آجیل

آجیل چهار مغز اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 319,500 تومان
قیمت : 335,625 تومان
  • طبع آجیل چهار مغز گرم و خشک است.
  • ترکیب آجیل چهارمغز شامل پسته، فندق، بادام هندی و بادام درختی می باشد.
  •  آجیل ها شامل مواد مغذی ای مانند منگنز، فسفر، ویتامین های گروه B، اسیدهای چرب غیر اشباع، انواع پروتئین ها و… است.
  • به حفظ سلامت قلب و رگ های بدن کمک می کند؛ زیرا استفاده به اندازه آن میزان کلسترول بد خون یا LDL را کاهش می دهد.
  • به دلیل وجود آنتی اکسیدان های مختلف و فراوان، خواص ضد سرطانی دارد.
  •  این آجیل به دلیل وجود ملاتونین در مغزیجات آن به بهبود خواب، کمک می کند.
  •  به بهبود عملکرد سلول های مغز می پردازد و مصرف منظم آن، منجر به افزایش هوش می شود.
  •  به علت وجود منیزیم در آجیل ها سطح فشار خون کنترل می شود.

جهت استعلام قیمت در تناژ بالا تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

 آجیل چهارمغز مناسب برای استفاده روزانه و میهمانی های صمیمانه و دورهمی های دوستانه است. طعم های لذت بخشی که این آجیل درون خود دارد باعث دلپذیر تر کردن و خاطره انگیز تر کردن ساعاتی می شود که کنار هم هستید.

ترکیب این آجیل شامل پسته، فندق، بادام هندی و بادام درختی می باشد.

تمام این رنگ ها در کنار هم هارمونی ای از طعم ها و رنگ های گرم را تشکیل می دهد که به دل ها و جمع های شما گرما می بخشد.

آجیل

آجیل ترکیبی از میوه‌های خشک‌شده و مغزهای مختلف است که قبلا فکر می‌کردند ارزش غذایی ندارد، چرب و چاق‌کننده است و برای سلامت بدن ضرر دارد.مطالعات و پژوهش‌های علمی نشان داده است که مصرف آجیل می‌تواند اثرات مثبتی بر سلامت بدن داشته باشد. البته به شرطی که آجیل را به عنوان جزئی از یک برنامه غذایی متعادل مصرف کنیم.مواد تشکیل‌دهنده آجیل سرشار از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین‌های آنتی‌اکسیدان است.

مغزها در هرم غذایی در گروه گوشت‌ها قرار می‌گیرند و پروتئین، آهن، روی، کلسیم، پتاسیم و بسیاری از دیگر مواد معدنی ارزشمند را در خود جای داده‌اند.

آجیل چرب است اما چربی موجود در انواع آجیل از نوع اشباع‌ نشده بوده و کلسترول خون را پایین می‌آورد و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهد.

اغلب مغزهای موجود در آجیل شامل ۹۰ درصد اسیدهای چرب اشباع‌نشده هستند.آجیل منبع پروتئین، مواد معدنی مختلف و انواع ویتامین‌ها است.

ویتامین A و پروتئین موجود در آجیل به حفظ سلامت رگ‌های خونی، کاهش فشار خون و پیشگیری از حملات قلبی کمک می‌کند. خوردن غذاهای حاوی ویتامین A، از جمله آجیل، باعث کم شدن خطر ابتلا به سرطان شده و آنتی اکسیدان‌های موجود در این ماده غذایی از اکسید‌شدن و تخریب سلول‌ها و بروز بیماری‌هایی مانند دیابت هم جلوگیری می‌کند.

آجیل سرشار از فیبر است. فیبرهای غذایی، هم به تسهیل اجابت مزاج کمک می‌کنند و هم نوعی احساس سیری در شخص ایجاد می‌کنند و به این ترتیب مانع پرخوری می‌شوند. فیبرهای غذایی در پیشگیری از بدخیمی‌های روده بزرگ هم بسیار مفیدند.

مغزهای گردو، فندق، بادام، پسته، بادام‌زمینی و انواع تخمه، دستگاه دفاعی بدن را در مقابله با عوامل خارجی تقویت می‌کند.

مغزها علاوه بر کاهش کلسترول خون و کاهش میزان ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی،‌ در پیشگیری از پوکی استخوان و بیماری‌های دوران پیری نیز موثر هستند.

در نهایت از جمله خواص آجیل ها می توان به کاهش کلسترول، حفظ سلامت قلب، استحکام استخوان ها، کاهش خطرات ناشی از بیماری های قلبی و انواع سرطان و … اشاره کرد

مغزهای موجود در انواع آجیل

پسته

یکی از آجیل های موجود در ترکیبات آجیل ها، پسته است. پسته به عنوان پرطرفدارترین آجیل موجود شناخته شده زیرا استفاده از آن خواص زیادی را برای بدن به ارمغان می‌آورد. ترکیبات موجود در پسته باعث سلامتی و بهبود عملکرد بخش های مختلف بدن خواهد شد.پسته تازه حاوی مقادیر بالای اسیدهای چرب اشباع نشده و پتاسیم است که هر دو ویژگی آنتی‌اکسیدانی و ضد‌التهابی دارند و برای سلامت قلب مفید هستند. مصرف پسته خام مانع تشکیل لخته خون و بروز سکته در بیماران قلبی می‌شود و همچنین به دلیل آنتی اکسیدان‌هایی که دارد جلوی ابتلا به بیماری قلبی را نیز می‌گیرد.

مغز گردو

گردو یکی از انواع مغزها است که شکلی شبیه به مغز دارد و سرشار از پروتئین، آنتی‌اکسیدان‌ها، فیبر و اسیدهای چرب امگا ۳ است. از جمله خواص گردو می‌توانیم به کاهش خطر ابتلا به سرطان، بهبود عملکرد مغز، تقویت سلامت قلب و کاهش التهاب اشاره کنیم.مغز گردو به عنوان یکی دیگر از آجیل های موجود در آجیل ها مغز به حساب می آید. گردو یکی از آجیل های محبوب و پرطرفدار در میان افراد است.گردو منبعی کامل از ویتامین ها و مواد معدنی گوناگون است. مصرف مرتب گردو می تواند کمک زیادی به سلامتی بدن نماید.

مغز فندق

مغز فندق یکی دیگر از موارد موجود در ترکیبات آجیل ها است.و دارای فیبر، کربوهیدرات، چربی، پروتئین، منگنز، ویتامین E، تیامین، منیزیم، ویتامین B6، مس، فولات، زینک، پتاسیم، ویتامین K، آهن، فسفر و … است. همان طور که مشاهده می‌کنید، این مغز آجیل دارای ویتامین‌های فراوان و مواد معدنی فوق العاده‌ای است که می‌توانند به ارتقای سطح سلامتی و تقویت قوای دفاعی بدن، منجر شوند.

مغز بادام هندی

مغز بادام هندی از دیگر موارد موجود در ترکیبات آجیل ها است. بادام هندی یک منبع عالی از مواد مغذی برای مردان است. مغز بادام هندی حاوی ویتامین‌های A، C، E و گروه B، فولات، کلسیم، آهن، پتاسیم، روی، مس و فسفر است. مصرف بادام هندی می‌تواند به حفظ سلامت قلب، کاهش التهابات، سلامت پوست و مو، تقویت سیستم ایمنی و افزایش سطح انرژی بدن کمک کند.

بادام هندی با ظاهری شبیه لوبیا طرفداران مخصوص به خود را دارد. بادام هندی با طعم مطبوعی که دارد توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید.

مغز بادام زمینی

در میان ترکیبات آجیل ها  نباید مغز بادام زمینی را از قلم انداخت.بادام زمینی حاوی ویتامین‌های گروه B از جمله نیاسین، ریبوفلاوین، تیامین، ویتامین B6، ویتامین B9 و ویتامین C و ویتامین A است. و همچنین حاوی اسید پانتوتنیک، پتاسیم، منگنز، مس، کلسیم، منیزیم، آهن، سلنیوم و روی نیز هست. و غنی از پروتئین است و از منابع بزرگ و مهم پروتئین‌های گیاهی به حساب می‌آید

بادام زمینی در مقایسه با گردو از ارزش غذایی کاملا مشابه برخوردار است. بادام زمینی منبع بسیار خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی گوناگون است. وجود این مواد در ترکیبات بادام زمینی باعث شده تا برخی افراد آن را جایگزین خوبی برای گردو بدانند.

کشمش سبز

یکی دیگر از موارد موجود در ترکیبات آجیل هفت مغز کشمش است. و به عنوان یکی از خشکبار های پرطرفدار در میان افراد شناخته می شود.

خواص کشمش سبز در حفظ سلامت دستگاه گوارش کشمش سبز یکی از مواد غذایی غنی از فیبر است و استفاده از آن به درمان بیماری‌های روده و دستگاه گوارش نظیر یبوست کمک می‌کند. مصرف روزانه کشمش سبز به بهبود حرکات روده و سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند.

مغز بادام درختی

مغز بادام درختی یکی از ترکیبات آجیل ها است.خواص بادام برای پوکی استخوان به دلیل غنی بودن ازعناصری مثل کلسیم و منیزیم، آن را تبدیل به یکی از مقوی ترین خوراکی های شناخته شده کرده است. بادام درختی سرشار از پروتئین، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، آهن، ویتامین E، ویتامین های گروه B، زینک، و ویتامین K می باشد. همه این مواد مغذی برای سلامت بدن و استخوان هاست.

تخمه کدو گوشتی

مغز بادام درختی یکی از ترکیبات آجیل ها است. تخم کدو دارای ویتامین‌هایی از جمله ویتامین A و ویتامین K، روی و اسید‌های چرب امگا۳ است که این‌ها برای سلامت مو و پوست سر بسیار موثر و مفید هستند. اسیدچرب امگا۳ می‌تواند التهاب را کاهش داده و از این طریق سبب افزلیش رشد مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. تخم کدو می‌تواند موجب محکم‌تر و درخشان‌تر و ضخیم‌تر شدن موها می‌شود.

تخمه ژاپنی

 یکی از ترکیبات آجیل ها تخمه ژاپنی است.از جمله خواص تخمه ژاپنی می‌توان به این مورد اشاره کرد که مصرف متعادل از تخمه ژاپنی می‌تواند به درمان کم خونی کمک کند. تخمه ژاپنی حاوی کلسیم است و می‌تواند موجب تقویت استخوان‌ها و جلوگیری از پوکی استخوان شود. این کلسیم موجود در تخمه ژاپنی موجب جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان در زنان یائسه می‌شود

انجیر خشک

انجیر خشک یکی از ترکیبات آجیل ها است.انجیر حاوی روی در مقادیر مناسب است و روی به میزان قابل توجهی در سطح تستوسترون نقش دارد. کمبود روی در مردان ممکن است منجر به کاهش سطح تستوسترون شود. بنابراین، انجیر راهی عالی برای افزایش سطح تستوسترون به طور طبیعی برای درمان اختلال در نعوظ است. فواید مصرف انجیر یا انجیر خشک برای بهبود رابطه جنسی بسیار زیاد است.انجیر خشک یکی از مناسب ترین خوراکی ها برای خانم های حامله و باردار است و از آنجایی که شامل مقادیر بسیار زیادی از فیبر، آهن، کلسیم و منیزیم است و همچنین از امگا ۳ نیز سرشار می باشد، برای خانم های باردار بسیار مناسب است و علاوه بر بهتر کردن وضعیت مادر در رشد بهتر جنین نیز کمک بسیاری می کند.

برگه زردآلو

برگه زردآلو یکی از ترکیبات آجیل ها است.قیسی یا برگه زرد آلو منبعی غنی از پکتین و سلولز است که از این رو می‌تواند به عنوان یک ملین طبیعی عمل کرده و به درمان یبوست کمک کند. مصرف قیسی یک گزینه مناسب برای تقویت و بهبود عملکرد دستگاه گوارش است‌‌. همچنین فیبر موجود در قیسی برای بهبود فرآیند گوارش در بدن مفید بوده و موجب درمان یبوست می‌شود.

انواع آجیل

آجیل ها مجموعه ای از مغز دانه ها و خشکبار خوشمزه و مقوی است که در مهمانی ها و جشن های ایرانی بسیار استفاده می شود. آجیل ها دارای انواع مختلف آجیل شور و آجیل شیرین هستند که در آن خشکبار متفاوتی با یکدیگر ترکیب می شوند. در آجیل ها مجموعه ای از خشکبارمثل کشمش ،مویز و مغزیجات شامل گردو، فندق، پسته، بادام هندی،بادام زمینی و بادام درختی ترکیب شده اند که به عنوان ظرف آجیل لوکس، با ارزش غذایی و خواص بالا معرفی می شود.

آجیل هفت مغز و آجیل چهارمغز و آجیل اقتصادی به عنوان سه نمونه از بهترین آجیل های موجود به حساب می آیند. زیرا در ترکیبات این آجیل ها از مغز های خوشمزه با خاصیت فراوان استفاده شده است. مغزهایی که استفاده از هریک از آن ها می تواند مزایای ارزشمندی را برای بدن به ارمغان آورد.

معمولا از آجیل ها  در ایام مختلف سال استفاده می شود. آجیل ها به صورت نمکی و خام جهت استفاده به بازار عرضه می شوند. به طور کلی اکثر افراد استفاده از نمونه نمکی و بو داده آن را بیشتر می‌پسندند.

آجیل چهارمغز

آجیل چهارمغز شور متشکل از پسته، فندق، بادام هندی و بادام درختی است. این مغز دانه ها دارای ارزش غذایی بالایی هستند که خواص فراوانی برای بدن به همراه دارند.

آجیل چهارمغزهم برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و هم برای ملاقات‌های رسمی‌تر انتخاب می‌شود. به دلیل محتویات مغذی در آجیل چهارمغز، والدین تمایل زیادی دارند که آن را برای فرزندان خود تهیه کنند. به خصوص نوجوانانی که در سن رشد هستند و به مواد مغذی بیشتری نیاز دارند.

ترکیبات آجیل هفت مغز

همانطور که عنوان شد آجیل هفت مغز یکی از آجیل های محبوب در میان افراد است. به طور کلی در ترکیبات این آجیل از شش مغز پرطرفدار به همراه یک خشکبار استفاده می شود.

ترکیبات آجیل هفت مغز: برگه زردآلو - انجیرخشک - مغزپسته نمکی- بادام درختی لعابی - بادام هندی زعفرانی - مغز فندق شور ایرانی و کشمش می باشد.

ترکیبات آجیل اقتصادی

ترکیب آجیل اقتصادی شامل پسته- بادام درختی لعابی -تخمه کدو گوشتی - تخمه جابانی -بادام زمینی سرکه ای - بادام زمینی لعابی - بادام هندی زعفرانی می باشد.

مقایسه آجیل بو داده یا خام

بهتر است بدانید در برخی از تحقیقات نشان می دهد که سطوح آنتی اکسیدان بادام هندی بو داده از نوع خام، بیشتر است. همچنین می خواهیم در ادامه به مقایسه آجیل بو داده با خام بپردازیم.

آهن آجیل خام بیشتر از نوع بوداده است.

آجیل خام دارای سلنیوم بیشتر نسبت به نوع بو داده دارد.

و آجیل خام دارای طعم ملایم تری است.

همچنین آجیل خام ماندگاری بالاتری نسبت به نوع بو داده دارد.

برای خرید  آجیل چهار مغز اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
#  خواص  آجیل چهارمغز # خرید انواع آجیل # قیمت  آجیل چهار مغز # خرید خشکبار در مشهد # خرید آجیل اقتصادی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای آجیل چهار مغز اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط