کرم

کرم ترک پا گیاهی سیمازر

وزن : 60 گرم

قیمت برای شما : 101,250 تومان
قیمت : 106,313 تومان
  • حاوی روغن کرچک، زیتون و شتر مرغ، گلیسیرین، موم زنبور عسل، عصاره چای سبز، عصاره آلوئه ورا و…

  • فاقد مواد شیمیایی، تهیه شده از مرغوب ترین روغن ها و عصاره گیاهان دارویی

  • کرم ترک پا گیاهی

  • تمیز کننده طبیعی پوست

  • خاصیت ضد باکتریایی

  • ضد قارچی

  • ضد عفونی کنندگی

  • رفع خشکی و ترک پوست پا

  • رفع التهابات و سوزش حاصل از ترک پا

  • رفع خشکی و ترک قوزک پا

  • رفع خشکی و ترک زانو و آرنج و….

مناسب برای :
تمام افراد در تمام سنین، پوستهای خشک و ترک های پوستی و…

روش مصرف : پاها را با آب گرم شستشو داده و خشک نمایید، برای ترک های شدید روزانه ۲ الی ۳ بار و برای ترک های جزیی و مراقبت از پا روزانه یکبار کرم را به کف و پاشنه پا مالیده و ماساژ دهید تا کرم جذب شود و سپس بهتر است از جوراب نخی و کفش مناسب استفاده کنید.

زمان : روزانه ۱ الی ۲ بار

تاریخ انقضا 2 سال پس از تولید / وزن 40 گرم



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

یکی از محصولاتی که سبب درمان و جلوگیری از ایجاد ترک پاشنه پا می‌شود، کرم ترک پا گیاهی سیمازر است. این کرم از مواد کاملا طبیعی مانند حاوی روغن کرچک، روغن زیتون، گلیسیرین،شترمرغ، موم زنبور عسل، عصاره چای سبز، عصاره آلوئه ورا و… و فاقد مواد شیمیایی، تهیه شده از مرغوب ترین روغن ها و عصاره گیاهان دارویی تهیه شده است و بعد از استفاده احساس نرمی و لطافت را به پاهای شما باز می‌گرداند.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خواص این کرم ترک پا  مقابله با خشکی و اگزما پوستی، تغذیه سلول‌های پوستی، ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده، تامین رطوبت و از بین بردن خشکی و زبری کف پا اشاره کرد. این محصول کاملا ایرانی است و هدف از ساخت آن نرم و لطیف کردن پوست پاها است.

چرا استفاده از کرم ترک پا گیاهی سیمازر:

استفاده از کرم ترک پا گیاهی سیمازر به تمام افرادی که از خشکی و ترک‌های پوستی رنج می‌برند توصیه می‌شود.

پا‌ها، قلب دوم انسان هستند. اینجاست که اهمیت مراقبت از پا‌ها مشخص می‌شود. چرا که پا‌ های ترک خورده و خشک، با هر قدم راه رفتن، درد شدیدی را ایجاد کرده و باعث می‌شوند که فرد از ادامه پیاده روی خودداری کند.

ترک پا مشکلی رایج در پاشنه پا‌ست که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. ترک خوردگی دردناک پاشنه پا، ناشی از خشکی بیش از حد و ترک‌های ریز موجود در پاشنه پا است که در صورت عدم درمان به ترک‌های درشت و عمیقی تبدیل می‌شوند.

پاها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن هستند که در اثر پوشیدن زیاد کفش، وزن زیاد و خشکی بیش از حد پوست دچار آسیب و ترک خوردگی می‌شوند. قسمت پایین بدن و مخصوصا پاها نقش مهمی در گردش خون دارند و اختلال در عملکرد آن‌ها می‌تواند کل بدن را با مشکل مواجه کند. ایجاد ترک و شیار روی سطح پا، شرایط را برای ورود آلودگی و باکتری فراهم می‌کند و سبب ایجاد مشکلات جدی برای بدن می‌شود. از این رو مراقبت از پوست پا بسیار با اهمیت است. این محافظت با استفاده از کرم ترک پا گیاهی سیمازر ایجاد می‌شود و شما را از مشکلات جدی‌تر در امان نگه می‌دارد.

خواص کرم ترک پا گیاهی سیمازر :

کرم ترک پا گیاهی سیمازر لایه‌های زیرین پوست را به خوبی آبرسانی و مرطوب می‌کند و قدرت جذب سریع و بالایی دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های کرم ترک پا گیاهی سیمازر می‌توان به لایه‌برداری عمیق پوست،مرطوب‌‌کنندگی فوق‌العاده، بازسازی و ترمیم ترک‌های پوستی، از رفع خشکی و زبری پوست و نرم کردن پوست اشاره کرد. این محصول باکیفیت و پرکاربرد ایرانی است و در بسته‌بندی‌های 40 میلی‌لیتری عرضه می‌شود.

شماره بهداشت : 31/10248
صادر کننده مجوز : وزارت صنایع
نوع ترکیبات : 100 درصد گیاهی (فاقد مواد شیمیایی)

بهترین زمان برای استفاده ازکرم ترک پا گیاهی سیمازر :

بهترین زمان برای زدن کرم ترک پا، شب‌ها و قبل از رفتن به تخت‌خواب است. بعد از ماساژ کرم روی قسمت‌های خشک و ترک خورده یک جفت جوراب نخی بپوشید و اجازه دهید کرم به خوبی جذب پوست شود. کرم ترک پا گیاهی سیمازر هیچ ضرری برای پوست پا ندارد و به هر میزان که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.‌

طرز استفاده از کرم ترک پا گیاهی سیمازر:

پاها را با آب گرم شستشو دهید  و خشک نمایید، برای ترک های شدید روزانه ۲ الی ۳ بار و برای ترک های جزیی و مراقبت از پا روزانه یکبار کرم را به کف و پاشنه پا مالیده و ماساژ دهید تا کرم جذب شود و سپس بهتر است از جوراب نخی و کفش مناسب استفاده کنید.


# خرید کرم ترک پا گیاهی # رفع ترک پا # رفع خشکی پا

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای کرم ترک پا گیاهی سیمازر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط