محلول

محلول بخور اکالیپتوس

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 29,000 تومان
قیمت : 30,450 تومان
  • محلول بخور اکالیپتوس حاوی منتول و روغن اوکالیپتوس است.

  •  درمان سردرد بصورت استفاده موضعی

  •  کاهش سرفه و باز شدن مجاری تنفسی در سرماخوردگی

  • ضد احتقان بینی

  • خاصیت ضد میکروبی به ویژه بر روی باکتری‌های گرم مثبت

  • ضد عفونی کننده مجاری تنفسی

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

محلول بخور اکالیپتوس یک فرآورده ایرانی است این محلول غیر خوراکی بوده و جهت استفاده برای بخور دادن به صورت سنتی و یا با استفاده از دستگاه بخور مناسب می‌باشد.

اکالیپتوس درختی همیشه سبز است که مزایای زیادی برای سلامتی دارد. از جمله مزایای اثبات شده اکالیپتوس می‌توان به تسکین سرماخوردگی، بهبود تنفس، برونشیت، سینوزیت، آسم، التیام بخش دردها و ... اشاره نمود.

حتما می‌دانید که سطح رطوبت بالا می‌تواند بقای ویروس های سرماخوردگی و آنفلوانزا را کاهش دهد. بنابراین بخور دادن می‌تواند سرفه و احتقان یا گرفتگی بینی را برطرف نماید. از آن جایی که گرفتگی بینی معمولا به دلیل التهاب مجاری تنفسی ایجاد می‌شود و التهاب‌های سینوسی نیز اغلب ناشی از تنفس در هوای خشک هستند، بنابراین بخور دادن می‌تواند یک روش درمانی موثر در درمان مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی باشد.

اوکالیپتوس یکی از انواع گیاهان عالی برای باز کردن مجاری تنفسی است. همچنین عصاره اکالیپتوس با دارا بودن مواد ضدعفونی کننده و ضدالتهابی می‌تواند باعث دفع خلط‌های گلو شود و به این ترتیب سرفه را کاهش دهد. همچنین این گیاه دارویی می‌تواند از انتشار باکتری‌ها نیز جلوگیری کند. بنابراین می‌توانید از اکالیپتوس جهت بهبود سرماخوردگی و یا از بین بردن ویروس‌هایی که موجب گرفتگی بینی می‌شوند و سرفه‌های خلط دار ایجاد می‌کنند، استفاده کنید.

محلول بخور اکالیپتوس علاوه بر گیاه دارویی اکالیپتوس حاوی مورد و آویشن شیرازی نیز می باشد. این محلول گیاهی بخور خواص متعدد و بی نظیری برای درمان انواع بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفسی دارد.

نحوه اثر ترکیبات محلول اکالیپتوس

اکالیپتوس

اکالیپتوس می تواند در تسکین علائم آنفلوانزا و سرماخوردگی نقش به سزایی داشته باشد. همچنین درمان علائم برونشیت، آسم، سینوزیت و بهبود تنفس، رقیق شدن خلط، تنفس ، التیام دردها، تقویت اعصاب و ... نیز از دیگر مزایای استفاده از بخور اکالیپتوس است.

آویشن شیرازی

ترکیبات فنلی موجود در آویشن با تشکیل کمپلکس با پروتئین‌های غشا باکتری باعث سوراخ شدن غشا باکتری می شود و به این ترتیب فعالیت‌های ضد باکتری خود را اعمال می‌کنند. برونشیت، سرفه خروسکی و احتقان سیستم تنفسی فوقانی از جمله بیماری هایی هستند که با آویشن بهبود پیدا می‌کنند. همچنین آویشن از بین برنده گرفتگی برونش‌ها است. این گیاه دارویی خلط آور است و علاوه بر خواص ضد باکتری، خواص ضد ویروسی نیز دارد.

مورد

خاصیت ضدویروسی مورد نیز از طریق تخریب پروتئین‌ها و گلیکوپروتئین‌های ساختمان ویروس انجام می‌شود. عصاره و اسانس این گیاه دارویی می‌تواند میزان نفوذپذیری دیواره و غشای سلولی باکتری را تغییر داده و به این ترتیب باعث از بین رفتن باکتری ها شود. اثر ضد قارچی مورد نیز بسیار شبیه اثر آنتی ‌باکتریال این گیاه است. این گیاه با ایجاد آسیب غیرقابل بازگشت در غشای سلولی ویروس و انعقاد محتویات سلولی ویروس، باعث از بین بردن ویروس ها می‌شود.

روش و میزان مصرف قطره اکالیپتوس

بخور سنتی:

روزی چند مرتبه و هربار 4 قطره از محلول اکالیپتوس را درون 100 سی سی آب جوش حل کنید و بخور دهید.

بخور با دستگاه بخور:

روزی چند مرتبه و هر بار 4 قطره از فرآورده را درون محل مخصوص دستگاه بخور بریزید و بخور دهید.

هشدار مصرف محلول اکالیپتوس

این محلول خوراکی نیست و تنها جهت استفاده برای بخور تهیه شده است.

از استفاده از این محلول بر روی صورت و یا نزدیک بینی کودکان و یا نوزادان خودداری کنید.

در صورت حساسیت به اووژنول از مصرف این محلول خودداری کنید.

از مصرف فرآورده در دوران بارداری و شیردهی بدون تجویز پزشک خودداری کنید.

 توجه:

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد محلول بخور اکالیپتوس ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای محلول بخور اکالیپتوس اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید محلول بخور اکالیپتوس # Menthol  # رفع گرفتگی بینی # خواص محلول بخور اکالیپتوس

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای محلول بخور اکالیپتوس
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط