به زودی

بادام

بادام پرک اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 357,000 تومان
قیمت : 375,000 تومان
  • طبع بادام پرک گرم و خشک است. 
  •  امسالی و کاملا تازه و با کیفیت
  •  مناسب برای تهیه و تزیین غذا و دسر
  •  سرشار از پروتئین ، فیبر ، کلسیم و روی
  •  منبع ویتامین Eو مفید برای تقویت حافظه

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

بادام پرک از ورقه کردن مغز بادام بدون پوست تولید می‌شود. به‌علت اینکه مغز بادام دارای طعم لذیذ و بافت دلپذیری است از آن در تهیه و تزئین غذاها استفاده می‌شود.

 بادام پرک سبک‌ترین آجیل است که حتی زیاده‌روی کردن در مصرف آن دل را نمی‌زند. این آجیل طعم شیرین ملایمی دارد و از طعم دلپذیری برخوردار است. کالری این آجیل نسبت به میوه خشک  بالاتر است، اما در مقایسه با آجیل‎‌ها پایین‌ترین کالری را دارد. برای خرید بادام پرک مرغوب و با کیفیت به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه کنید.

مصرف  بادام پرک

بادام پرک پوست کنده یکی از محصولات مرغوب و پرمصرف در شیرینی‌پزی، پخت انواع نان‌، کیک و غذاهایی مانند شله زرد و مرصع پلو و تزیین حلواها و دسرهای لوکس است. همچنین میتوانید در کنار ماست یا شیر میل کنید. بادام پرک را می‌توان روی سالاد یا دسر و به همراه غلات متنوعی برای صبحانه یا عصرانه مخلوط و نوش جان کنید. بادام نیز مانند پسته یکی از اصیل‌ترین و پرمصرف‌ترین مغزهای ایرانی است ، که مصرف آن در برنامه غذایی‌تان خواص بی‌شماری برای تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت سیستم گوارش، بهبود رشد مو و روشن شدن پوست دارد. همچنین مصرف ۴ الی ۵ عدد بادام در روز می‌تواند تاثیر بسیاری در کاهش وزن و لاغری داشته باشد. شما می‌توانید، با مصرف انواع بادام انرژی موردنیاز روزانه‌تان را تامین کنید. کاهش وزن سریع ممکن است به پوست و مو آسیب برساند؛ گنجاندن بادام در این رژیم‌ها پوست و مو را به تعادل رسانده و آسیب‌ها را خنثی می‌کند.

مشخصات ظاهری بادام پرک

شمای کلی مغز بادام، به شکل اشک است و گاهی بیضی و به ندرت دارای دوسر تیز است. برای تولید پرک بادام ابتدا پوست سبوسی آن را می‌گیرند و با دستگاه‌های اسلایسر آن را به‌صورت پرک بادام در می‌آورند. پوسته مغز بادام نیز پیش از اسلایس کردن باید جدا و دور ریخته شود.

برای اینکار بادام را قبل از اینکه اسلایس کنند می‌خیسانند، که این پوست راحت‌تر جدا شود. این‌کار باعث می‌شود که پرک بادام یکنواخت و همچنین شیرین‌تر شود. البته باید این نکته را ذکر کرد که این پوسته خواص بیشماری دارد، بنابراین بادام پرک پوست کنده خواص بادام درسته را نخواهد داشت.

خواص

در کل بادام در مقایسه با دیگر انواع آجیل دارای طبع معتدل و کمترین حساسیت است. طبع بادام گرم و برخلاف آجیل‌های دیگر تر است. مزه بادام هر چه شیرین‌تر باشد به معنای این است که دارای مزاج گرم‌تری است. بادام در یک وعده صد گرمی بیش از پانصد کالری انرژی دارد که این میزان در پرک بادام بیشتر است.

ویتامین E که در بادام وجود دارد از تمام آجیل‌ها بیشتر است به‌طوریکه می‌توان برای تامین ویتامین E مورد نیاز بدن از رژیمی استفاده کرد که بادام در آن گنجانده شده باشد. شیر بادام که به طور معمول از بادام پرک به دست می‌آید تنها منبع ویتامین دی گیاهی است. بادام پرک، سرشار از مواد معدنی است و منبع تامین کلسیم و حتی آهن و منیزیم است.

در طب سنتی برای تقویت حافظه و پیرذهنی مصرف ویتامین E توصیه شده است؛ امروزه ثابت شده است که مقادیر بالای ویتامین ای موجود در این آجیل پرخاصیت، به تقویت حافظه کمک بالایی می‌کند. پروتئین گیاهی بادام به بازسازی سلول‌های آسیب دیده مغزی کمک می‌کنند.

برای خرید بادام پرک اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید بادام پرک # خواص بادام پرک # خرید انواع آجیل # قیمت خلال بادام # قیمت بادام پرک در مشهد # خرید خشکبار در مشهد # خرید بادام پرک # Pistachio

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بادام پرک اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط