شامپو

شامپو گیاهی سبغ اصل مخصوص موهای معمولی

وزن : 300 گرم

قیمت برای شما : 43,000 تومان
قیمت : 45,150 تومان
  • ترکیبات پایه کاملا طبیعی (روغن های گیاهی رزماری و کندش واسپند ،حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین ها برای تغذیه موی سر می باشند.)
  • بدون مواد نگهدارنده و شیمیایی. برای موهای چرب و معمولی و خشک.
  • موثر در درمان ریزش مو .مخصوصا ریزش سکه ای
  • از مهمترین ویژگیهای این شامپو رویش مجدد مو میباشد.
  • درمان ریزش مو
  • رفع شپش و تخم شپش به دلیل وجود روغن اسپند
  • پر پشت شدن و براق و ابریشمی شدن موها
  • رفع سفیدی مو و مشکی شدن موها واقعا یک اکسیره
  • با مصرف یک بار شامپوی سبغ مشتری دایمی ما میشید و تفاوت رو احساس کنید.
  • توصیه ها:

    ماساژ بیش از حد ،شستشو با آب خیلی داغ و شانه کردن موی خیس در حمام و همچنین استفاده از سشوار برای خشک کردن مو موجب ریزش مو می گردد

    دور از دسترس اطفال و تابش مستقیم خورشید نگهداری شود.

    تاریخ انقضا سه سال پس از تولید می باشد.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:
  • شامپو گیاهی سبغ اصل مخصوص موهای معمولی یک محصول کاملا گیاهی بدون هیچ گونه عوارض و تاثیرگذار در ریزش موها می باشد. استفاده از بهترین و قوی ترین روغن های گیاهی موثر در درمان ریزش مو و همچنین ترکیبات شوینده با قدرت پاک کنندگی و پاکسازی بالا باعث می شود.

    تا پس از استفاده از این محصول به هیچ عنوان نیاز به استفاده از شامپو دیگری نداشته باشید. و استفاده از آن به تنهایی می‌تواند علاوه بر رفع خشکی موها سبب جلوگیری از ریزش آنها شود.

    یکی از مهمترین فاکتورها در انواع شامپوهای مخصوص موهای  معمولی این است که به دلیل خشکی بیش از حد موها امکان شکنندگی آن وجود دارد. وجود روغن های نرم کننده و آبرسان مانند روغن بادام تلخ سبب می شود. تا پس از شستشوی موها با شامپو سبغ موی خشک و معمولی ، حالت شانه پذیری موهای شما بهبود پیدا کند. و از شکنندگی و ایجاد موخوره در آن جلوگیری شود.

    یکی از مهمترین آسیب هایی که همواره موهای معمولی را تهدید می‌کند. پرتوهای آفتاب می باشد. از این رو استفاده از ترکیبات نرم کننده می‌تواند از موهای شما در برابر خشکی و شکنندگی و آسیب‌پذیری در مقابل پرتوهای مضر آفتاب جلوگیری کند.

    انواع شامپو گیاهی سبغ

    1-شامپو تقویت کننده موهای معمولی

    2-شامپو تقویت کننده موهای چرب

    3-شامپو تقویت کننده موهای خشک

    توجه: شما می توانید انواع سه گانه شامپو سبغ را بر اساس جنس مو خود انتخاب کنید. 

    مواد تشکیل دهنده شامپو گیاهی سبغ اصل

    شامپو گیاهی سبغ مواد تشکیل دهندهع ی شامپو سبغ 100% گیاهی و بدون عوارض و حتی بدون مواد نگهدارنده میباشد.

    گزنه
    ریشه بابا آدم
    پر سیاوشان
    اسطوخودوس
    روغن نارگیل
    روغن بابونه
    عصاره گیاه دم اسبی
    عصاره بادام تلخ و بادام شیرین
    و عصاره رزماری

    خواص شامپو گیاهی سبغ اصل مخصوص موهای معمولی

    همانطور که میدونید شامپو سبغ اصل برای موهای معمولی به صورت تخصصی شامپو ضد ریزش می باشد .از این رو مهم ترین خاصیت آن درمان ریزش مو ها می باشد. چنانچه موهای شما کم پشت شده اند و دچار ریزش بیش از حد شدن می توانید با استفاده از این محصول نسبت به توقف ریزش اقدام نمایید. بعلاوه این محصول سبب افزایش سرعت رشد موها می شود.این شامپوی گیاهی بی‌نظیر و بهبود خون رسانی به سبب شدن گردش خون شده و این امر به تغذیه پیاز مو کمک میکند.

    ترکیبات گیاهی مانند روغن رزماری و روغن کندش از مهمترین روغن های درمانی جهت ریزش موها به شمار می‌روند.وجود روغن اسپند از دیگر خواص شامپو صبغ مخصوص موهای معمولی است. زیرا این روغن گیاهی به رفع موخوره و درمان شپش بسیار کمک می‌کند.

    روغن اسپند موجب از بین رفتن شپش و تخم شپش میشود که میتواند برای افرادی که دچار شپش مو شدن نیز بسیار مفید باشد.خاصیت دیگر این محصول اثر نرم کنندگی آن است که استفاده از روغن بادام تلخ سبب می شود تا پس از آن که موهای خود را توسط شامپو مخصوص موهای خشک سبغ شستشو کردید متوجه تفاوت حالت شانه پذیری و نرم کنندگی آنها شوید. این بهبود فرم دهی و حالت دهی مو ها به شما کمک می کند تا علاوه بر احساس پر پشت شدن در مو ها بتوانید حالت پذیری راحت آنها را تجربه کنید. زیرا یکی از مهمترین چالش‌های موهای معمولی عدم حالت پذیری مناسب آنهاست.

    خرید بهترین شامپوی ضد ریزش مو، تاثیرات و کارایی شامپو سبغ اصل :

    درمان ریزش مو :

    یکی از مهمترین خواص و تاثیرات شامپو سبغ که به شهرت آن کمک کردن جلوگیری و کاهش ریزش موها است

    دفع شوره سر :

    شوره یا پوسته پوست شدن سر یکی از مشکلاتی است که هم خانم ها و هم آقایان به صورت موقتی یا فصلی و گاها دائمی با آن روبرو هستند. این شامپو یکی از دفع کننده های طبیعی شوره به حساب می آید.

    ضد موخوره :

    موخوره در اثر عوامل مختلفی از قبیل استاده زیاد از شامپو رنگ و یا مواد آرایشی برای موها و یا استفاده از سشوار زیاد ایجاد میشود که با سبغ به راحتی میتوان جلوی موخوره را گرفت.

    دفع چربی موها :

    چربی به طور معمول در همه افراد وجود دارد، در برخی به دلایل ژنتیکی چربی موها بیشتر است که میتوان با کمک شامپو سبغ اقدام به دفع چربی های زیاد مو کرد.

    ضد شپش و قارچ :

    از دیگر آلودگی های مرتبط با مو این دو مورد است که سرشوی سبغ به خوبی آنها را از بین میبرد.

    تقویت کننده موها :

    این شامپو باعث تقویت ساقه و ریشه مو شده و باعث جلوگیری از ریزش و همچنین باعث زیبایی طبیعی موها میشود.

    پرپشت کننده و رویش مجدد موها :

    این شامپ به دلیل ویتامین های موجود در آن به رشد موها کمک کرده و منجر به پرپشت شدن مو میشود و دیگر نیاز به استفاده از موادی چون پودر مو برای پرپشت کردن مصنوعی موها نیست.

    پیشگیری از سفیدی مو :

    سفید شدن موها در سنین مختلفی ایجاد میشود، بهتر است به موقع اقدام به جلوگیری و پیشگیری از سفید شدن موها با خرید شامپو سبغ اصل کنید

    با توجه به ویژگی های بالا، میتوان هر انتظاری که از یک شامپوی خوب وجود دارد را در شامپو سبغ یافت. اگر به دنبال یک شامپوی عالی هستید، پیشنهاد میکنیم این شامپو طبیعی را تست کنید.

    خرید و قیمت شامپو سبغ مخصوص موهای چرب

    خرید شامپو سبغ می تواند مهمترین گزینه بدون هیچ گونه عوارض جهت کنترل ریزش مو و تقویت آنها شود. روغن های گیاهی رزماری و کندش ،حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین ها برای تغذیه موی سر می باشند. علاوه بر این وجود آنتی اکسیدان ها با آثار مخرب رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند. این روغن های گیاهی دارای ویتامین E و ویتامین A می باشند که برای تقویت موها بسیار مفید هستند.

    از این رو خرید شامپو صبغ چرب می‌تواند برای کسانی که دچار ریزش و کم پشتی موها شدن مناسب باشند. که با استفاده از این محصول می‌توانید به رویش مجدد مو هایی که به تازگی ریخته اند کمک کنید.

    در خصوص خرید این محصول همواره در نظر داشته باشید. که شامپو سر سبغ با قیمت های مختلف در فروشگاه های اینترنتی عرضه می‌شود و دلیل آن نیز تفاوت شامپو اصلی و تقلبی باشد.

    طرز استفاده از شامپو سبغ اصل :

    استفاده از این محصول بسیار ساده است استفاده از شامپو یا سر شوی سبغ با روش استفاده از دیگر شامپوها کمی متفاوت است، طرز استفاده را در زیر مطالعه نمایید و پیشنهاد میکنیم به همین روش از آن استفاده کنید. قبل از استفاده هم اگر پیشنهاد میشود تست حساسیت پوستی انجام دهید تا اگر حساسیتی نسبت به آن دارید مشخص گردد و از آن استفاده نکنید. طرز استفاده در هردو مدل برای موهای معمولی و چرب یکسان است و تفاوتی بین روش استفاده از آنها ندارد.

    قبل از اینکه درب قوطی را باز کنید، آن را تکان دهید تا مواد موجود در آن که ته نشین شده است با هم ترکیب گردد. در زمان استحمام ابتدا موهایتان را با دیگر شامپوها و یا با همین شامپو سرشوی سبغ بشویید. تا چربی و آلودگی یا مواد آرایشی که بر روی موهایتان زدید شستشه شود. سپس مجدد مقداری از سبغ را بر روی موها ریخته و و کافیست تا پس از استفاده بین ۳ تا ۵ دقیقه پوست سر خود را با آن ماساژ دهید. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان از ماساژ های سخت استفاده نکنید. و ماساژ آرام و ملایم برای شستشوی موها کافی می باشد.و به آرامی ماساژ دهید تا ریشه و ساقه مو تغذیه گردد و در نهایت با آب بشویید.

    نکته مهم: هم خانم ها و هم آقایان در حین استفاده دقت نمایید که کف ایجاد شده از شامپو سبغ زیاد به قسمت پیشانی یا پشت گردن نرسد، چراکه پس از چندبار استفاده میتواند باعث تقویت و رشد موهای این نواحی گردد. همچنین استفاده از شامپو سبغ اصل باعث تحریک پیاز مو میشود و ممکن است باعث ایجاد خارش در سر گردد.

    خانم ها به دلیل اینکه حجم موهای آنها نسبت به آقایان بیشتر است، در حین استفاده میتوانند حجم و مقدار بیشتری از شامپو را به موهای خود بزنند.

    ضمانت اصالت

    جهت خرید شامپو سبغ اصلی با ضمانت واقعی اصالت کالا و گارانتی ۱۰۰% عودت وجه می تواند سایت بهسامارکت سفارش خود را ثبت کنید.


    # خرید شامپو سبغ اصل # شامپو خوب برای مو # رفع خشکی مو # تقویت کننده مو # ضد شپش

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شامپو گیاهی سبغ اصل مخصوص موهای معمولی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط