به زودی

پماد

پماد سبیل sloans balm

وزن : 10 گرم

قیمت : 0تومان
  • فاقد مواد شیمیایی

  • کاهش درد های عضلانی

  • کاهش درد آرتروز

  • از بین بردن محل کبودی ها

مناسب برای :
تمام افراد در تمام سنین

طریقه مصرف:

مقدار کمی از پماد را در محل مورد نظر بمالید ولی به هیچ وجه ماساژ ندهید زیرا این پماد حاوی مقداری فلفل سیاه می باشد که در صورت ماساژ دادن باعث کمی سوزش می شود. افرادی که بدن سرد دارند بهتر است فبل از مصرف موضعه مورد نظر خود را گرم نموده تا تاثیر سریع درمان را ببینند.

زمان : روزانه ۱ الی ۲ بار

تاریخ انقضا 2 سال پس از تولید / وزن 30 گرم


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • امکان مرجوعی
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

پماد سبیل یا همان Sloans Balm یک پماد ضد درد بسیار قوی می باشد که ساخت کشور هندوستان می باشد. این پماد باعث از بین رفتن درد عضلانی، آرتروز، کبودی ها غیره می شود.پماد سبیل معجزه ای برای بهبود درد عضلانی ، درد مفاصل ، آرتروز و …. می باشد.

خواص پماد سبیل

ضد حساسیت

کاهش درد های عضلانی کمک به بهبود درد آرتروز

از بین رفتن کبودی

خاصیت های دارویی

این پماد که به عنوان یک ضد حساسیت عمل می کند که تولید ماده p را کاهش می دهد. مادهp یک ماده شیمیایی می باشد که در بدن سیگنال های درد را به مغز منتقل می کند. این مورد برای درمان عضلات جزئی یا درد مفاصل و درد پوستی و احساس خارش مورد استفاده قرار می گیرد. مقدار کمی از پماد را در محل مورد نظر بمالید ولی به هیچ وجه ماساژ ندهید زیرا این پماد حاوی مقداری فلفل سیاه می باشد که در صورت ماساژ دادن باعث کمی سوزش می شود. افرادی که بدن سرد دارند بهتر است فبل از مصرف موضعه مورد نظر خود را گرم نموده تا تاثیر سریع درمان را ببینند.

زمان ماندگاری

در صورت نگهداری مناسب زمان ماندگاری آن بیشر می شود . برای جلوگیری از جذب مجدد رطوبت ، آنها باید در ظروف خشک و تمیز بسته بندی شده و در محل خشک و دور از نور خورشید و یخچال (منظور دمای محیط می باشد ) نگهداری شوند.

عوارض احتمالی استفاده این محصول غیر خورکی بوده و از مصرف پماد در نواحی حساس مانند چشم و مخاط، زخمها و بریدگیها اجتناب کنید در صورت سوزش محل مورد نظر، روی آن حوله گرم قرار دهید.


# خریدپماد سبیل اصل #  ضد درد # درمان آرتروز # مسکن دردهای مفصلی # Sloans Balm 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پماد سبیل sloans balm
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط