به زودی

خلال

خلال پسته اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 357,000 تومان
قیمت : 375,000 تومان
  • طبع خلال پسته گرم و خشک است. 
  • طعم خوشمزه و دلپذیر
  • تهیه شده از پسته تازه و با کیفیت
  •  مناسب تزیین غذا،دسر و شیرینی

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

خلال پسته یکی از بهترین و گران قیمت ترین فرآورده های پسته است و خلال پسته ایران به دلیل رنگ بسیار سبز، روغن کافی و طعم درجه یک به سراسر دنیا صادر می شود.

میزان کیفیت این محصول به میزان رنگ سبز و سالم بودن خلال ها و همچنین به طعم و روغن آن بستگی دارد که این خود به نوع پسته اولیه هم بستگی دارد.

این محصول یکی از فرآورده‌های پرطرفدار و گران قیمت پسته است، که جزو دسته‌بندی لوازم و مواد غذایی قنادی به‌شمار می‌آید و با توجه به منبع سرشار از مواد مغذی، طعم و رنگ بی‌نظیر به منظور افزایش کیفیت و تزیین بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آشپزی ایرانی، طعم غذا ها و رنگ و لعاب جذاب غذاهای ایرانی همیشه زبان زد خاص و عام در سراسر دنیا بوده است. یکی از دلایلش استفاده ما ایرانی ها از انواع ادویه جات مثل زعفران، زردچوبه، .. و مخصوصا مغز آجیل هایی همچون خلال پسته و خلال بادام در طبخ غذا است. این برش های جذاب و خوش رنگ یکی از اجزای جدانشدنی در غذاهای مجلسی ایرانی است.

اگر به دنبال خرید خلال پسته درجه یک و مرغوب هستید تا به انواع غذاها، دسرها، شیرینی‌جات و ... طعم و ظاهر بی‌نظیری ببخشید، توصیه می‌کنیم به مشخصات و ویژگی‌های ظاهری این محصول توجه کنید. شما میتوانید برای تهیه خلال پسته مرغوب و با کیفیت به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه کنید.

ویژگی‌ها و خصوصیات خلال پسته مرغوب و درجه یک

خلال پسته از اجناس لوکس و گران قیمت بازار خشکبار به‌حساب می‌آید.

به طور کلی پسته برداشت شده را مغز کرده و مجددا پوست مغز پسته را جدا می‌کنند تا در نهایت مغز پسته بدون پوست به‌دست آید و آن را برش میدهند.

حال هر چقدر خلال پسته درشت‌تر باشد یا پسته کشیده‌تر و بلندتر باشد، همچنین سالم و بدون شکستگی باشد، رنگ آن متمایل به سبز پر رنگ باشد و تازه‌تر باشد، محصول مرغوب‌تر و با کیفیت‌تری خواهد بود؛ در نتیجه قیمت آن در بازار بالاتر است.

خواص بی نظیر خلال پسته

مغز پسته طبعی گرم و خشک دارد. خوردن این ماده مغذی، مغز و ذهن را تقویت می کند و برای آرامش اعصاب مفید است.
این محصول سرشار از ویتامین‌های گروه B، مواد معدنی چون منیزیم و آهن، فیبر، پتاسیم، فسفر، کلسیم و ... است.
مصرف ۱۰۰ گرم مغز پسته نیمی از پروتئین و فیبر مورد نیاز بدن شما را تأمین می‌کند.
پسته‌ها به دلیل دارا بودن ویتامین B6 شادی آور هستند.
پسته برای استخوان سازی مفید است.همچنین برای باز کردن مجاری کبد توصیه شده است.
بیشتر از همه چیز پسته به خاصیت خون‌سازی‌اش معروف است.
کسانی‌که کم خون هستند می‌توانند روزی ده عدد پسته مصرف کنند.
دردرمان سرد مزاجی و تقویت قوای جنسی، تسکین سرفه، درمان اسهال و ... موثر است.
پسته خاصیت زیادی داشته و برای بدن مفید است و چون خلال پسته همان تکه های خلالی شکل پسته بدون هیچ تغیری است، تمام ویتامین هایی که پسته در خود دارد را دارا می باشد.
موارد مصرف

این محصول پرطرفدار به عنوان یک چاشنی و تزئین کننده جذاب برای انواع کیک و شیرینی و حتی در تهیه و تزیین انواع دسرها و غذاها مثل مرصع‌پلو، قیمه‌پلو ، حلوا و شله‌زرد و نیز در تهیه انواع بستنی های سنتی و مکانیزه بکار می‌رود.

روش نگهداری از خلال پسته در منزل

خلال پسته و بادام خشک شده را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
برای اینکه تازه تر باشد و رنگ آن حفظ شود می توانید خلال پسته ها را داخل ظرف دردار و یا در پاکت فریزر قرار بدهید و داخل یخچال یا فریزر نگه داری کنید.

برای خرید خلال پسته اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید خلال پسته # خواص خلال پسته # خرید انواع آجیل # قیمت خلال پسته # قیمت خلال پسته در مشهد # خرید خشکبار در مشهد # خرید خلال پسته شور # Pistachio

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای خلال پسته اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط