ماسک

ماسک خاک رس سبز(Green Clay)آرال

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 49,900 تومان
قیمت : 57,385 تومان
  • مناسب برای پوست های چرب
  • تقویت کننده مو،چربی زدایی و ضد باکتری
  • لیفتینگ پوست
  • ضد چین و چروک و صاف کننده پوست
  • ضد جوش و آکنه
  • لایه بردار و ضد باکتری
  • رفع ترک و صاف کننده پوست
  • برطرف کننده جای جوش و زخم
  • ضد حساسیت و ضد چین و چروک
  • پاکسازی سلول های مرده از پوست
  • کمک به افزایش گردش خون در سطح پوست


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ماسک خاک رس سبز آرال با داشتن بهترین مواد طبیعی برای پاکسازی پوست چرب بکار میرود. همچنین خاک رس به دلیل داشتن مواد و املاح معدنی، با قرار گرفتن روی پوست این املاح را به پوست منتقل کرده و پوست را تقویت خواهد کرد. خاک رس سبز برای پوست های چرب است و به طور سنتی محبوب ترین در ماسک های خاک رس فرانسه است، این ترکیب برای پوست های چرب توصیه میشود که آن را جذب کرده و چربی پوست را تنظیم میکند، در واقع جوش هایی که از اشباع چربی در نقاطی از پوست نمایان میشود را از ریشه درمان میکند، همچنین میتواند در نقاطی از پوست مورد استفاده قرار گیرد تا آن نقاط را خشک کند. یعنی شما میتوانید آن را در نواحی که بیشتر احساس چربی میکنید استفاده کنید.

با وجود سلول های مرده بر روی پوست مخصوصا پوست صورت، شفافی و لطافت آن از بین می رود بهترین راه برای حفظ سلامت پوست و لطافت ان ماسک ها می باشند خاک رس از جمله درمان‌های خانگی برای حذف سلول‌های مرده‌ی پوست از صورت و بدن است. با استفاده از این ماسک می‌توانید که پوست را در زمان کوتاهی تمیز و روشن کنید. این خاک با داشتن اثر لایه برداری قوی می‌تواند به راحتی و به طور عمقی جذب پوست شود و از این رو برای از بین بردن سلول‌های مرده‌ی پوست و آلودگی بسیار موثر است.

ماسک خاک رس سبز آرال مخصوص پوست های چرب است. استفاده از این ماسک کمک می کند تا لایه های مرده پوست از بین برود و پوست شفاف، روشن و لطیفی را تجربه کنید.

ماسک خاک رس برای درمان خشکی پوست صورت

مضر ترین اسیب هایی که پوست روزانه با آن ها مواجه است الودگی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است پوست با قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی آسیب های زیادی می بیند. مناسب ترین ماسک برای پاکسازی عمقی استفاده از خاک رس است که علاوه بر پاکسازی آلودگی، سموم و رادیکال های آزاد پوست را از بین می برد و علاوه بر رفع اکنه باعث از بین رفتن عوامل ایجاد آکنه می شود.

استفاده از ماسک خاک رس معمولا برای افرادی توصیه می‌شود که دارای پوست چرب هستند؛ زیرا خاک رس قادر است روغن اضافه‌ی پوست را به خود جذب کند. جدای از این خاصیت، خاک رس می‌تواند پوست را نرم کند و برای پوست‌های خشک و حساس اثر خنک ‌کنندگی داشته باشد. استفاده از خاک رس با برخی مواد مناسب دیگر، با چند بار استفاده، می‌تواند به خلاصی‌تان از شر خشکی پوست کمک کند. هفته‌ای یک بار از این ماسک صورت استفاده کنید.

خاک رس را می توان بر روی انواع پوست چرب ، حساس و مختلط استفاده کرد. می توان گفت کسانی که دچار التهاب و قرمزی پوست هستند می توانند برای درمان از ماسک خاک رس استفاده کنند.

درمان جوش و آکنه استفاده از ماسک های طبیعی کمک می کند تا پوست بسیار لطیف تر و عاری از هرگونه مواد شیمیایی باشد یکی از قدیمی ترین و در عین حال مناسب ترین ماسک های که بسیار مورد توجه افراد است ماسک گل رس است این ماسک از قرن های بسیار زیاد مورد توجه مردمانی از سرزمین های مختلف هند، مصر و چین بوده که از آن برای افزایش زیبایی و جوان سازی پوست شان استفاده می کردند. این خاک با داشتن بهترین مواد طبیعی برای تقویت و پاکسازی انواع پوست است.

خاک رس یک ماده بسیار شگفت انگیز برای زیبایی پوست است که سرشار از املاح معدنی بسیار مفید می باشد .

کسانی که از ماسک خاک رس استفاده می کنند دارای پوستی نرم بوده و منافذ پوست را به طور تخصصی پاکسازی می کند.

همچنین کسانی که دارای پوست چرب هستند و مخصوصا بعد از بند اندازی و اصلاح صورت دچار جوش می شوند استفاده از ماسک خاک رس توصیه می شود .

خواص ماسک خاک رس سبز آرال

 ضد سوزش پوست

 سرشار از مواد معدنی سیلیکا، آهن، پتاسیم، منیزیم، کلسیم و روی

 پاکسازی سلول های مرده از پوست و زیبا سازی آن

 درمان آکنه و جوش

 ضد حساسیت و ضد چروک

 زیبا سازی چهره

 ضد آفتاب سوختگی و سفت کننده پوست

 تقویت مو و ضد موخوره

 ضدباکتری

 پرکننده صورت

 تسکین آرتروز و ورم مفاصل

طریقه مصرف:

2 قاشق چای خوری خاک رس سفید را با مقداری گلاب یا آب مخلوط کرده و بروی پوست بمالید تا کاملا پخش گردد سپس بعد از 20 دقیقه با آب خنک بشویید. جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، هفته ای 2 الی 3 بار مورد استفاده قرار گیرد.

انواع ماسک آرال

خاک رس به از بین بردن لکه های پوستی نیز کمک می کند. نوع خاک رس باید با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد؛ چرا که هر نوع از خاک رسی دارای خواص مختلفی است که سبب ایجاد واکنش های متفاوتی در پوست می شود.

1- ماسک خاک رس سفید (White Clay) آرال مخصوص پوست های معمولی

2- ماسک خاک رس قرمز(Red Clay) آرال مخصوص پوست های حساس

3- ماسک خاک رس زرد (Yellow Clay) آرال مخصوص پوست مستعد جوش

4- ماسک خاک رس سبز (Green Clay) آرال مخصوص پوست های چرب

5- ماسک پودر روشن کننده (Lady one)آرال سفید کننده نواحی حساس و خاص

6-ماسک اسکین فود (Skin food) آرال مخصوص پوست های چرب

7- ماسک صورت رادیانس کلاژن(Radians) آرال ترمیم کننده پوست

8- ماسک صدف دریایی (Shell Sea) آرال بازسازی کننده پوست

9- ماسک گچی (Gypsum mask) آرال جوان کننده پوست

10- ماسک پودر سفیده تخم مرغ(Protein powder) آرال احیای پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

11- ماسک ذغال فعال شده(Activated Charcoal) آرال کنترل چربی پوست و پاکسازی پوست


# خرید ماسک سبز # آبرسان پوست # Yellow Clay # لایه بردار پوست

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ماسک خاک رس سبز(Green Clay)آرال
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط