روغن

روغن بابونه اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 59,000 تومان
قیمت : 61,950 تومان
  • طبع روغن بابونه اصل (30 سی سی)گرم و خشک است.
  • صد در صد طبیعی
  • آبرسان قوی پوست و مو
  • درمان اگزما، پسوریازیس ،درمان آکنه و جوش صورت و درمان التهابات پوستی
  • درمان خارش، خشکی پوست و مرطوب کننده پوست
  • درمان و کاهش لک صورت و یک ضد آفتاب طبیعی برای پوست
  • درمان سینوزیت، سرما خوردگی و بهبود دستگاه تنفسی
  • رفع موخوره و شوره سر و تقویت کننده برای مو
  • درمان سردرد و میگرن
  • خشکی بینی
  • کمک در درمان بی خوابی
  • جرم گیری گوش
  • جلوگیری و درمان آفتاب سوختگی و التهابات پوستی درمان سوختگی
  • درمان ریزش مو
  • متعادل کردن چربی موها
  • نرم کننده طبیعی مو
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن بابونه اصل از گل های زیبا و معجزه گر بابونه زرد رومی و آلمانی به دست می آید، این روغن یک روغن اسانسی و از بخش های مختلف گیاه شامل گلبرگ ها تهیه می شود.

این روغن در طب سنتی مورد استفاده بوده و یکی از روغن هایی است که کاربرد دارویی دارد، این روغن گیاهی دارای بویی شیرین مثل بوی سیب است و رنگی روشن دارد.

 جادوی شگفت انگیز خواص روغن بابونه برای پوست، مو و سلامتی همواره مد نظر پزشکان و متخصصین طب سنتی و اسلامی قرار گرفته است. ترکیب روغن به دست آمده از گیاه بابونه با روغن زیتون یا نارگیل می تواند به منظور رفع جوش های صورت به کار گرفته شود. علاوه بر این برای مقابله با آکنه و درمان آفتاب سوختگی نیز می توانید از مزایای شگفت انگیز این روغن طبیعی بهره ببرید.

می توانید روغن بابونه صد درصد طبیعی را از فروشگاه بهسا مارکت تهیه کنید.

خواص روغن بابونه اصل

روغن گیاه بابونه به واسطه ترکیبات بی نظیری مانند انواع فلاونوئیدها، ویتامین ها و عصاره استونیک که دارد، برای مقابله با بیماری‌های مختلف و رفع عفونت های قارچی و باکتریایی می تواند مفید باشد. علاوه بر این، روغن بابونه از جمله آنتی بیوتیک های بی نظیر طبیعی  شناخته می شود.

کمک به خوابیدن

روغن بابونه دارای اثرات تسکین دهنده طبیعی است و به طور سنتی برای آرامش اعصاب و درمان بی خوابی در نوزادان و بزرگسالان استفاده می شود. همچنین مصرف روغن بابونه به صورت خوراکی سبب تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود. برای بهره مندی از فواید آن می توانید به راحتی آن را به آب یا یک نوشیدنی گرم اضافه کنید و آن را میل کنید.

خاص روغن بابونه برای پوست

تاثیر شگفت انگیز روغن بابونه برای پوست و رفع مشکلات پوستی از جمله مهمترین خواص بینظیر آن می باشد. این روغن می تواند به بهترین شکل برای نرم و مرطوب کردن پوست، رفع جای جوش و درمان اگزما، اثرگذاری خود را نشان دهد. خواص ضد التهابی و ضد قارچی این روغن به خوبی برای رسیدن به پوستی شفاف، شما را یاری خواهند کرد.

 لک صورت

استفاده مرتب از روغن بابونه به عنوان یک روغن اساسی، افراد را یاری می کند تا بتوانند از شر چین و چروک های پا کلاغی دور چشم و لکه های صورت خود را دور نگه دارند. در کنار این ویژگی، اگر زیبایی چشم شما به واسطه سیاهی دور آن مختل شده است، با مصرف اصولی این روغن به خوبی قابل برطرف شدن است. این روغن به بهترین شکل می تواند رنگ پوست را یکنواخت کرده و با درمان لک ها، پوستی یکدست و شفاف برای شما به ارمغان بیاورد.

ترکیبات موجود در روغن به دست آمده از گیاه بابونه نشان می‌دهند که برای تقویت پوست، ترمیم و بازسازی می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند. افرادی که به دنبال داشتن پوستی با طراوت و جوان هستند، می توانند به صورت روزانه با استفاده از این روغن به خواسته خود دست پیدا کنند.

علاوه بر این موارد، برای از بین بردن لکه های پوستی، جای زخم و آبله مرغان نیز استفاده از این روغـن و حمام کردن با گیاه بابـونه بسیار موثر است. این روغن با بهرمندی از ماده‌ای به نام آزولن، خاصیت ترمیم کنندگی شگفت ‌انگیزی را با خود حمل می‌کند. آزولن به بهترین شکل برای بازسازی سلول های پوستی عملکرد خود را نشان می دهد. در کنار تمام این موارد، با توجه به اینکه خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی در این روغن مشاهده می شود، می توانید در برابر استرس، پوست خود را مقاوم تر کنید. اگر دارای پوست حساس هستید و به دنبال بازسازی سلول‌های پوستی می‌گردید، خرید روغن بابونه به شما توصیه می شود.

جای جوش

خرید روغن بابونه اصل یک محصول کامل و داروی شگفت انگیز ضد التهابی و آنتی اکسیدانی به شما هدیه می دهد. روغنی که از گیاه بابونه به دست می آید برای جای جوش بسیار مفید است. امروزه ماسک های مختلفی بر پایه این روغن برای مقابله با جای جوش می توان به کار گرفت. ترکیب روغن گل مغربی با روغن بابونه برای رفع جای جوش و آکنه تاثیر مناسبی دارد. این دو روغن به واسطه خاصیت ضد التهابی که دارند به رفع جوش ها کمک فراوان خواهند کرد. علاوه بر این، بابونه با توجه به خاصیت تسکین‌دهندگی که با خود حمل می کند، تاثیر بسیار بالایی برای رفع این معضل خواهد گذاشت.

اگر به دنبال رفع جای جوش و آکنه هستید و قصد دارید از این روغن طبیعی بهره ببرید، می توانید ماسک زیر را تهیه کنید.

سه یا چهار قطره از این روغن را با روغن نارگیل  ترکیب نمایید. پس از آن به آرامی بر روی مواضع مورد نظر مخلوط ایجاد شده را بمالید. ترکیبی که ایجاد کرده اید به بهترین شکل می تواند موجبات تسکین تحریک پوستی را فراهم کند. علاوه بر این، ترکیب کردن روغن بابونه و روغن نارگیل خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی نیز خواهد داشت. روغن بابونه برای درمان آفتاب سوختگی نیز بسیار موثر است.

روغن بابونه برای پسوریازیس

یکی از نخستین علائم ابتلا به پسوریازیس، خارش پوست و خشکی آن است. به همین علت برای رفع این معضل نیاز به مرطوب کردن پوست خواهید داشت. استفاده از این روغن می‌تواند در سریعترین زمان پوست شما را مرطوب کرده و به واسطه خاصیت ضد التهابی نیز از بروز پسوریازیس جلوگیری نماید. علاوه بر این، خاصیت ضد التهابی موجود در این روغن شما را یاری می کند که درد ناشی از این بیماری را به صورت موقت برطرف کنید. برای مبارزه با پسوریازیس و درمان آن می توانید چند قطره از روغن بابونه را با روغن نعنا ترکیب کنید. ترکیب به وجود آمده را بر روی نواحی ملتهب بمالید. ماساژ دادن آن تا زمانی که لکه های قرمز را از بین ببرد باید ادامه دار باشد.

 آفتاب سوختگی

برای مقابله با معضل آفتاب سوختگی، داروهای شیمیایی انواع لوسیون و پماد مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال باید بدانید که امروزه تحقیقات و مطالعات فراوانی بر روی روغن بابونه صورت گرفته است. در نتیجه این تحقیقات مشاهده شده که برای درمان آفتاب سوختگی، مصرف این روغن می تواند بسیار مفید باشد. علاوه بر این، برای ترمیم آفتاب سوختگی نیز می‌توانید از این روغن استفاده نمایید. کافیست به آب حمام خود چند قطره از روغن بابونه بیفزایید.

این روغن را می توانید به آب سرد اضافه کنید. حال پارچه ای را به آن آغشته کرده و بر روی مواضع مورد نظر بگذارید. پس از گذشت مدت زمانی ۱۵ دقیقه ای با استفاده از آب ولرم، روی به شستشوی بدن خود بیاورید. این عمل را به صورت مرتب انجام داده تا با تاثیر شگفت ‌انگیز آن مواجه شوید.

در کنار این مورد، مصرف روغن بابونه رومی و مخلوط کردن آن با روغن نارگیل برای مقابله با تحریک های پوستی بسیار موثر خواهد بود. برای بهبود سریعتر مشکلات ناشی از آفتاب سوختگی و لک های پوستی می توانید از این روغن به صورت دم کرده با کمپرس سرد استفاده کنید.

رفع سوزش پوست

 درماتیت که موجب سوزش پوستی می شود، با استفاده از این روغن به بهترین شکل برطرف خواهد شد.

خواص روغن بابونه برای مو

به همان اندازه که خرید روغن بابونه و مصرف آن می‌تواند بر روی پوست شما تاثیرگذار باشد، این روغن شگفت ‌انگیز به منظور رفع مشکلات متعدد مو نیز می تواند به کار گرفته شود. روغنی که از گیاه بابونـه به دست می آید برای بهبود وضعیت موها و همچنین رفع شوره سر بسیار مفید است.

بهبود درخشندگی و رنگ موها

مقداری از روغن بابونه را قبل از شستشو بر روی موهای خود ماساژ دهید. این کار موجب می شود که موهای زیبا و شفاف داشته باشید. علاوه بر این، بانوانی که از رنگ های بلوند استفاده می کنند، می توانند از تاثیر فوق العاده این روغن طبیعی بر روی موهای خود بهره ببرند. به منظور رنگ کردن موها با مواد گیاهی مانند حنا نیز ترکیب آن با روغن بابونه شما را یاری می کند تا موهایی درخشان و براق داشته باشید. در کنار این موارد پس از حمام کردن می توانید چند قطره از این روغن را بر روی موهای خشک خود بمالید. شرایطی که موجب می شود موهایی لطیف و درخشان داشته باشید.

رفع شوره سر

روغن بابونه می‌تواند به واسطه ترکیبات موجود، یک محلول طبیعی برای درمان شوره سر و رفع شپش مو باشد. این روغن با خاصیت تسکین دهندگی می تواند پوست سر را تحریک نماید. علاوه بر این، ترکیباتی که در روغن بابونه وجود دارند به خوبی می توانند آبرسانی را به پوست سر انجام دهند. به همین علت خارش و تحریک ناشی از شوره سر را می‌توانید برطرف کنید.

نرم و مرطوب کردن موها

همانگونه که عنوان کردیم یکی از خواص بدیهی روغن بابونه خاصیت تسکین دهندگی آن به شمار می رود. به منظور تغذیه پوست و مو می توانید از این روغن استفاده کنید. اگر دارای موهای خشک و شکننده هستید، استفاده از این روغن بهترین ایده برای درمان این مشکل به شمار می‌رود. روغنی که از گیاه بابونه به دست می آید ضمن حفظ رطوبت موها می تواند موجبات تقویت تارهای مو را فراهم نماید. علاوه بر این با مصرف این روغن می توانید به مبارزه با موخوره بپردازید.

درمان ریزش مو

ملتهب شدن پوست سر برای رشد موها بسیار خطرناک است. با توجه به اینکه التهاب در ناحیه پوست سر موجب چرب شدن این بخش، ایجاد شوره و خارش بیش از حد می شود، منجر به کاهش رشد موها خواهد شد روغن بابونه یکی از بهترین محصولات موجود برای رشد مو شناخته می شود. برای استفاده از این روغن کافیست آن را با یک روغن حامل مانند جوجوبا یا روغن زیتون مخلوط کنید. حال به آرامی بر روی ریشه موهای خود و پوست سر مخلوطی که تهیه کرده اید را استعمال نمایید. پس از ۱۵ دقیقه و جذب شدن آن بر روی پوست سر با استفاده از شامپوی ملایم سعی کنید موهای خود را بشویید.

متعادل کردن چربی موها

یکی دیگر از روش های درمانی طبیعی مو روغن بابونه است. چه موهای شما بیش از حد چرب یا خشک باشد، روغن بابونه به متعادل کردن شرایط مو کمک می کند. این روغن به طور مؤثر التهاب را کاهش داده و خارش را که به طور معمول با شوره سر همراه است رفع می کند.

 روشی موثر برای روشن کردن رنگ موها

شما می توانید برای روشن تر کردن رنگ موهای خود روغن بابونه را با جوش شیرین مخلوط کرده و آن را به نواحی دلخواه موهای خود بزنید. در نهایت بعد از گذشت 15 دقیقه مو های خود را با شامپویی ملایم شستشو دهید.

 توجه:

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن بابونه ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید روغن بابونه اصل به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید روغن بابونه  # خواص روغن بابونه  # خرید روغن بابونه اصل # Chamomile oil # درمان شوره سر # درمان اگزما

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن بابونه اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط