کرم

کرم گیاهی ضد آفتاب ادیب SPF۲۵

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 95,000 تومان
قیمت : 114,000 تومان
  • حاوی روغن هسته انگور،روغن آرگان و روغن
  • فاقد مواد شیمیایی، تهیه شده از مرغوب ترین روغن ها و عصاره گیاهان دارویی
  • حفاظت مناسب در برابر اشعه‌های نور خورشید
  • حاوی ماده آبرسان جهت هیدراتاسیون پوست
  • دارای فیلترهای پیشرفته UVA و UVB
  • محافظت در برابر برافروختگی و قرمزی
  • فاقد هرگونه مواد نگهدارنده
  • ایده ال برای انواع پوست


روش مصرف : نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب به میزان کافی از کرم گیاهی ادیب استفاده نموده و هر چند ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کرم گیاهی ضد آفتاب با SPF۲۵ ادیب اکسیر یک کرم گیاهی بی نظیر با قدرت حفاظت فوق العاده در برابر اشعه UV میباشد. این کرم ضد آفتاب، با استفاده از بهترین مواد گیاهی و دارویی ساخته شده است و تاثیری فوق العاده ای در برابر اشعه های مضر خورشید دارد. برای ساخت کرم ضد آفتاب گیاهی ادیب درم از نرم کننده، مرطوب کننده، مواد معدنی، ویتامین ها و ضد التهاب های گیاهی استفاده شده است. به همین دلیل است که باعث لطافت و شادابی پوست شما میشود و پوست تان را تغذیه میکند. کرم ضد آفتاب گیاهی ادیب درم، فاقد پارابن و پارا آمینوبنزوییک است. در این کرم ضد آفتاب، مواد شیمیایی مضر وجود ندارد و به همین دلیل است که بعد از استفاده کرم ضد آفتاب، صورت شما عرق نمیکند.

کرم ضد آفتاب گیاهی ادیب درم از برند معتبر ادیب اکسیر در برابر رطوبت مقاوم است یعنی اگر صورت شما به هر دلیلی خیس شود، کرم ضد آفتاب از روی پوستتان پاک نخواهد شد. کرم ضد آفتاب گیاهی ادیب درم قدرت پوشانندگی فوق العاده ای دارد. مناسب برای انواع پوست ها (چرب، خشک و معمولی) میباشد. با پوست های حساس، بسیار سازگار است. کرم ضد آفتاب گیاهی ادیب درم، جلوه ای کاملا طبیعی و زیبا به پوست صورت شما میدهد. حاوی مواد گیاهی باکیفیت و درجه یک است که پوست شما را تغذیه میکند.

در کرم ضد آفتاب گیاهی ادیب درم، مقدار زیادی مرطوب کننده و نرم کننده دارد و لطافت و رطوبت پوست شما را حفظ میکند.

این کرم ضد آفتاب گیاهی، فاقد اسانس و مواد معطر میباشد و به پوست شما آسیب نمیرساند.

دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و ساعت ها روی پوست شما ماندگار است. از پوست شما در مقابل آلودگی هوا و اشعه آفتاب محافظت میکند.

کرم ضد آفتاب گیاهی ادیب خاصیت ضد التهابی دارد و هیچ گونه حساسیتی برای پوست شما ایجاد نمیکند.

این کرم ضدآفتاب گیاهی تا حدودی نقش کرم پودر را نیز ایفا میکند و جوش ها و لکه های پوست شما را میپوشاند.

قدرت جذب کرم ضد آفتاب گیاهی ادیب درم بسیار بالا است و تمام منافذ و قسمت های مختلف پوست صورت شما را میپوشاند. یعنی جنبه زیبایی و آرایشی هم دارد.

مکانیسم اثرکرم گیاهی ضد آفتاب ادیب اکسیر :

این کرم گیاهی به دو شکل برای پوست کارایی دارد. یک نوع آن عملکرد مسدود کنندگی است که لایه نازکی را بر روی پوست تشکیل می‌دهد و مانع از رسیدن اشعه آفتاب به پوست می‌شود. این نوع عملکرد بسیار خوبی جهت محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش دارد. مکانیسم دیگر کرم گیاهی ادیب مکانیسم جذبی است. این کرم با جذب اشعه‌های مضر مانع رسیدن آن‌ها به پوست می‌شود. این ضد آفتاب به شرطی که مرتب و در فواصل مناسب تکرار شود، بسیار موثرتر از ضد آفتابی با SPF۶۰ که یک روز در میان استفاده می‌شود، خواهد بود. بر همین اساس ماسک ضد آفتاب ادیب اکسیر با SPF۲۵ و دارا بودن عصاره گیاهی و ویتامین در ترکیبات خود، یک محصول ایده ال جهت محافظت از پوست خواهد بود.

ترکیبات کرم ضد آفتاب ادیب :

این کرم ضد آفتاب از روغن هسته انگور، روغن بادام، اسطوخودوس، امگا ۳ و امگا ۶ (جهت افزایش مقاومت پوست)، عصاره بابونه (اثر ضد التهابی)، عصاره آویشن (مؤثر برای رفع جو‌ش‌های عفونی) و همچنین ویتامین C و E است.

از مهمترین ویژگی‌های منحصر به‌ فرد کرم ضد آفتاب ادیب بهره‌گیری از ترکیبات کاملاً گیاهی در مقایسه با سایر محصولات مشابه است که در آن عصاره آویشن بجای بنزوئیل پراکسید استفاده شده است که هم خاصیت ضد باکتریایی قوی‌تری نسبت به آن دارد هم اینکه هیچ‌گونه عوارض جانبی به‌همراه ندارد.

ضرورت استفاده از ضد آفتاب

پوست شما به طور دائم در معرض تابش آفتاب بوده و اثرات مخرب نور آن سلامت پوست را تهدید می‌نماید. سوختگی سطح پوست ناشی از اشعه UVB خورشید بیشتر از UVA است. اما UVA با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست موجب پیری زودرس، خشکی پوست و به وجود آمدن لک در سطح آن می‌شود. از این رو متخصصان در این زمینه پیشنهاد می‌کنند که افراد حتما از ضد آفتاب‌هایی با SPF ۱۵ الی ۵۰ استفاده کنند. در این بین ضد آفتاب گیاهی ادیب محصولی منحصر به فرد است. چرا که با دارا بودن عصاره روغن هسته انگور با مکانیسم حذف رادیکال‌های آزاد، محافظت از پروکسیداسیون لیپیدی القا شده به وسیله اشعه خورشید و کاهش استرس اکسیداتیو از پوست به صورت ویژه‌ای محافظت می‌نماید. علاوه بر این، عصاره گیاهانی چون بابونه و آویشن در آن، لطافت پوست را همراه با حذف هیدراتاسیون برای شما به ارمغان می‌آورد.

طریقه مصرف 

نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب به میزان کافی از کرم گیاهی ادیب استفاده نموده و هر چند ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.

لطفا دقت کنید

بعد از مصرف، درب تیوب کرم ضد آفتاب گیاهی SPF۲۵ ادیب اکسیر را بسته نگهدارید.

کرم ضد آفتاب گیاهی SPF۲۵ ادیب اکسیر را در دمای ۲۰-۲۵ درجه و دور از نور آفتاب نگهداری نمایید.


شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای کرم گیاهی ضد آفتاب ادیب SPF۲۵
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط