بادام

بادام پوست کاغذی شور اعلی

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 240,750 تومان
قیمت : 252,938 تومان
  •  امسالی و کاملا تازه و با کیفیت
  •  میان وعده خوشمزه و سالم 
  •  سرشار از پروتئین ، فیبر ، کلسیم و روی
  •  منبع ویتامین Eو مفید برای تقویت حافظه
  • کاهش قند خون
  • کاهس کلسترول خون
  • کاهش فشار خون

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

 بادام پوست کاغذی طرفداران زیادی دارد. بادام ها به خاطر داشتن مواد مغذی، چربی های غیر اشباع و ویتامین E و Aجز یکی از بهترین خوراکی های مغزی می باشد؛و به عنوان تامین ویتامین ای می توان به آن نگریست. از این رو برای نوزادان و کودکان شیرخوار بسیار مناسب است. در انواع مهمانی ها و مراسمات مختلف جز آجیل های اصلی محسوب می شود.

از دیدگاه طب سنتی مغز بادام طبعی معتدل و تر دارد.  انرژی این آجیل اندکی از دیگر انواع مغز ها پایین تر است و تقریبا پانصد و هفتاد کالری در هر صدگرم مغز وجود دارد. سرشار از ویتامینA و E بوده و به عنوان تامین ویتامین E می توان به آن نگریست.  آجیل سبک و خوشمزه مانند بادام کم پیدا می شود. به قدری این آجیل پرخاصیت است که اولویت اول (د ر بین آجیل ها) متخصصان تغذیه برای مراجعانشان می باشد.

بادام از جمله مغــزهای بسـیار مفـید برای سـنین مختلف اسـت و مغز آن حاوی روغن است لذا نباید به مدت طولانی در معرض هوا و در درجه حرارت بالا قرار گیرد. همچنین دارای مقدار زیادی کلسیم، فیبر غذایی و ویتامین E نسبت به سایر انواع آجیل می باشد و برای کودکان و افرادی که دارای بیماری قلبی بوده و یا پوکی استخوان دارند، همچنین در پیشگیری از بیماری سرطان بسیار مفید است. بادام شیرین باز کننده انسداد، تقویت کننده مغز، قلب، کبد و چشم و نیروی جنسی، ملین و مفید برای حلق و سینه می باشد. مصرف زیاد آن برای معده های مرطوب مناسب نیست.

خواص  بادام پوست کاغذی برای سلامتی بدن

 برای رفع سرفه و تنگی نفس بسیار مناسب می باشد. همچنین برای معده مفید است. سینه را نرم می کند و برای درمان زخم معده و روده مفید می باشد. روغن بادام ضد یبوست است و می تواند به رفع یبوست در کودکان کمک کند.

یک ضد افتاب طبیعی:

بادام به دلیل ویتامینE که دارد به عنوان یک محافظ در برابر آفتاب عمل کرده است و از سوختن پوست و آسیب های پوستی جلوگیری می کند.

 موی سر:

از انجایی که بادام دارای مقدار زیادی منیزیم است باعث افزایش رشد مو می شود و همچنین اسید های چربی که در آن موجود است به عنوان یک نرم کننده و تقویت کننده برای مو عمل می کند. چربی موجود در مغز بادام سنگی باعث می شود عوارض کاهش وزن مانند آسیب های پوستی و مو را کاهش دهد.

مفید برای مردان:

سلنیوم موجود در بادام باعث افزایش میل جنسی مردان میشود و به درمان ناباروری مردان کمک زیادی می کند.

مفید برای مغز:

این محول خوشمزه و مفید دارای مواد مغذی زیادی از جمله: ریبوفلاوین و ال کارنیتین می باشد که باعث افزایش فعالیت مغز می شود و به سلامت مغز انسان کمک می کند. در طب سنتی  برای عملکرد نسبی مغز توصیه می کنند و اثبات شده که روند پیر ذهنی را کنترل می کند. مواد معدنی فسفر و منیزیم را در حد وفور داشته و منبع خوبی برای تامین آهن و کلسیم می باشد. منیزیم تاثیر بالایی در تنظیم اعصاب و روان داشته و بازسازی سلول های مغزی رابه خوبی در پی دارد. روزی چهار عدد بادام از بروز آلزایمر جلوگیری می نماید.

 پوکی استخوان:

این دانه مفید یک منبع غنی از فسفر، کلسیم و منیزیم می باشد که تمامی این موارد به جلوگیری از پوکی استخوان و حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها کمک می کند. در صورتی که از پروتئین های حیوانی پرهیز می کنید می توانید از مغز بادام زمینی، شیر بادام استخراج نموده و پروتئین و حتی ویتامین D آن را میل نمایید. زیرا کالری پایین و مواد معدنی بیشتری نسبت به مغز آن دارد. همینطور ویتامین D موجود در آن از پوکی و شکنندگی استخوان ها جلوگیری می نماید.

برای خرید  بادام پوست کاغذی شور اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
#  خرید مغز بادام #  خواص مغز بادام # خرید انواع آجیل # قیمت مغز بادام # خرید خشکبار در مشهد # خرید بادام منقا # خرید بادام پوست کاغذی شور

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بادام پوست کاغذی شور اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط