به زودی

پسته

پسته کله قوچی شور اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 357,000 تومان
قیمت : 375,000 تومان
  • طبع پسته کله قوچی گرم و خشک است. 
  • طعم خوشمزه و دلپذیر
  • مناسب برای مجالس و مهمانی ها
  • محبوبیت زیاد در داخل و خارج کشور
  • ظاهری زیبا، یکدست و کشیده
  • داشتن پوست قرمز رنگ در زمان رسیدن
  • قرمز رنگ بودن روی مغز پسته
  • سبز یشمی بودن رنگ مغز پسته
  • سفید استخوانی بودن رنگ پوسته سخت پسته

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

پسته کله قوچی از محبوب‌ترین ارقام پسته در ایران و همچنین جهان است که به خاطر طعم جذاب و ظاهر درشتی که دارد کاملا قابل شناسایی است. این پسته نسبت به سایر ارقام پسته، اونس پایین‌تری دارد و به همین خاطر قیمت آن نسبت به سایر انواع پسته بیشتر است.

این محصول در واقع ظاهری گرد، درشت و بزرگترین مغز را در میان مدل های مختلف دارد. در حالت کلی می توان گفت بزرگ ترین و سنگین ترین پسته در جهان نوع کله قوچی می باشد. این آجیل، دارای مغز بسیار خوشمزه و لذیذی است که در هنگام خوردن حس لذت بخشی را به شما می بخشد. به دلیل اندازه بزرگ پسته در هر کیلوگرم از آن تعداد کمتری پسته وجود دارد.

برای تهیه پسته کله قوچی بوداده مرغوب و با کیفیت با انس 22 تا 24 به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه کنید. این محصول بدون نمک و هیچ گونه افزودنی به صورت خام است.

در کشور ایران نیز با وجود تنوع قومی و نژادی زیاد، سالانه هزاران مجلس و مراسم برگذار می‌شود. دو مناسبت محبوبی که همه ایرانیان، جدا از قوم و مذهب، هر ساله به جای می‌آورند، عید نوروز و شب یلدا است. این دو مناسبت، فرصت بسیار مناسبی هستند تا دوستان و اقوام دور هم جمع شوند و از مصاحبت با یک دیگر لذت ببرند. البته خوراکی‌ها را نیز نباید از لذت مهمانی‌ها حذف کرد. بدون شک هیچ کس نمی‌تواند آجیل را از لیست خوردنی‌های مهمانی‌ها حذف کند و البته هیچ کس هم قدرت حذف پسته از آجیل را نخواهد داشت. در بین ارقام پسته، پسته کله قوچی به تنهایی می‌تواند مهمانی شما را لذت‌بخش و زیبا کند و به همین دلیل نیز جزء محبوب‌ترین آجیل‌ها برای عید نوروز یا شب یلدا است.

استفاده از پسته کله قوچی

درشتی و سنگینی پسته کله قوچی موجب شده است تا این پسته برای مجلل کردن و باشکوه کردن انواع مهمانی‌ها و مناسبت‌ها به کار برود. علاوه بر اندازه، طعم بی‌نظیر این پسته موجب شده است تا از آن به عنوان بخش اصلی انواع آجیل مخلوط یا چهار مغز، بلکه در پختن غذا، شیرینی پزی، صنعت بستنی سازی و انواع محصولات پسته‌ای دیگر، استفاده شود. رنگ پوسته ی پسته کله قوچی سفید بوده و کمی کدر است و مغز آن سرخ تیره می باشد. حس خوردن مغز پسته ی کله قوچی زیر دندان حس بی نظیری است. این نژاد پسته بسیار خوشمزه و لذیذ بوده که به دلیل درشتی و ترد بودن، هنگام خوردن آن حس خوبی به ما می دهد.

چرا نام این پسته، کله قوچی است؟

به طور کلی نامِ محصولات کشاورزی و خصوصا پسته، از منطقه کشت، فردی که برای اولین بار آن را کشت کرده یا شکل و اندازه آن‌ها گرفته می‌شود. نام این پسته نیز از آن جهت کله قوچی است که شکل آن بسیار شبیه به سر قوچ است. البته پسته کله قوچی را در بازار، با نام پسته«حاج شریفی» نیز می‌شناسند. علت این نام‌گذاری، فردی به نام حاج علی شریفی بوده است که برای اولین بار، این رقم پسته را در روستای دهنو رفسنجان، شناسایی و کشت کرد.

چگونه از پسته در منزل نگهداری کنیم؟

پسته، هم‌زمان که یک ماده غذایی بسیار ارزشمند محسوب می‌شود، یک کالای بسیار مهم اقتصادی و لوکس است و باید در شرایط مطلوبی نگه‌داری شود. برای حفظ و نگه‌داری این الماس سبز، باید دو عامل مهم را کنترل کنید. اولین عامل دما است. دمای زیاد می‌تواند پسته‌های ارزشمند شما را به خانه‌ای مناسب برای انواع قارچ‌ها و حشرات تبدیل کند. رطوبت عامل مهم بعدی است که باید آن را کنترل کنید. رطوبت رشد و تکثیر باکتری‌ها را درون پسته‌ها سریع‌تر و راحت‌تر از همیشه می‌کند. برای نگه‌داری صحیح از پسته، می‌توانید آن‌ها را یخچال یا فریزر نگه‌داری کنید.

نگهداری در یخچال:

برای نگه‌داری از پسته‌ها در یخچال، بهتر است از کیسه‌های پلاستیکی دوری کنید و در عوض از ظرف‌های درب‌دار پلاستیکی استفاده کنید. دمای یخچال را 4 درجه سانتی گراد یا پایین‌تر نگه دارید تا به این ترتیب پسته‌های شما برای یک سال تمام، کاملا سالم باقی بمانند.

نگه‌داری در فریزر:

اگر به دنبال بهترین روش نگه‌داری از پسته در منزل خود هستید، آن‌ها را در فریزر نگه دارید. فضای درون به دلیل دور بودن از نور و گرما، می‌تواند جایگاه مناسبی برای پسته‌های شما باشد. برای این کار، می‌توانید از کیسه‌های پلاستیکی ضخیم یا ظروف پلاستیکی درب‌دار استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید پسته‌های خود را برای 2 تا 3 سال کاملا سالم نگه دارید.

برای خرید پسته کله قوچی شور اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید پسته کله قوچی # خواص پسته کله قوچی # خرید انواع آجیل # قیمت پسته کله قوچی # قیمت پسته کله قوچی در مشهد # خرید خشکبار در مشهد # خرید پسته کله قوچی شور # Pistachio

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پسته کله قوچی شور اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط