رویش مجدد موها نیز می‌شود. این شامپو دارای ترکیبات غنی از مواد معدنی مفید می‌باشد که در رشد مو تاثیر بسزایی دارد و باعث تقویت و جوان‌ سازی پیاز مو نیز می‌شود. ترکیبات موثر موجود در این شامپو دارای خاصیت آنتی‌میکروبیال، ضد التهابی و ضد خارش نیز می‌باشند.
با استفاده از شامپو گیاهی هفت گیاه سیمازر پس از مدتی موهایی سالم ، پرپشت و با طراوت خواهید داشت.

چرا شامپوهای گیاهی انتخاب بهتری هستند؟

اثر حالت دهندگی که توسط گیاهان به وجود می آید، در کل برای مو مفید تر است.در حالی که شامپو های شیمیایی با انواع مختلفی از مواد شیمیایی موجود در آن، ممکن است به موها آسیب دائمی برساند. در واقع خواص شامپو گیاهی اصلی ترین دلیل استفاده از آنهاست.

هدف اصلی شامپو های شیمیایی اساساً برای حذف چربی موها می باشد که موها را خشک و آسیب دیده می کند. شامپو های گیاهی علاوه بر جذب مواد مغذی ضروری به مو، اثر پاک کنندگی ملایم برای حذف چربی موها به همراه دارد.
در شامپوهای ضد شوره، از یک عامل ضد میکروبی به نام “CLIMBAZOLE” استفاده می شود که مانند یک ضد بیوتیک عمل نموده و به طور موقت باعث از بین رفتن شوره سر می شود.شامپوهای گیاهی ضد شوره دارای خواص زنجبیل، چریش و تولاسی هستند که به ازحذف ارگانیسم های شوره سر کمک می کند.این شامپو ها حاوی ترکیبات ضد میکروبی مانند GINGEROLS و SHAGOLS هستند که موجودات ایجاد کننده شوره را بدون ایجاد هیچ گونه مقاومتی از بین می برند.
در شامپو های شیمیایی برای ایجاد حس ابریشمی روی موها از سیلیکون استفاده می کنند که این ماده به دلیل عدم تجزیه آسان در طبیعت، برای محیط زیست خطرناک است.گیاهان خاصی مانند هیبیسکوس وجود دارند که همان احساس ابریشمی را ایجاد نموده و در شامپوهای گیاهی استفاده می شوند.
مواد نگهدارنده ای که در شامپو های شیمیایی وجود دارند، ممکن است در عملکردهای بیولوژیکی طبیعی بدن خلل ایجاد نمایند که ممکن است منجر به برخی خطرات احتمالی برای سلامتی شود.خواص شامپوهای گیاهی و فرمولاسیون پایدار و قوی بدون استفاده از مواد نگهدارنده آن است که دلیل ارجعیت آن به شامپو های شیمیایی می باشد.

 


# خرید شامپو هفت گیاه # رفع خشکی مو # درمان ریزش مو # خرید شامپو گیاهی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شامپو گیاهی هفت گیاه سیمازر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط