روغن

روغن نعناع اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 59,000 تومان
قیمت : 61,950 تومان
  • طبع روغن نعناع اصل (30 سی سی)گرم و خشک است.
  • کمک به بهبود سرماخوردگی
  • درمان کننده پوست های خشک
  • کاهش دهنده استرس و اضطراب
  • درمان سردرد های شدید
  • محاظت کننده پوست سر
  • بالا بردن سطح هوشیاری با روغن نعناع
  • درمان جوش های و آکنه های پوستی
  • از بین بردن عفونت های مجاری تنفسی
  • تقویت و افزایش رشد مو
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن نعناع عصاره برگ‌های این گیاه است که بوی تند و خنکی دارد. این روغن دارای مواد مفید و مغذی متعددی است اما اصلی‌ترین ترکیبات موجود در آن شامل منتول و منتون است. منتول مسئول بسیاری از مزایای روغن نعنا است. همچنین منتول طعم، بو و احساس خنک‌کنندگی موجود در را نعنا را به عهده دارد. از این رو خرید روغن نعنا به منظور اهداف بهداشتی، زیبایی و سلامت پوست و مو انجام می‌شود.

روغن نعنا از هزاران سال قبل به صورت آرایشی و دارویی استفاده می‌شده است و می‌توان سوابق استفاده از آن را تا مصر باستان جستجو کرد. کاربردهای بسیاری برای روغن نعنا توصیه می‌شود که مهم‌ترین کاربرد موضعی آن برای افزایش سلامت پوست و مو است.

خواص روغن نعناع

درمان دل درد

از جمله خواص روغن نعنا این است که بهترین درمان برای دل درد است. چند قطره از آن را بر پاها و شکم بریزید و آن نواحی را ماساژ دهید.

تسکین سردرد

استفاده موضعی از روغن نعنا می‌تواند سردرد خفیف را تسکین دهد. می‌توانید روغن نعنا را قبل از قرار دادن بر پیشانی، شقیقه‌ها و سینوس‌ها با روغن دیگری ترکیب کنید. برای تسکین سردرد، روغن نعنا را بر مچ دست بگذارید تا بتوانید آن را به راحتی استنشاق کنید.

سلامت دندان و خوشبویی دهان

روغن نعنا در جلوگیری از آلودگی میکروبی که باعث پوسیدگی دندان می‌شود، از کلرهگزیدین- ماده شیمیایی به کار رفته در دهان شویه‌ها- ، تاثیر بیشتری دارد. همچنین، در جلوگیری از بوی بد دهان نیز نقش دارد. می‌توانید یک یا دو قطره از آن را به خمیردندان خود اضافه کنید. روغن نعنا برای درمان دندان‌درد نیز مفید است. برای تسکین درد دندان، روغن نعنای ترکیب شده با آب را غرغره کنید.

درمان تبخال

استفاده موضعی از روغن نعنا برای درمان تبخال مفید است. به دلیل خاصیت چربی‌خواهی که دارد می‌تواند از پوست عبور کرده و این خاصیت، آن را به درمانی ایده‌آل برای تبخال تبدیل می‌کند.

یبوست

اگر به یبوست دچارید، می‌توانید قسمت پایین شکم را با روغن نعنا ماساژ دهید. این کار، درد ناشی از سوء هاضمه را کاهش می‌دهد. این یکی دیگر از خواص روغن نعنا می باشد.

سکسکه

از دیگر خواص روغن نعنا این است که برای متوقف کردن سکسکه نیز به کار می‌رود. فقط کافی است روغن نعنا را بر دو طرف ستون فقرات گردن بگذارید.

درمان گرمای شدید

ترکیب یک قطره روغن نعنا با ۱۰۰ سی‌سی آب برای رهایی از گرما مفید است. این نسبت‌ها را در بطری اسپری ریخته و هر زمان که احساس گرما داشتید بر بدن اسپری کنید. نعنا باعث خنک شدن بدن و آرامش فرد می‌شود.

کاهش خر و پف

یک قطره از روغن نعنا را در یک لیوان آب ریخته و آن را بنوشید. می‌توانید آن را در بینی و گوش‌ها نیز بریزید.

روغن نعنا برای ماساژ نیز به کار می‌رود زیرا تاثیر آرام‌بخش داشته و باعث بهبود جریان خون می‌شود. نعنا بهترین عامل برای ماساژ است زیرا نه تنها برای پوست خطری ندارد بلکه بر سلامتی نیز تاثیر می‌گذارد.

خواص روغن نعنا برای پوست

روغن نعنا را می‌توانید به صورت موضعی روی پوست بدن برای شادابی و افزایش سلامتی آن استفاده کنید. خرید روغن نعنا به عنوان روغنی مفید در روغن تراپی این روزها طرفداران بسیاری دارد.

شستشوی صورت

یکی از فواید اصلی روغن نعناع توانایی پاک‌سازی پوست است. این روغن دارای خواص ضد میکروبی و ضدالتهابی است که به پوست شما کمک می‌کند تا از آلودگی‌ها دور بماند.

تسکین خارش پوست

مشابه روغن اسطوخودوس، یکی از مهم‌ترین مزایای روغن نعناع توانایی تسکین پوست خشک یا تحریک شده است. پوست خشک عموماً دچار خارش و پوسته ‌پوسته شدن می‌شود. می‌توانید با استفاده از روغن نعنا علاوه بر برطرف کردن خارش به پاک‌سازی پوست نیز کمک کنید. بهتر است افراد دارای پوست‌های حساس قبل از مصرف تست حساسیت را انجام دهند. همچنین می‌توانید از شر ناراحتی‌های ناشی از تحریکات پوستی با روغن نعنا نیز راحت شوید. سوختگی، بثورات پوستی و خشکی پوست با اثرات خنک کننده و تسکین دهنده نعنا تسکین می‌یابد.

روغن نعنا توانایی تسکین پوست خشک یا تحریک شده و درمان خارش را دارد

کاهش آکنه

خواص ضد باکتریایی روغن نعنا می‌تواند به عنوان یک گزینه طبیعی برای پاک‌سازی پوست مستعد آکنه عمل کند. این روغن طبیعی به شما کمک می‌کند تا از بروز آکنه پیشگیری کرده و پوستی تمیز داشته باشید. روغن نارگیل نیز دارای خواص ضدالتهاب و ضد قارچ است که در پیشگیری از آکنه ماده‌ای مؤثر محسوب می‌شود.

خواص روغن نعنا برای مو

برخی از افراد از روغن نعنا به عنوان بخشی از رژیم زیبایی و مراقبت از موی خود استفاده می‌کنند. رایحه آن مطبوع و دلپذیر است و در شامپوها، کرم‌های پوستی و سایر محصولات زیبایی نیز یافت می‌شود. این روغن برای مو و پوست سر شما مفید است و به کاهش خشکی، شوره و خارش پوست سر کمک می‌کند.

پیشگیری از ریزش مو

 منتول موجود در این روغن عروق جریان خون را تعریض و بهبود می‌بخشد و از ریزش مو جلوگیری می کند. در بسیاری از موارد ریزش مو به دلیل کاهش جریان خون در فولیکول‌های مو اتفاق می‌افتد. افزایش گردش خون با یک گشادکننده عروق مانند روغن نعنا می‌تواند به طور بالقوه رشد مو را بهبود بخشیده و از ریزش مو جلوگیری کند. شما می‌توانید با خرید روغن نعنا و ماساژ مستقیم آن روی پوست سر برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کنید. همچنین می‌توانید روغن نعنا را مستقیم به بطری‌های شامپو و نرم کننده خود اضافه کنید. و از خواص آن برای موهای خود بهره ببرید.

کمک به رشد مو

روغن نعنا می‌تواند باعث رشد سریع مو می شود. محققان در این تحقیق مشاهده کردند که موها سریع‌تر رشد کرده و ضخیم‌تر می‌شوند. علاوه بر آن با خواص تحریک کننده روغن نعنا، اکسیژن رسانی پوست سر افزایش می‌یابد. این منجر به داشتن ریشه موی قوی‌تر و موی سالم می‌شود. در نتیجه روغن نعنا رشد مو را تسهیل کرده و شرایط ایده ال مو و پوست سر شما را باز می‌یابد.

PH استاندارد

برای داشتن موی سالم، پوست سر شما باید در بهترین شرایط باشد که این امر بدون حفظ pH ایده ال که 5/4 تا 5/5 است امکان‌پذیر نخواهد بود. به دلیل عواملی مانند شرایط آب و هوایی شدید، استرس و قرار گرفتن در معرض مواد مضر، تعادل PH پوست سر به راحتی از کنترل خارج می‌شود. این در حالی است که شما می‌توانید با کاربرد روغن نعنا، سطح ایده ال PH پوست سر خود را حفظ کنید. این کار برای اطمینان از سلامت پوست سر و جلوگیری از ابتلا به قارچ و باکتری نیز مفید است.

رفع شوره سر

خواص ضدعفونی کننده و ضد میکروبی موجود در روغن نعنا به خنک شدن پوست سر و خلاص شدن از شر شوره و شپش کمک می‌کند. علاوه بر آن خرید روغن نعنا و استفاده از آن روی پوست سر گردش خون را افزایش می‌دهد.

روغن نعنا دارای خواص و فواید بسیاری برای پوست و مو است. خرید روغن نعنا برای سالم و تمیز نگاه داشتن پوست سر و بدن به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد، توصیه می‌شود.

نحوه استفاده از خواص روغن نعنا:

– برای رفع مشکل گوارشی، یک قطره روغن نعنا را به چای گیاهی خود اضافه کنید.

– یک قطره روغن نعنا برای تسکین خارش پوستی مفید است.

– قبل و در طول ورزش، روغن نعنا را استنشاق کنید زیرا سطح انرژی را بالا برده و خستگی را کاهش می‌دهد.

– برای افزایش تمرکز و هوشیاری، می‌توان ۲ قطره روغن نعنا را زیر زبان و ناحیه زیر بینی قرار داد.

– برای کاهش بیماری حرکت در حین مسافرت، می‌توانید ۴ قطره روغن نعنا را بر سینه و شکم بمالید.

– به عنوان جایگزین قهوه، چند قطره روغن نعنا را به آب گرم اضافه کنید.

– برای افزایش اشتها، روغن نعنا را استنشاق کنید.

– برای کاهش درد پای ناشی از کار سخت، می‌توانید روغن نعنا را با آب ترکیب کنید. پاها را در آن قرار دهید. سعی کنید در این حین، پاهای‌تان را تکان دهید.

 توجه:

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن نعناع ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید روغن نعناع اصل به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده روغن نعناع # Menthol oil # درمان شوره سر # درمان گرم

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن نعناع اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط