شامپو

شامپو گیاهی خرگوشک تندر مخصوص موهای خشک

وزن : 200 گرم

قیمت برای شما : 89,900 تومان
قیمت : 98,890 تومان
  • ضد ریزش
  • تقوی کننده رشد مو
  • ضد التهاب
  • رفع مو خوره
  • ضد اگزما
  • ضد ارش سر
  • ضد شوره
  • حالت دهنده
  • مخصوص موهای خشک

روش استفاده:
جهت استفاده از شامپو گیاهی خرگوشک تندر ابتدا موها را با آب گرم(نه خیلی داغ) بشویید. سپس به اندازه کافی شامپو ها را در کف دست خود ریخته و سر را ماساژ می دهید. شامپو حداقل باید 2 دقیقه بر روی سر بماند سپس شسته شود. در ابتدای دوره شروع مصرف ممکن است مقداری خارش سر ایجاد شود که بخاطر تحریک پیاز مو برای رشد می باشد.
توصیه ها:
ماساژ بیش از حد ،شستشو با آب خیلی داغ و شانه کردن موی خیس در حمام و همچنین استفاده از سشوار برای خشک کردن مو موجب ریزش مو می گردد
دور از دسترس اطفال و تابش مستقیم خورشید نگهداری شود.
تاریخ انقضا سه سال پس از تولید می باشد.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شامپو گیاهی خرگوشک تندر مخصوص موهای خشک جزء پر طرفدارترین محصولات گیاهی می باشد. این محصول تولیدی مجموعه تندر بوده که تولید کننده انواع محصولات بهداشتی می باشد و امروزه مشتریان از محصولات این شرکت بسیار راضی هستند.

شامپو گیاهی خرگوشک تندر مخصوص موهای خشک بوده و علاوه بر تعدیل چربی مو، خواصی نظیر تقویت ریشه و رشد موها، جلوگیری از ریختن موها، ضد شوره و ضد موخوره را دارا می باشد.

در این شامپو از روغن بادام ، عصاره رزماری ،گزنه و گیاه خرگوشک استفاده شده است.

خواص شامپو گیاهی خرگوشک تندر مخصوص موهای خشک

روغن بادام:

روغن بادام از جهات مختلف بر سلامت مو تاثیرگذار است. این روغن باعث نرم شدن مو می شود. همچنین از مو در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند. خاصیت دیگر روغن بادام برای مو داشتن ترکیبات ضد باکتریالی بوده که از شوره سر جلوگیری به عمل می آورد.

گزنه:

گیاه گزنه جزء دیگر تشکیل دهنده این شامپو است که وجود این ماده باعث شده برای افرادی که دنبال رویش مجدد موهای خود هستند بتوانند از این محصول استفاده کنند. گزنه منجر به رشد مجدد مو می شود.

شامل ویتامین‌های A, B, D, K و ویتامین‌های آهن، پتاسیم، منگنز، کلسیم، منیزیم، فسفر، سلیسیوم، سدیم، مقدار زیادی اسید‌های آمینه، کالری و چربی است. گزنه ضد ریزش مو، درخشان کننده مو و عامل رشد مجدد مو‌ها است.
مواد مغذی که در عصاره گیاه گزنه وجود دارد شامل ویتامین‌های A, B, D, K و ویتامین‌های آهن، پتاسیم، منگنز، کلسیم، منیزیم، فسفر، سلیسیوم ، سدیم، مقدار زیادی اسید‌های آمینه، کالری و چربی است . که منجر به خواص ضد ریزش مو، درخشان کننده مو و عامل رشد مجدد مو‌ها، درمان خشکی مو، موخوره، شوره سر و کاهش خارش پوست سرمی شود.
برای درمان خشکی مو، موخوره، شوره سر و کاهش خارش پوست سر مفید است.همچنین برای درمان پوست‌های چرب، آکنه، جوش و اگزما کاربرد دارد.

رزماری:

رزماری گیاهی است که سال ها به عنوان یک داروی پوست سر و تقویت کننده موها مورد استفاده قرار می گیرد. و باعث رشد بهتر مو می شود . و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌های مفید و ضد التهاب است.

ماده دیگر موجود در این شامپو عصاره رزماری بوده که علت اصلی خاصیت ضد ریزش بودن این شامپو همین وجود رزماری است. عصاره رزماری باعث تقویت و ضخیم شدن موها می شود. رزماری همچنین دارای آنتی اکسیدان های فراوان است که در سلامت موها بسیار مفید است.

عصاره رزماری برای تقویت مو، ترمیم و تقویت ساقه مو، تسکین خارش پوست سر، ضد التهاب، درمان شوره و متعادل کردن چربی کف سر ، جلوگیری از ریزش مو، رشد مو و پرپشتی و سلامت موها مفید است.

 خرگوشک :

در نهایت ماده آخر شامپو گیاهی خرگوشک گیاه دارویی خرگوشک یا ماهور بوده که خواص زیاد آن برای مو اثبات شده است. خواص گیاه خرگوشک برای مو شامل جلوگیری از ریزش مو، ترمیم کننده مو، از بین برنده شوره و چربی سر می باشد.

یکی از خواص فوق العاده این گیاه تقویت ریشه مو و ابرو است. عصاره برگ خرگوشک به عنوان تونیک ، ترمیم کننده و بازگرداننده سلامت مو و پوست سر مشهور می باشد.
مصرف موضعی این فراورده به عنوان ضد ریزش مو ، ترمیم کننده و بازگرداننده سلامت موی سر و ابروها و ضد شوره و چربی توصیه می شود.
همچنین به خاطر حضور مقادیر قابل ملاحظه ساپونین در این گیاه ، استفاده از عصاره آن به عنوان شوینده بخصوص در شامپو رایج است.
عصاره خرگوشک مورد استفاده در این شامپو به عنوان عامل اصلی ضد ریزش مو ، ترمیم کننده و سلامت موی سر و ابروها و ضد شوره و چربی محسوب می شود.

چرا شامپوهای گیاهی انتخاب بهتری هستند؟

اثر حالت دهندگی که توسط گیاهان به وجود می آید، در کل برای مو مفید تر است. در حالی که شامپو های شیمیایی با انواع مختلفی از مواد شیمیایی موجود در آن، ممکن است به موها آسیب دائمی برساند. در واقع خواص شامپو گیاهی اصلی ترین دلیل استفاده از آنهاست.
هدف اصلی شامپو های شیمیایی اساساً برای حذف چربی موها می باشد که موها را خشک و آسیب دیده می کند. شامپو های گیاهی علاوه بر جذب مواد مغذی ضروری به مو، اثر پاک کنندگی ملایم برای حذف چربی موها به همراه دارد.
در شامپوهای ضد شوره، از یک عامل ضد میکروبی به نام “CLIMBAZOLE” استفاده می شود که مانند یک ضد بیوتیک عمل نموده و به طور موقت باعث از بین رفتن شوره سر می شود. شامپوهای گیاهی ضد شوره دارای خواص زنجبیل، چریش و تولاسی هستند که به ازحذف ارگانیسم های شوره سر کمک می کند.این شامپو ها حاوی ترکیبات ضد میکروبی مانند GINGEROLS و SHAGOLS هستند که موجودات ایجاد کننده شوره را بدون ایجاد هیچ گونه مقاومتی از بین می برند.
در شامپو های شیمیایی برای ایجاد حس ابریشمی روی موها از سیلیکون استفاده می کنند که این ماده به دلیل عدم تجزیه آسان در طبیعت، برای محیط زیست خطرناک است. گیاهان خاصی مانند هیبیسکوس وجود دارند که همان احساس ابریشمی را ایجاد نموده و در شامپوهای گیاهی استفاده می شوند.
مواد نگهدارنده ای که در شامپو های شیمیایی وجود دارند، ممکن است در عملکردهای بیولوژیکی طبیعی بدن خلل ایجاد نمایند که ممکن است منجر به برخی خطرات احتمالی برای سلامتی شود. خواص شامپوهای گیاهی و فرمولاسیون پایدار و قوی بدون استفاده از مواد نگهدارنده آن است که دلیل ارجحیت آن به شامپو های شیمیایی می باشد.


# خرید شامپو گیاهی تندر # شامپو ضد ربزش مو # شامپو ضد شوره

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شامپو گیاهی خرگوشک تندر مخصوص موهای خشک
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط