برگه

برگه زردآلو اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 162,000 تومان
قیمت : 170,250 تومان
  • طبع قیصی یا برگه زردآلو گرم و خشک است.
  • زردآلو دارای ویتامین های A، C، K و آهن و کلسیم می باشد.
  • تقویت کننده بینایی بوده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
  • این میوه ضد سرطان بوده و باعث تامین مقداری از آب بدن در تابستان می شود.
  • درمان مناسبی برای کم خونی و یبوست می باشد.
  • به افزایش گلبول های قرمز خون کمک می کند.
  • پوست را تغذیه کرده و طراوت آن را افزایش می دهد. همچنین، از ظهور چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کرده و سلولهای مرده پوست را پاکسازی می کند.
  • غشاهای مخاطی را تقویت می کند.
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را در برابر بسیاری از بیماری های عفونی و بیماری های تنفسی مانند آنفولانزا محافظت می کند.
  • معده را تقویت کرده و اختلالات معده مانند یبوست را درمان می کند.
  • با محافظت در برابر بیماری های قلبی و عروقی، باعث تقویت عضلات قلب می شوند.
  • به درمان اختلال نعوظ کمک کرده و میل جنسی (هم در مردان و هم در زنان) را افزایش می دهد.

جهت استعلام قیمت در تناژ بالا تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

برگه زردآلو میوه خشکی است که تقریباً تمام محتوای آب آن از طریق خشک کردن حذف شده است. میوه در طی این فرآیند منقبض می شود و قیسی کوچک و پر انرژی باقی می ماند.و میوه های خشک را می توان برای مدت طولانی تری نسبت به میوه های تازه نگهداری کرد و می تواند یک میان وعده مفید باشد، به خصوص در سفرهای طولانی که در آن یخچال در دسترس نیست.همچنین میوه های خشک سرشار از ریزمغذی ها، فیبر و آنتی اکسیدان هستند

یک تکه میوه خشک حاوی تقریباً همان مقدار مواد مغذی میوه تازه است، اما در بسته بندی بسیار کوچکتر تغلیظ شده است. از نظر وزن، میوه خشک حاوی 3.5 برابر فیبر، ویتامین و مواد معدنی میوه تازه است.

میوه های خشک به طور کلی حاوی مقدار زیادی فیبر هستند و منبع عالی آنتی اکسیدان ها، به ویژه پلی فنول ها هستند. آنتی اکسیدان های پلی فنل با مزایای سلامتی مانند بهبود جریان خون، سلامت گوارش بهتر، کاهش آسیب اکسیداتیو و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها مرتبط هستند

میوه خشک سرشار از فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان های فنولیک است که فواید سلامتی زیادی دارند.

خواص زردآلو خشک:

مواد معدنی و ویتامین ‌های موجود در زردآلو خشک، موجب اعطای خواص منحصر به ‌فردی به این میوه شده است. از این رو متخصصان سلامت، مصرف آن را در رژیم غذایی به دلیل نقش آن در سلامت انسان مفید می‌دانند.

برگه زردآلو خشک حاوی ویتامین آ، ویتامین ث، آهن، فسفر، پتاسیم و کلسیم است و می تواند به بهبود سلامت عمومی و وضعیت پوست کمک کند.

تامین فیبر روزانه:

سه عدد زردآلو خشک، دارای 5 گرم فیبر است که حدود 20% احتیاج روزمره شما را به فیبر مهیا می سازد. فیبر زردآلو، به انواع محلول و نامحلول تقسیم می‌ شود. 2 فنجان زردآلو تازه و ورقه ‌شده، حاوی 6 گرم فیبر رژیمی است، در حالی که 1 فنجان آن دارای 2.35 گرم فیبر است. هر وعده زردآلو ی خشک 18% از فیبر مورد نیاز روزانه‌ ی زنان و 12% فیبر روزانه‌ی لازم را برای مردان تأمین می‌کند.

تامین پتاسیم روزانه:

سرشا از پتاسیم

برگه زردآلو سرشار از پتاسیم است، ماده معدنی که به عنوان یک الکترولیت نیز عمل می کند. و در بدن شما، مسئول ارسال سیگنال های عصبی و تنظیم انقباضات ماهیچه ای و تعادل مایعات است .

از آنجایی که پتاسیم برای حفظ تعادل مایعات با سدیم کار می کند، مصرف کافی به جلوگیری از نفخ و حفظ فشار خون سالم کمک می کند . رژیم غذایی غنی از پتاسیم به طور قابل توجهی فشار خون را کاهش می دهد و منجر به کاهش 24 درصدی خطر سکته مغزی می شود

پس توجه داشته باشید، پتاسیم به سیگنال دهی عصبی، انقباضات ماهیچه ای و تعادل مایعات کمک می کند. خوردن غذاهای غنی از پتاسیم، مانند برگه زردآلو، ممکن است به جلوگیری از فشار خون بالا و کاهش خطر سکته مغزی کمک کند.

پتاسیم موجود در زردآلو خشک، دارای خواص گشادکننده ‌ی عروق است. به دلیل میزان پتاسیم موجود در این میوه‌ی خشک، نقش آن در جلوگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی، دارد.

متخصصان تغذیه، میزان روزانه‌ی توصیه ‌شده‌ ی 3500 میلی‌ گرم را برای دریافت پتاسیم توصیه کرده‌اند. از این ‌رو، چهار یا پنج زردآلو خشک، می ‌تواند حدود یک پنجم نیاز روزانه‌ی پتاسیم را مهیا سازد.

تامین ویتامین E روزانه:

با استفاده از زردآلو خشک، به میزان نصف فنجان میزان ویتامین ای را تا حدود 3 میلی گرم زیاد تر خواهید کرد.
یک فنجان زردآلو تازه ورقه شده حاوی 1.5 میلی ‌گرم ویتامین E یا 10% از مقدار توصیه شده‌ی روزانه است.

بیشترین میزان ویتامین A:

در بین تمام میوه‌ های خشک، زردآلو خشک، حاوی بالاترین میزان ویتامین A است. لذا به عنوان ماده‌ ی مغذی ضروری در نظر گرفته می‌شود.

سلامت چشم و پوست با برگه زردالو:

یکی دیگر از خواص زردآلو خشک، که دارای ساختار متنوعی است و برای سلامت چشم ضروری هستند، از جمله ویتامین‌های A و E می باشد. ویتامین A، در جلوگیری از شب کوری (مشکلی که به دلیل نبود رنگدانه‌های روشن در چشم ایجاد می‌شود)، نقش حیاتی دارد، در حالی که ویتامین E، آنتی ‌اکسیدان محلول در چربی است و مستقیماً وارد چشم می‌شود تا چشم را از آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت کند.

ویتامین A موجود در زردآلو خشک، برای حفظ شادابی طبیعی پوست سودمند است. علاوه بر این، ویتامین C موجود در آن به ساخت کلاژن و ممانعت از چین و چروک پوست کمک کرده و به پوست استحکام و اثر ارتجاعی می‌بخشد. شما می‌توانید از زردآلو نیز مانند یک ماسک بر روی صورتتان استفاده کنید.

جلوگیری از آفتاب سوختگی:

بتا کاروتن، یکی دیگر از مواد مفید موجود در زردآلو می باشد که از سوختگی توسط آفتاب برای پوست مراقبت می نماید. در حالی که همچنان باید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید، اما، خوردن زردآلو خشک، ممکن است محافظت بیشتری را برای پوست شما فراهم کند.

مناسب افراد مبتلا به دیابت نوع 2

اگر در تنظیم قند خون خود مشکل دارید، مصرف غذاهای با شاخص گلیسمی پایین برای سلامتی مهم است.
زرد آلوی تازه یا خشک می‌ تواند به عنوان مکمل عالی در رژیم غذایی افراد دیابتی محسوب شود.
این میوه، به دلیل وجود ویتامین E و آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن، مناسب افراد مبتلا به دیابت نوع 2 است.

تقویت دستگاه گوارش

فیبر، حرکت غذا از طریق دستگاه گوارش را به تعویق می‌اندازد و باکتری‌های سود بخش روده‌ی شما را تغذیه می‌کند. از این ‌رو، جهت تسهیل فرایندهای گوارشی و سلامت راندمان دستگاه گوارش، مصرف زردآلو خشک، توصیه شده است.

برگه‌ی زردآلو به عضله‌سازی کمک می‌کند

همان‌طور که قبلا گفته شد، برگه‌ی زردآلو به تامین الکترولیت‌های ضروری بدن، از جمله پتاسیم کمک می‌کند. پتاسیم برای برخی از کارکردهای بدن از قبیل متابولیسم (سوخت و ساز) و بازسازی بافت‌ها، اندام‌ها، و سایر سلول‌ها ضروری است. قاعدتا، هر چه بازسازی بهتر انجام شود، فرایند ساخت مجدد بافت‌ها سریع‌تر انجام می‌گیرد. به همین دلیل نیز مصرف برگه‌ی زردآلو برای قبل و بعد از انجام فعالیت‌های بدنی به شدت توصیه می‌شود. برگه‌ی زردآلو به بازیابی انرژی از دست رفته‌مان و هم‌چنین بازسازی بافت‌های عضله‌ای آسیب دیده کمک می‌کند؛ و به این ترتیب، باعث تسریع در فرایند عضله‌سازی می‌شود.

افزایش تولید هموگلوبین و مقابله با کم خونی

آهن و مس موجود در برگه زردآلو خشک باعث تولید هموگلوبین می شوند و می توانند کمبود آن را در خون جبران کنند.

اضافه کردن این میوه به رژیم غذایی بیماران کم خون به بهبود وضعیت آنها کمک می کند.

انعقاد خون

برگه زردآلو خشک حاوی میزان بالایی ویتامین K است که به انعقاد خون و جلوگیری از خونریزی شدید کمک می کند.

مصرف آن به میزان مناسب حداقل یک مرتبه در روز ویتامین K لازم بدن را تأمین می کند.

رفع یبوست

به دلیل نسبت فیبر به حجم بالا، همچنین به دلیل خاصیت ملین زردآلو خشک، از این میوه، برای رفع یبوست یا القای اسهال، می‌تواند استفاده ‌شود.

تقویت استخوان‌ها

زردآلو حاوی کلسیم است؛ این ماده برای رشد استخوان‌ها ضروری است. به همین دلیل مصرف برگه‌ی زردآلو به حفظ سلامت استخوان‌ها و هم‌چنین پیشگیری از بیماری‌ها و مشکلات استخوانی که ناشی از کمبود کلسیم باشند، کمک می‌کند. این نیز یکی دیگر از فواید مصرف برگه‌ی زردآلو برای سلامتی است.

میان‌ وعده‌ی مناسب:

زردآلو خشک، یک میان ‌وعده‌ ای سریع، سیر کننده و خوشمزه است و می‌تواند به تنهایی یا همراه با آجیل به عنوان افزودنی در وعده‌‌های غذایی استفاده شود. می ‌توان آنها را به روش‌ های متفاوتی به رژیم غذایی اضافه کرد. از جمله: در انواع خورشت‌ها، مربا، کیک و شیرینی، ماست، اسموتی، سالاد و…

برای خرید برگه زردآلو اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید برگه زردآلو #  خواص برگه زردآلو # خرید انواع آجیل # قیمت برگه زردآلو # خرید خشکبار در مشهد # خرید قیصی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای برگه زردآلو اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط