پودر

پودر حنا

وزن : 300 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 54,000 تومان
  •  طبع حنا سرد و خشک است.
  • حنا از شوره سر جلوگیری می‌کند
  • تقویت رشد مو
  • کاهش ریزش مو
  • حالت‌دادن به مو
  • جلوگیری‌کننده از شوره سر
  • کنترل خارش پوست سر
  • رنگ موی طبیعی
  • درخشان‌سازی مو
  • متعادل‌سازی سطوح PH سر

دور از نور و رطوبت نگهداری شود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

حنا Henna نام علمی Lawsonia inermis از منطقه آسیا سرچشمه می گیرد، این گیاه در میان فهرست اصلی گیاهان آسیایی و فواید آن قرار دارد. رایج ترین کاربرد حنا، رنگ کردن مو، ناخن ها و هنر بدن معروف به مهندی است که در هند و برخی بخش های آسیا بسیار محبوب است زیرا وقتی برگ ها را له می کنید، رنگ قهوه ای و قرمز تیره ایجاد می کند که می تواند برای مو، پوست و ناخن ها بدون هیچ عارضه جانبی استفاده شود.
حنا گیاهی که آن را گیاه هزار و یک خاصیت می نامند پوست و مو را زیبا می سازد، نیروی جنسی را تقویت می کند و سردردهای شدید را درمان می کند. در بسیاری از فرهنگ ها برگ های حنا به خوبی به خاطر توانایی آن برای رنگ کردن مو، ناخن و پوست شناخته شده اند.

و یک گیاه جادویی است که خواص شگفت آوری برای پوست و مو دارد و در حفظ سلامت و افزایش زیبایی پوست و مو نقش مهمی را ایفا می کند. حنا را می توان یک نرم کننده طبیعی و یک آب رسان قوی هم برای پوست و هم برای موها نامید.

برخی از خواص جالب و شگفت انگیز حنا

یکی از گیاهان دارویی که از دیر باز در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد حنا است که اکنون نیز با وجود پیشرفت های صنعت داروسازی جایگاه خود را بین مردم حفظ کرده است و استفاده از خواص آن در بین مردم جایگاه ویژه ای دارد.

کاربرد حنا چه بصورت مصرف موضعی و چه به صورت خوراکی در کتاب های طب سنتی ایران و چین بارها و بارها آمده است و برای آن مصارف متعددی از جمله درمان جذام، یرقان، سنگ کلیه، جرب و غیره ذکر شده است. از جمله خواص آن در طب جدید نیز می توان به خاصیت ضد قارچی، ضد باکتریایی، تب بری، ضد التهاب و محافظت از پوست در برابر آفتاب اشاره نمود.

مفید  برای پوست

یکی از مهمترین خاصیت های آن دفاع در برابر عفونت می باشد. حنا می تواند به بدن کمک کند تا در برابر عفونت، دفاع قوی تری داشته باشد و این باعث می شود که کم کم باکتری های مضر از پوست شما محو شود. این یکی از مهمترین خواص آن برای پوست است. این باکتری ها سبب به وجود آمدن برخی از عفونت ها در بدن می شود که به روش های مختلفی تولید می شوند، و درمان پوست شما به طور منظم توسط حنا و استفاده از  خواص آن تاثیر زیادی در حذف باکتری ها دارد.

برای استفاده از خواص بیشمار آن برای تقویت و شادابی پوست می توان با تهیه ماسک های مختلف بسته به نوع پوست بهره برد.

 تقویت و سلامتی مو

حنا به تقویت مو کمک می‌کند. و باعث بسته‌شدن کوتیکول مو می‌شود، از مو خوره جلوگیری می‌کند، درخشندگی و جلوه‌ی مو‌ها را افزایش می‌دهد، همچنین در جلوگیری از شوره سر مؤثر است. کسانی که دچار کچلی یا ریزش مو هستند، می‌توانند از آن بهره بگیرند. به‌روش سنتی و برای افزایش اثرگذاری، بهتر است آب یا روغن حنا را با سرشیر مخلوط کنید و سپس روی موهایتان بگذارید.

 تقویت کننده ناخن‌ها

کوتیکول و فضای زیر ناخن‌ها محل مناسبی برای تجمع میکروب است. محافظت از ناخن‌ها با حنا گزینه‌ی خوبی است. نوشیدن آب حاوی برگ دم‌کرده‌ی آن در جلوگیری از شکستگی و تقویت ناخن‌ها و همچنین درمان التهاب مؤثر است. مالیدن پماد به‌طور مستقیم روی ناخن‌ها، می‌تواند التهاب، درد و عفونت را از بین ببرد.

خاصیت آنتی اکسیدانی 

از روغن حنا، برای کاهش چین و چروک صورت و محو‌کردن آثار زخم یا جوش استفاده می‌کنند. به این‌ها خاصیت ضدویروسی و ضدباکتریایی آن را اضافه کنید که می‌تواند از بزرگ‌ترن عضو بدن یعنی پوست محافظت کند.

جلوگیری از بیدزدگی

 با گذاشتن گل یا برگ آن در لابه‌لای لباس‌های خود از بیدزدگی لباس جلوگیری می‌کنید.

حنا و سایر ترکیبات برای تقویت مو

اگر موهای شما آسیب‌دیده است برای تقویت موها می‌توانید حنا را با کره و روغن حامل ترکیب کنید. هنگام مخلوط کردن آن از قاشق یا هر نوع مخلوط‌ کن فلزی استفاده نکنید، چراکه در این صورت حنا واکنش منفی نشان می‌دهد. شما می‌توانید از ترکیبات زیر جهت تقویت موها استفاده کنید:

تخم‌مرغ و حنا:

تخم‌مرغ منبع غنی از پروتئین است و اگر با حنا ترکیب شود می‌تواند به تقویت فولیکول مو و افزایش ضخامت موها کمک کند

 چای سبز و حنا :

ترکیب حنا و چای سبز به آبرسانی مو کمک می‌کند.

روغن خردل و حنا :

خردل سرشار از امگا ۳ است و در افزایش رشد موها مؤثر است. شما می‌توانید با ترکیب حنا و خردل یک ماسک مو افزایش رشد مو تهیه کنید.

 شنبلیله و حنا :

شنبلیله در قطع ریزش مو مؤثر است، بنابراین وقتی با حنا ترکیب شود تأثیر آن در کاهش ریزش مو را افزایش می‌دهد.

 قهوه و حنا :

اگر موهای شما ضعیف شدند و می‌خواهید فولیکول‌های بیمار را مجدداً تقویت و تحریک به رشد کنید، توصیه می‌کنیم از ترکیب حنا و قهوه استفاده کنید

نحوه درست کردن بسته رنگ حنا

 پودر حنا را در کاسه‌ای بریزید.

آن را الک کنید تا هیچ توده‌ای در آن که می‌خواهیم روی مو بگذاریم، وجود نداشته نباشد.
 مقداری آب چای سیاه را به آن اضافه کنید
 بگذارید ۶-۸ ساعت خیس بخورد
این خمیر را بر مو بگذارید و با آب بشویید (نه با شامپو یا نرم کننده)
 مقداری آب گرم را به کمی پودر وسمه اضافه کنید تا خمیر یک دستی به‌دست آید.
 این خمیر را بر موی‌تان بگذارید و بعد از ۳۰ دقیقه بشویید.
 ۱-۲ روز بعد از این فرآیند، از شامپو و نرم‌کننده استفاده کنید تا رنگ مشکی پررنگی به‌دست بیاید.


# خرید حنا # جوانسازی پوست # رنگ مو طبیعی # تقویت مو # Lawsonia inermis # رفع سفیدی مو

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر حنا
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط