ماسک

ماسک صدف دریایی(Shell Sea)آرال

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 59,500 تومان
قیمت : 69,850 تومان
  • بازسازی و زیبا کننده پوست صورت و بدن
  • ضد احساسات منفی
  • نشاط آور
  • ضد چروک و تیرگی پوست
  • پاکسازی پوست
  • ضد لک
  • شفاف کننده پوست
  • التیام بخش و مناسب پوست های خشک بوده
  • دارای مجوز وزارت بهداشت و سیب سلامت می باشد.


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ماسک صدف دریایی(Shell Sea)آرال برای بازسازی و زیباکننده پوست صورت و بدن مناسب است. این حاوی عصاره صدف خاصیت ضد لک و شفافیت فوق العاده قوی دارد و درخشان کنندگی بینظیری به پوستتان می بخشد.  خواصی همچون التیام بخشی و آبرسانی قوی دارد، به جذب بیشتر کرم های پوستی نیز کمک می کند، می تواند منافذ پوستتان را تمیز کرده و پوست شما را از هر گونه آلودگی محیطی پاک کند. استفاده از ماسک صورت صدف بدون ایجاد حساسیت، آرامش بخش پوست های ملتهب می باشد و با دارا بودن عصاره صدف می تواند خشکی پوستتان را رفع کند و پوستتان را صاف و یکدست نماید.

با ترکیبات کلسیم.سولفات.منیزیم و باساختار کاملا شبیه به ساختار بدن انسان با جذب بالا به سرعت پوست بدن را بازسازی میکند و لک.جوش.چروک و تیرگی را درمان میکند.صدف دریایی حاوی میزان بالایی روی است که میکروب های عامل ایجاد آکنه را مهار می کند. روی در کاهش التهاب موثر بوده و کراتینوسیت‌هایی که منافذ پوستی را مسدود می کنند، کاهش می دهد. ماسک صدف دریایی در از بین بردن آلودگی های پوستی موثر است و احساس نشاط و سرزندگی در پوست ایجاد می کند.

پژوهشگران معتقدند کمبود روی (زینک) در بدن ممکن است باعث خستگی ذهنی و رشد ضعیف موها شود. به علاوه، روی (زینک) باعث ایجاد ثبات در خلق و خو و هم‌چنین کاهش اضطراب، افسردگی، و خشم می‌شود. ماسک صدف دریایی آرامش بخش ذهن و جسم است و قلب را از ترس، غم و احساسات منفی پاک میکند.

از دیگر فواید استفاده ازماسک صدف دریایی(Shell Sea)آرال می‌توان به تولید و افزایش سطح کلاژن و بهبود وضعیت ظاهری پوست، و هم‌چنین بهبود چرخه‌ی دفع سلول‌های مرده و بازتولید سلول‌های جدید اشاره کرد.

ماسک خاک رس برای درمان خشکی پوست صورت

مضر ترین اسیب هایی که پوست روزانه با آن ها مواجه است الودگی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است پوست با قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی آسیب های زیادی می بیند. مناسب ترین ماسک برای پاکسازی عمقی استفاده از خاک رس است که علاوه بر پاکسازی آلودگی، سموم و رادیکال های آزاد پوست را از بین می برد و علاوه بر رفع اکنه باعث از بین رفتن عوامل ایجاد آکنه می شود.

استفاده از ماسک خاک رس معمولا برای افرادی توصیه می‌شود که دارای پوست چرب هستند؛ زیرا خاک رس قادر است روغن اضافه‌ی پوست را به خود جذب کند. جدای از این خاصیت، خاک رس می‌تواند پوست را نرم کند و برای پوست‌های خشک و حساس اثر خنک ‌کنندگی داشته باشد. استفاده از خاک رس با برخی مواد مناسب دیگر، با چند بار استفاده، می‌تواند به خلاصی‌تان از شر خشکی پوست کمک کند. هفته‌ای یک بار از این ماسک صورت استفاده کنید.

خاک رس را می توان بر روی انواع پوست چرب ، حساس و مختلط استفاده کرد. می توان گفت کسانی که دچار التهاب و قرمزی پوست هستند می توانند برای درمان از ماسک خاک رس استفاده کنند.

درمان جوش و آکنه استفاده از ماسک های طبیعی کمک می کند تا پوست بسیار لطیف تر و عاری از هرگونه مواد شیمیایی باشد یکی از قدیمی ترین و در عین حال مناسب ترین ماسک های که بسیار مورد توجه افراد است ماسک گل رس است این ماسک از قرن های بسیار زیاد مورد توجه مردمانی از سرزمین های مختلف هند، مصر و چین بوده که از آن برای افزایش زیبایی و جوان سازی پوست شان استفاده می کردند. این خاک با داشتن بهترین مواد طبیعی برای تقویت و پاکسازی انواع پوست است.

خاک رس یک ماده بسیار شگفت انگیز برای زیبایی پوست است که سرشار از املاح معدنی بسیار مفید می باشد .

کسانی که از ماسک خاک رس استفاده می کنند دارای پوستی نرم بوده و منافذ پوست را به طور تخصصی پاکسازی می کند.

همچنین کسانی که دارای پوست چرب هستند و مخصوصا بعد از بند اندازی و اصلاح صورت دچار جوش می شوند استفاده از ماسک خاک رس توصیه می شود .

طریقه مصرف ماسک صدف دریایی (Shell Sea)آرال:

نظر به اینکه پودر صدف خاصیت خمیر شدن ندارد و 2 قاشق از پودر را با مقداری آب گرم خمیر کنید و روی پوست قرار دهید و پس از حداقل نیم ساعت که در حالت استراحت و آرامش قرار گرفته اید می توانید آن را پاک کنید.

انواع ماسک آرال

خاک رس به از بین بردن لکه های پوستی نیز کمک می کند. نوع خاک رس باید با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد؛ چرا که هر نوع از خاک رسی دارای خواص مختلفی است که سبب ایجاد واکنش های متفاوتی در پوست می شود.

1- ماسک خاک رس سفید (White Clay) آرال مخصوص پوست های معمولی

2- ماسک خاک رس قرمز(Red Clay) آرال مخصوص پوست های حساس

3- ماسک خاک رس زرد (Yellow Clay) آرال مخصوص پوست مستعد جوش

4- ماسک خاک رس سبز (Green Clay) آرال مخصوص پوست های چرب

5- ماسک پودر روشن کننده (Lady one)آرال سفید کننده نواحی حساس و خاص

6-ماسک اسکین فود (Skin food) آرال مخصوص پوست های چرب

7- ماسک صورت رادیانس کلاژن(Radians) آرال ترمیم کننده پوست

8- ماسک صدف دریایی (Shell Sea) آرال بازسازی کننده پوست

9- ماسک گچی (Gypsum mask) آرال جوان کننده پوست

10- ماسک پودر سفیده تخم مرغ(Protein powder) آرال احیای پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

11- ماسک ذغال فعال شده(Activated Charcoal) آرال کنترل چربی پوست و پاکسازی پوست


# خرید ماسک صدف دریایی # Shell Sea # ضدلک

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ماسک صدف دریایی(Shell Sea)آرال
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط