ماسک

ماسک اسکین فود (Skin food) آرال

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 96,500 تومان
قیمت : 110,975 تومان
  • مناسب پوست های چرب
  • بازسازی عمیق پوست
  • نرم کننده و آبرسان
  • برطرف کننده تیرگی
  • شفاف کننده پوست
  • کاهش سایز لک ها


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

ماسک اسکین فود آرال مخصوص پوست های چرب حاوی خاک رس سفید، خاک رس قرمز، پودر جوانه چاودار است. که مناسب پوست های چرب است.

ماسک اسکین فود آرال مناسب برای پوست های چرب است و انرژی خاصی به پوست می دهد به طوری که بیشترین اثرش روی جوان سازی پوست صورت است .

پوست یکی از حساس ترین قسمت های ظاهری بدن می باشد و با ایجاد کمترین شرایط نامطلوب در پوست، تغییرات محسوسی در آن به وجود می آید. از این رو درک درست و توانایی در نگهداری و مراقبت از پوست بسیار مهم و ضروری است. بهره مند بودن از یک پوست زیبا و لطیف، بدون شک با ارزشمندترین قسمت ظاهری فرد محسوب می شود. تغذیه ی سالم، خوراک کافی، ورزش منظم و یک رژیم غذایی سالم و جامع از ضروری ترین عوامل تشکیل دهنده ی پوستی لطیف و بی نقص است. در کنار این موارد هر پوستى با توجه به رطوبت، چربى، جوش و منافذى که دارد براى شادابى بیشتر نیاز به تقویت دارد. ماسک اسکین فود آرال، چین و چروک و لک های صورت شما را از بین برده و پوستی صاف و زیبا به شما هدیه می کند.

خاک رس با قدرت جذب بالای چربی و سموم پوست میتواند به عنوان یک لایه بردار عمل کند. از خاک رس میتوان برای پاکسازی و سلامت پوست استفاده کرد. از خاک رس برای پیشگیری و درمان آکنه که به علت ترشح بیش از حد چربی بر روی پوست به وجود می‌آید استفاده میشود. ترشح چربی موجب بسته شدن منافذ میشود که استفاده از ماسک هایی که با ترکیب خاک رس درست میشوند، میتواند به پاکسازی پوست و کنترل چربی کمک کرده و از ایجاد التهاب و جوش های پوستی جلوگیری کند.

ترکیبات ماسک اسکین فود آرال:

ماسک اسکین فود آرال حاوی خاک رس سفید، خاک رس قرمز، پودر جوانه چاودار است.

خاک رس سفید: سرشار از کلسیم، منیزیم، سیلیکا و روی است. خاک رس سفید اثرات سم زدایی داشته و آلودگی هایی مانند گرد و غبار، ذرات ناشی از آلودگی هوا و جرم ها را از منافذ پوست می زداید. با تمیز شدن منافذ پوست و جلوگیری از انسداد دوباره آن ها، مانع از بروز جوش های پوستی می گردد.

خاک رس قرمز: توانایی بالایی در تصفیه و پاکسازی منافذ پوست دارد همچنین خاک رس قرمز باعث آبرسانی عمیق پوست، خون رسانی به سلول ها و پاکسازی سلول های مرده می شود و از این طریق به بهبود گردش خون کمک می کند.

پودر جوانه چاودار: چاودار گیاهی است از خانواده ی گندمیان که بسیار شبیه گندم و جو دوسر به نظر می رسد و یکی از 5 غلات پر مصرف دنیا محسوب می شود. مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی موجود در دانه چاودار نقش مهمی در محافظت پوست از آسیب های محیطی، جلوگیری از خطوط و چین و چروک ها و همچنین شفاف شدن پوست دارند.

ماسک خاک رس برای درمان خشکی پوست صورت

مضر ترین اسیب هایی که پوست روزانه با آن ها مواجه است الودگی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است پوست با قرار گرفتن در معرض انواع آلودگی آسیب های زیادی می بیند. مناسب ترین ماسک برای پاکسازی عمقی استفاده از خاک رس است که علاوه بر پاکسازی آلودگی، سموم و رادیکال های آزاد پوست را از بین می برد و علاوه بر رفع اکنه باعث از بین رفتن عوامل ایجاد آکنه می شود.

استفاده از ماسک خاک رس معمولا برای افرادی توصیه می‌شود که دارای پوست چرب هستند؛ زیرا خاک رس قادر است روغن اضافه‌ی پوست را به خود جذب کند. جدای از این خاصیت، خاک رس می‌تواند پوست را نرم کند و برای پوست‌های خشک و حساس اثر خنک ‌کنندگی داشته باشد. استفاده از خاک رس با برخی مواد مناسب دیگر، با چند بار استفاده، می‌تواند به خلاصی‌تان از شر خشکی پوست کمک کند. هفته‌ای یک بار از این ماسک صورت استفاده کنید.

خاک رس را می توان بر روی انواع پوست چرب ، حساس و مختلط استفاده کرد. می توان گفت کسانی که دچار التهاب و قرمزی پوست هستند می توانند برای درمان از ماسک خاک رس استفاده کنند.

درمان جوش و آکنه استفاده از ماسک های طبیعی کمک می کند تا پوست بسیار لطیف تر و عاری از هرگونه مواد شیمیایی باشد یکی از قدیمی ترین و در عین حال مناسب ترین ماسک های که بسیار مورد توجه افراد است ماسک گل رس است این ماسک از قرن های بسیار زیاد مورد توجه مردمانی از سرزمین های مختلف هند، مصر و چین بوده که از آن برای افزایش زیبایی و جوان سازی پوست شان استفاده می کردند. این خاک با داشتن بهترین مواد طبیعی برای تقویت و پاکسازی انواع پوست است.

خاک رس یک ماده بسیار شگفت انگیز برای زیبایی پوست است که سرشار از املاح معدنی بسیار مفید می باشد .

کسانی که از ماسک خاک رس استفاده می کنند دارای پوستی نرم بوده و منافذ پوست را به طور تخصصی پاکسازی می کند.

همچنین کسانی که دارای پوست چرب هستند و مخصوصا بعد از بند اندازی و اصلاح صورت دچار جوش می شوند استفاده از ماسک خاک رس توصیه می شود .

خواص ماسک اسکین فود آرال

۱- تغذیه و بازسازی عمیق پوست

۲- نرم کننده و آبرسان

۳- کاهش سایز و تعداد لک ها

۴- برطرف کننده تیرگی و آثار خستگی

۵- کاهش روند تبخیر آب و حفظ رطوبت پوست

۶- یکنواخت کننده رنگ و شفاف کننده پوست

طریقه مصرف:

2 قاشق چای خوری خاک رس قرمز را با مقداری گلاب یا آب مخلوط کرده و بروی پوست بمالید تا کاملا پخش گردد سپس بعد از 20 دقیقه با آب خنک بشویید. جهت رسیدن به نتیجه مطلوب، هفته ای 2 الی 3 بار مورد استفاده قرار گیرد.

انواع ماسک آرال

خاک رس به از بین بردن لکه های پوستی نیز کمک می کند. نوع خاک رس باید با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد؛ چرا که هر نوع از خاک رسی دارای خواص مختلفی است که سبب ایجاد واکنش های متفاوتی در پوست می شود.

1- ماسک خاک رس سفید (White Clay) آرال مخصوص پوست های معمولی

2- ماسک خاک رس قرمز(Red Clay) آرال مخصوص پوست های حساس

3- ماسک خاک رس زرد (Yellow Clay) آرال مخصوص پوست مستعد جوش

4- ماسک خاک رس سبز (Green Clay) آرال مخصوص پوست های چرب

5- ماسک پودر روشن کننده (Lady one)آرال سفید کننده نواحی حساس و خاص

6-ماسک اسکین فود (Skin food) آرال مخصوص پوست های چرب

7- ماسک صورت رادیانس کلاژن(Radians) آرال ترمیم کننده پوست

8- ماسک صدف دریایی (Shell Sea) آرال بازسازی کننده پوست

9- ماسک گچی (Gypsum mask) آرال جوان کننده پوست

10- ماسک پودر سفیده تخم مرغ(Protein powder) آرال احیای پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

11- ماسک ذغال فعال شده(Activated Charcoal) آرال کنترل چربی پوست و پاکسازی پوست


# خرید ماسک لیدی وان

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای ماسک اسکین فود (Skin food) آرال
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط