به زودی

گوجی

گوجی بری اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 43,000 تومان
قیمت : 45,300 تومان
  • طبع گوجی بری سرد و خشک است.
  • تقویت سیستم ایمنی
  • افزایش قدرت جنسی
  • کنترل قند خون
  • بهبود قدرت بینایی
  • سلامت پوست
  • حفظ سلامت قلب
  • تنظیم سطح کلسترول
  • پیشگیری از سرطان
  • کاهش وزن
  • پیشگیری از آسیب های کبدی
  • بهبود کیفیت خواب
  • افزایش کمیت و کیفیت اسپرم
  • حفاظت از سلامت قلبی و عروقی

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گوجی بری یک نوع میوه قرمز است که آن را با نام و عنوان توت گرگی نیز می‌شناسند. و گوجی بری یا Goji berry و با نام ولک بری Wolf بری نیز شناخته می‌شود گیاه بومی چین است و در مناطق جنوب چین تا مناطق سرد و خشک مغولستان می‌روید. که خواص و فواید زیادی ی ای بدن و سلامت پوست دارد و از همین رو از آن در صنایع آرایشی و بهداشتی مانند لوسیون بدن، شامپو یا هر نوع محصول پوستی دیگر استفاده می‌کنند.

از مهمترین خواص گوجی بری باعث تقویت سیستم ایمنی، افزایش قدرت جنسی،کنترل قند خون،بهبود قدرت بینایی،سلامت پوست،حفظ سلامت قلب،تنظیم سطح کلسترول،پیشگیری از سرطان،حفظ سلامت کبد،لاغری و .. می شود.

خواص گوجی بری

گوجی بری سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی، بتاکاروتن و مواد مغذی است. و حاوی ویتامین‌هایی مانند ویتامین A و ویتامین C، مواد معدنی مانند آهن، روی، زینک، فسفر و کلسیم، فیبر و آنتی اکسیدان‌ها و تمامی هشت نوع اسیدآمینه ضروری بدن است. از همین رو خواص گوجی بری برای سلامت بدن فراوان است. کمک به کاهش وزن، حفظ سلامت و زیبایی پوست، کنترل و کاهش قند خون از جمله خواص آن است.

پیشگیری از کاهش بینایی 

مشخص شد که مصرف مکمل های حاوی گوجی بری حداقل به مدت 90 دقیقه در روز باعث افزایش غلظت لوتئین و زآگزانتین در شبکیه چشم می شود.

این اشکال ویتامین A ممکن است از سلامت چشم حمایت کرده و از پیشرفت کاهش بینایی ناشی از دژنراسیون ماکولای (تباهی لکه زرد) مرتبط با افزایش سن جلوگیری کند.

کنترل و درمان دیابت 

گوجی بری حاوی پلی ساکارید Lycium barbarum است که یک ماده فعال است. در یک کارآزمایی بالینی، این ترکیب در کاهش سطح قند در جریان خون بیماران دیابتی موثر بود.

تنظیم سطح کلسترول

گوجی بری سرشار از فیبر محلول در آب است که ممکن است در افزایش سطح کلسترول خوب و کاهش کلسترول بد و تری گلیسیرید موثر باشد.

بنابراین، یک راه طبیعی و موثر برای حفظ سطح کلسترول در محدوده طبیعی و حفظ سلامت قلب است.

پیشگیری از ابتلا به سرطان

مصرف کافی ویتامین C با کاهش شانس ابتلا به انواع مختلف سرطان از جمله سرطان ریه، سرطان سینه، سرطان مری و سرطان معده مرتبط است.

بهبود زخم

گوجی بری حاوی درصد خوبی از ویتامین C است که ماده اولیه برای ساخت کلاژن است و توانایی بدن در التیام زخم های ناشی از جراحات به تشکیل کلاژن بستگی دارد.

بنابراین، مصرف ویتامین C باعث بهبود زخم و شادابی پوست می شود .

گوجی بری برای لاغری

مصرف گوجی بری موجب ایجاد احساس سیری و کاهش اشتها شده و از این طریق از پرخوری جلوگیری کرده و موجب کاهش وزن و لاغری می‌شود. مصرف آن در وعده صبحانه موجب کاهش اشتها و ایجاد احساس سیری تا وعده شام می‌شود.

طریقه مصرف گوجی بری برای لاغری

یکی از روش‌های مصرف گوجی بری برای لاغری مصرف دمنوش گوجی است. برای این‌ کار ابتدا گوجی بری‌های خشک را در قوری ریخته و سپس حدودا دو فنجان آب جوش را به قوری اضافه کنید و اجازه دهید برای مدت زمان سه تا پنج دقیقه بماند تا دم بکشد. سپس دمنوش را از صافی رد کنید و در صورت تمایل می‌توانید کمی عسل نیز به آن اضافه کرده و نوش جان کنید.

یک روش دیگر این است که ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلی لیتر آب را به جوش آورید و سپس مقداری لیمو ترش حلقه شده، دو تا چهار عدد میخک و یک قاشق غذاخوری گوجی بری را به آب در حال جوش اضافه کنید و بگذارید برای مدت زمان پنج دقیقه با هم بجوشند، سپس شعله گاز را خاموش کرده و بگذارید ده دقیقه بماند. سپس این مواد را از صافی رد کنید و دمنوش خود را میل کنید. می‌توانید از این دمنوش قبل از وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام بنوشید، این کار موجب کاهش حس گرسنگی می‌شود. مصرف گوجی بری به صورت آبمیوه همراه با میوه‌های دیگر مانند لیمو و کیوی و کمی آب معدنی می‌تواند منجر به کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی شود. همچنین آن را می‌توانید همراه با کشمش و یا دانه چیا در تهیه سالاد استفاده کنید.

طرز استفاده گوجی بری برای لاغری

خام:

اول و مهمتر از همه، آنها را خام بخورید! یک مشت کوچک در روز از گوجی‌بری های خشک را میل کنید؛ همچنین می توانید آن ها را به ترکیب آجیل مورد علاقه خود اضافه کنید.

چای:

می توانید یک مشت از آن را به یک لیوان بزرگ آب گرم یا سرد اضافه کنید و اجازه دهید 5 تا 10 دقیقه بماند تا آنها چاق و آبدار شوند سپس آن را صاف کرده و بنوشید. توجه کنید که گوجی بری ها را نیز میل کنید زیرا حاوی آنتی اکسیدان هستند و خواص فراوانی دارند.

اسموتی ها:

تعداد انگشت شماری از گوجی بری ها را به مدت 10 دقیقه در آب خیس کنید. هنگامی که آنها چاق و آبدار شدند، آنها را به اسموتی مورد علاقه خود اضافه کنید. تغییر زیادی در طعم یا قوام اسموتی شما ایجاد نخواهد کرد.

غلات:

درست مانند کشمش، در وعده های صبحانه مقداری گوجی‌بری را به غلات گرم یا سرد خود اضافه کنید. همچنین می توانید آنها را در ماست یا سالاد خود اضافه کنید.

افزودن به سوپ:

تعدادی از گوجی بری های خشک را به سوپ خود اضافه کنید و از طعم و خواص بی نظیر آن لذت ببرید.

نکته:

گوجی بری برای برخی از مردم حساسیت زاست و می تواند موجب واکنش های آلرژیکی مانند آنژیوادم صورت، تنگی نفس، کهیر، خارش دهان یا گوش ها یا زیر بغل، خارش های پوستی، آنافیلاکسی و انواع دیگر واکنش های آلرژی شود.

اکنون که با خواص بی نظیر این میوه کوچک آشنا شدید، پیشنهاد میکنیم تا همین الان گوجی بری را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه بهسا مارکت تهیه و مصرف کنید تا از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد بزرک سیاه ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید بزرک سیاه به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید گوجی بری # خواص گوجی بری # قیمت گوجی بری # قیمت گوجی بری در مشهد # خرید گوجی بری در مشهد # خرید گیاهان دارویی # خرید  ولک بری # Goji berry # Wolf 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای گوجی بری اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط