روغن

روغن شترمرغ اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 70,000 تومان
قیمت : 84,000 تومان
  • طبع روغن شترمرغ اصل (30 سی سی) معتدل است.

  • جوان کننده و لایه بردار پوست

  • تقویت کننده شبکه فیبرهای پوست

  • از بین برنده چین و چروک پوستی

  • نرم کننده و روشن کننده لب

  • رفع کبودی و پف چشمها

  • درمان ترکهای ناشی از زایمان و رژیم لاغری

  • رفع چاله ها و فرورفتگی جای جوش های پوستی

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

استفاده ازروغن شترمرغ اصل از حدود ۳۰۰۰ هزار سال قبل توسط مصریان، آفریقایی و رومیان قرار گرفته است. روغن شتر مرغ از لایه های پوست شتر مرغ تهیه می شود و بیشترین کاربرد این روغن فوق العاده مربوط به زیبایی می باشد. اما برای برخی از درمان های داخلی نیز به صورت خوراکی قابل استفاده می باشد.

مصری ها و رومیان از روغن شترمرغ را برای: سوختگی، درماتیت، اگزما، پسوریازیس، خشکی پوست و مو و ورم مفاصل استفاده می کردند. این روغن دارای کنسانتره بالایی از اسید های چرب ضروری امگا ۳، امگا ۶ و  امگا ۹ است که این اسید های چربی خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی در محصولات مراقبتی پوست را دارند.

این روغن از چربی گوشت شتر مرغ به روش بن ماری تهیه می گردد و می توان به صورت موضعی از این روغن استفاده نمود. و به سرعت جذب می شود و ساعت های طولانی رطوبت را برای بدن تامین می کند.شتر مرغ ها گیاه خوار هستند, به طوری که هیچ زمینه ای از محصولات جانبی حیوانی, هورمون های رشد یا آنتی بیوتیک ها در روغنشان وجود ندارد، به این معنی است که این روغن طبیعی خالص برای پوست شما بسیار مفید و خوب است.

از روغن شترمرغ برای ورم مفاصل, پاهای ورزش کاران, لبهای چروکیده, پینه, بریدگی, زخم, درد مفاصل, جای نیش, زخم, سوختگی، التیام سریع پوست, آفتاب سوختگی، رگ به رگ شدگی, اثرات کششی, جوش, درد ماهیچه ای, پیری، چین و چروک، بواسیر, پسوریازیس, اگزما, درماتیت تماسی و ماساژ استفاده می شود.

خواص روغن شترمرغ در موارد درمانی

علاوه بر خواص ارائه شده در بالا که بیشتر به حوزه آرایشی و بهداشت پوست مرتبط می شد، دارای خواص درمانی هم هست.

روغن شترمرغ برای واژن ، آرنج و زانو

یکی از کاربردهای اصلی این روغن، برای روشن کردن و تقویت پوست در نقاطی از بدن است که بیشتر در معرض فشار و سایش و رطوبت قرار دارند و به همین دلیل افراد بیشتر دچار تیرگی پوست در این نواحی می شوند.

از جمله این نواحی می توان به آرنج، زانو، واژن و قوزک پا و … اشاره کرد.

در این موارد، می توان با استفاده از روغن شتر مرغ، تیرگی این نواحی را رفع کرد و باعث ترمیم پوست و شفاف و روشن شدن پوست این نواحی شد.

روغن شترمرغ برای واژن هم اثر روشن کنندگی داشته و هم با تقویت پوست و بافت لوبها، باعث جلوگیری از افتادگی و شل شدن عضلات و چروکیدگی در این قسمت از بدن بانوان می شود.

درمان روماتیسمی مفصلی مزمن و تسکین دردهای روماتیسم

درمان و رفع ترک پا

ترمیم زخم ها و کبودی ها، بریدگی ها و خراشیدگی های پوست

ترمیم سوختگی های خفیف و شدید

برای درمان زخم بستر و نیش حشرات و خاصیت آنتی هموروئیدی

برطرف کننده ناراحتی ها و التهابات پوستی ( تبخال، تاول، اگزما٬ پسوریازیس، قانقاریا)

تسکین دردهای مزمن و شدید مفاصل (کمردرد، آرتروز، زانودرد،رماتیسم و سیاتیک)

برطرف کننده دردهای ناشی از کوفتگی و کشیدگی عضلات و ماهیچه ها (دررفتگی و رگ به رگ شدن)

طریقه مصرف روغن شترمرغ

در صورتی که پوست خشک دارید و پس از حمام، خارش پوستی می گیرید، باید بعد از خروج از حمام دست و صورت و پاهای خود را با این روغن چرب کنید.

برای رفع جوش های پوستی باید برای دو الی سه هفته هر روز یک بار پس از آنکه صورت را با صابون شستید، صورت خود را با این روغن چرب کنید. اگر برای رفع لکه های پوستی، چاله های جای جوش و فرورفتگی های ناشی از جوش پوستی این کار را می کنید، باید مدت بیشتری ادامه دهید تا به نتیجه برسید.

رفع ترک پاها با چرب کردن روزی یک یا حداکثر دو بار با روغن شتر مرغ پس از سه الی چهار روز انجام خواهد شد.

اگر پوست شما دچار خراشیدگی یا زخم یا سوختگی و آفتاب سوختگی شده است، می بایست تا یک هفته هر روز سه بار آنرا با این روغن چرب کنید تا اثر زخم بسیار کمتری بر جای بماند. توجه داشته باشید که بر روی زخم باز و تازه که امکان نفوذ به داخل بدن را دارد استفاده نکنید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن  بادام شیرین ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# خرید روغن شترمرغ اصل # روغن کاهش درد مفاصل # روغن جوان سازی پوست # تقویت کننده ناخن # درمان اگزما

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن شترمرغ اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط