آلو

آلو بخارا اعلی

وزن : 1000 گرم

قیمت برای شما : 222,000 تومان
قیمت : 233,250 تومان
  • طبع  آلو بخارا سرد و تر است.
  • اختلالات گوارشی را درمان می‌کند .
  • منبعی خوب برای ویتامین C 
  • سلامت قلب و عروق را بهبود می‌بخشد .
  • با سلول‌های سرطانی مبارزه می‌کند .
  • کلسترول را در سطحی سلامت نگه می‌دارد .
  • ملین طبیعی 
  • خطر تباهی لکه‌ی زرد را کاهش می‌دهد.

جهت استعلام قیمت در تناژ بالا تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

آلو بخارا نوع خشک شده آلو است و از آنجایی که خشک شده است آب خود را از دست داده و ظاهری چروک دارد. وانواع بسیار زیادی دارد که از نظر اندازه و طعم با یکدیگر متفاوت هستند.

و یکی از میوه های خوشمزه و آبدار است. که دارای طبع سرد و تر است. از این میوه می توان هم به صورت خام و هم پخته استفاده نمود.

آلو بخارا طعم شیرینی دارند و سرشار از فیبر بوده و بافتنی جویدنی دارند. فیبر موجود در آلو بخارا برای سلامتی بسیار مفید است و خواص متفاوتی نسبت به میوه تازه دارد.آلو بخارا دارای خواص بی شماری از جمله جلوگیری از یبوست، ضد تهوع و ضد سردرد می باشد.

 یک چهارم پیمانه از آلو بخارا می تواند ۱۲ درصد فیبر مورد نیاز روزانه شما، و ۶ درصد ویتامین K مورد نیاز بدن در روز را تامین کند. علاوه بر این آلو بخارا دارای منگنز، پتاسیم، مس، زینک و کلسیم است که به همراه بتا کاروتن، لوتئین، زاگزانتین که آنتی اکسیدانهای بسیار مهمی می باشند، به کپسولی از مواد مغذی تبدیل شده است.

در واقع میوه های خشک شده به راحتی قابل حمل هستند و می توانند به صورت میان وعده استفاده شوند.و خواص زیادی از جمله ویتامین ها، املاح و مواد معدنی، فیبر، کربوهیدرات و چربی دارند.

خواص آلو بخارا

1 : سلامت قلب و عروق:

آلو بخارا دارای مقادیر بسیاری آنتی اکسیدان است. که در از بین بردن رادیکال های آزاد، بسیار موثر است. از آنجایی که با از بین رفتن رادیکال های آزاد، اکسیداسیون کلسترول نیز در رگهای خونی اتفاق نمی افتد. استفاده از این میوه می تواند در حفظ سلامت قلب و عروق، بسیار موثر باشد.

2 : مبارزه با سلول های سرطانی:

یکی دیگر از خواص آلو بخارا، مبارزه با سلول های سرطانی می باشد. به همین دلیل استفاده از این میوه می تواند در جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه، روده و سرطان مجاری ادراری بسیار موثر باشد. همچنین آنتی اکسیدان های آلو بخارا می تواند سلول های سرطانی را از بین ببرد. بدون اینکه به سلول های سالم بدن آسیبی برساند.

3 : منبع ویتامین c:

از دیگر خواص آلو بخارا می توان به از بین بردن عفونت در بدن، اشاره نمود. این میوه منبعی از ویتامین C می باشد. که به درمان عفونت ها و جلوگیری از ایجاد التهابات در بدن، کمک می کند.

4 : درمان اختلالات گوارشی:

وجود ترکیباتی مانند ایساتین در این میوه، می تواند به درمان مشکلات گوارشی کمک نماید. همچنین از بروز یبوست نیز جلوگیری می نماید. همچنین از آنجایی که این میوه ملین طبیعی و بسیار موثری می باشد. و در بهبود کارکرد شکم بسیار موثر است.

5: کنترل کلسترول:

یکی از مشکلات خطرناکی که اکثر افراد امروزه، با آن درگیر شده اند. وجود کلسترول بد در بدن آنها است. از آنجایی که آلو بخارا دارای مقادیر قابل توجهی پتاسیم می باشد. از دیگر خواص آلو بخارا می توان به جلوگیری از لخته شدن پلاکت های خونی و کنترل کلسترول بدن اشاره نمود.

6 : بهبود جریان گردش خون:

استفاده از آلو بخارا به جذب آهن در بدن کمک می نماید. از همین رو استفاده از این میوه می تواند از بروز کم خونی جلوگیری نموده و به بهبود گردش خون در بدن کمک نماید.

7 : سم زدا:

از دیگر خواص آلو بخارا، خاصیت ادرار آوری و سم زدایی آن در بدن است.

8 : لاغری و کاهش وزن:

یکی از مهم ترین خواص آلو بخارا، کمک به کاهش وزن است. آلو بخارا با خاصیت سم زدایی و بهبود عملکرد سیستم گوارش بدن، می تواند یک داروی لاغری کاملا طبیعی شناخته شود.

9 : دیابت:

از آنجایی که گلوکز موجود در آلو بخارا به شدت پایین می باشد. می تواند در افراد دیابتی میزان قند خون آنها را کنترل نماید. همچنین استفاده از آن می تواند از ابتلا به دیابت نوع دو جلوگیری نماید. استفاده از این میوه میزان انسولین خون را در میان وعده های غذایی تنظیم می نماید.

10 : تقویت سیستم ایمنی بدن:

یکی دیگر از خواص آلو بخارا، کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد. این میوه از بروز بیماری های عفونی در بدن مانند آنفولانزا و سرماخوردگی جلوگیری می نماید.

11 : حفظ سلامت استخوان ها:

از دیگر خواص آلو بخارا، تقویت استخوان ها و کمک به حفظ سلامتی آنها است. وجود ترکیبات فلاوانوئیدی در بدن می تواند روند ابتلا به پوکی استخوان را به شدت کند نماید. از همین رو نقش بسیار موثری در تقویت تراکم استخوان ها دارد.

12 : مفید در بارداری:

یکی از مشکلاتی که بانوان در بارداری با آن روبه رو هستند. اسپاسم های عضلانی می باشد. وجود منیزیم در آلو بخارا از بروز این اسپاسم ها تا میزان بسیار بالایی جلوگیری می نماید. همچنین آلو بخارا دارای مقادیر بسیاری اسید فولیک و کلسیم می باشد. که هر دو لازمه رشد درست و حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری می باشد.از طرفی از خواص آلو بخارا می توان به، جلوگیری از ابتلا به دیابت بارداری اشاره نمود.

خواص آلو بخارا با خاکشیر

ترکیب آلو بخارا و خاکشیر یک شربت خوشمزه و مقوی را ایجاد می‌کند که خواص بسیاری دارد. مصرف این شربت در کاهش تشنگی بسیار موثر است. از فواید شربت خاکشیر و آلو بخارا می‌توان به بهبود سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی، کاهش سطح رادیکال‌های آزاد بدن، تامین آب مورد نیاز و غیره اشاره کرد.

برای تهیه این شربت، آلوها را در آب خیس کنید تا نرم شوند، سپس شربت آبلیمو درست کرده و آلوهای نرم شده و خاکشیر را به آن اضافه کنید. سپس شربت را نوش جان کرده و از خواص آن بهره‌مند شوید.

برای خرید آلو بخارا اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.

 
# خرید آلو بخارا #  خواص آلو بخارا # خرید انواع آجیل # قیمت آلو بخارا # قیمت آلو بخارا در مشهد # خرید خشکبار در مشهد

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای آلو بخارا اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط