کرم

کرم گیاهی گشنیز دورچشم هلسی

وزن : 60 گرم

قیمت برای شما : 129,000 تومان
قیمت : 135,450 تومان
  •  ضد چین و چروک
  •  رفع کبودی و پف کردگی دور چشم
  •  رفع خشکی، نرم کنندگی
  •  مغذی و آبرسان
  •  ویتامینه
  •  مناسب خانم ها و آقایان
  •  حاوی بهترین ماده های موثر گیاهی

روش مصرف :
کرم زیرچشم را میتوانید روزی دو بار صبح وشب قبل ازخواب به طرز دورانی و ضربه ای در اطراف چشم بمالید.

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کرم گیاهی گشنیز دور چشم هلسی با دارا بودن عصاره های گیاهی بخصوص عصاره گشنیز پوست را هیدراته و تغذیه نموده و باعث رفع التهابات پوستی و افزایش جریان خون می گردد. این کرم با افزایش جریان خون در مویرگهای سطحی پوست و نفوذپذیری سلولی به تغذیه سلولهای پوستی کمک می کند.برای از بین بردن پف زیر چشم و رفع تیرگی و چین و چروک اطراف  چشم می باشد.این کرم از عصاره چندین گیاه که خاصیت روشن کنندگی و ضد چین و چروک را دارند تشکیل شده است.

امروزه در صنعت آرایشی بهداشتی جهانی برای ساخت محصولات مراقبتی توجه ویژه ای به استفاده از گیاهان و عصاره آنها می شود،چرا که سرشار از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند.

چرا استفاده ازکرم گیاهی زیر چشم

لبخند زدن، خندیدن و بسیاری از حالات صورت از علل طبیعی بروز خطوط اطراف چشم هستند که نمی توان و نباید از آنها اجتناب کرد. هرچند که این چین و چروک ها نشان دهنده افزایش سن شما هستند اما با این حال، دستیابی به پوستی صاف و بدون لک نشانه سلامت پوست خواهد بود.
پوست اطراف چشم یکی از نازک ترین و حساس ترین نواحی در بدن انسان است و بسیاری از متخصصان پوست بر این باورند که خطوط اطراف چشم از اولین نشانه های آشکار پیری پوست هستند.
پوست نواحی اطراف چشم به اندازه پوست بقیه صورت و بدن شما غدد چربی و کلاژن ندارد و همین امر آن را بیشتر مستعد خشکی، افتادگی، خطوط و چین و چروک خواهد کرد. در واقع مناطقی از پوست که غدد چربی و تراکم کمتری دارند، بیشتر مستعد چین و چروک هستند و به همین دلیل است که خطوط پنجه کلاغی از سنین کم در اطراف چشم ایجاد می شود.

کرم  گیاهی دور چشم

 پوست لطیف اطراف چشم بسیار نازکتر از پوست هر جای دیگر از صورت یا بدن است و با افزایش سن، علائم پیری از جمله خطوط ریز، خطوط پنجه کلاغی و چین و چروک های عمیق در این نواحی سریع تر ایجاد خواهد شد.
روغن های گیاهی به دلیل داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی و انواع ویتامین و مواد مغذی برای تقویت پوست و مو بسیار موثر هستند. همچنین به دلیل خاصیت جذب بالایی که دارند می توانند سریعا پوست را آبرسانی کرده و در نتیجه از بروز خشکی و چین و چروک های پوستی، بویژه چین و چروک های اطراف چشم جلوگیری کنند.

روغن هایی  با پروتئین و مواد مغذی که به پوست اطراف چشم شما می رسانند، بازسازی سلول های پوستی را تشویق کرده و موجب سفت شدن پوست اطراف چشم می شوند.
از آن جایی که محصولات مراقبت از پوست تجاری اغلب حاوی مواد شیمیایی هستند موجب بسته شدن منافذ پوست می شود. و احساس سنگینی بر روی آن ایجاد می کنند، همچنین از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. برخی از این کرم های دور چشم بر پایه آب هستند و اگرچه در ابتدا پوست شما را آبرسانی می کنند اما به مرور زمان موجب خشکی پوست خواهد شد.

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنم؟!

واقعیت این است که ما فقط به اندازه مراقبت از رنگ پوست خود در مراقبت از پوست دور چشم مهارت نداریم. متاسفانه پوست اطراف چشم سریعتر از بقیه صورت پیر می شود، از این رو رطوبت رسانی منظم به این ناحیه بسیار ضروری است. پوست نازک و ظریف دور چشم 40 درصد از بقیه پوست صورت نازک تر است. بنابراین باید از کرم هایی که حاوی فندق، ضد التهاب و آبرسانی که می توانند معجزه گر باشند، استفاده کنید.

انتخاب کرم برای چشم و استفاده آن در برنامه های روزانه شما به جلوگیری از شکل گیری چین و چروک چشم کمک می کند. و همچنین هر گونه خطوط ریز که ممکن است، داشته باشد را برطرف می کند.

مراقبت از پوست همیشه از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر چه سن بیشتر می‌شود، نیاز به این مراقبت هم بیشتر می‌شود. و پوست بیشتر در معرض مواد آلاینده قرار می‌گیرد. شستشوی صورت، مرطوب کردن پوست و استفاده از کرم های ضد آفتاب، توصیه‌های معمولی برای مراقبت از پوست هستند که اکثر افراد هم این سه موضوع را پیگیری می کنند.

حفظ سلامت پوست صورت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که بخش مهمی از ظاهر ما را تشکیل می‌دهد. و پوست دور چشم به عنوان یکی از حساس ترین بخش‌های صورت، نیاز به توجه ویژه‌ای دارد. از همین رو انتخاب کرم دور چشم خوب اهمیت بالایی دارد. انتخاب آبرسان دور چشم و استفاده آن در روال روزانه شما به جلوگیری از شکل گیری چین و چروک چشم کمک می کند. و همچنین هر گونه خطوط ریز که ممکن است داشته باشد را برطرف می کند. ما کرم کرم گیاهی زیر چشم رازطبیعت را پیشنهاد می کنیم.

توجه:

از این کرم برای روشن کردن پوست سایر قسمتهای بدن نیز می توان استفاده کرد. مثلا می توانید به تمام صورت و دستها هم بزنید(روزی دوتاسه مرتبه).

همچنین برای رفع تیرگی آرنج ها،کشاله ران،زیربغل و....می توانید از کرم روشن کننده زیر چشم به اضافه ژل آلوورا استفاده نمود.

طرز مصرف:

ابتدا پوست خود را به کمک پاک کننده ملایم تمیز کرده و خشک کنید کرم زیر چشم را می توانید روزی دو بار صبح و شب قبل از خواب به طرز دورانی و ضربه ای در اطراف چشم بمالید.

 این کار را مرتب جهت به دست اوردن نتیجه بهتر ادامه دهید.

به این دلیل که پوست اطراف چشم نازک است و در طول روز با چشمک زدن، پلک زدن و به مدام به اطراف نگاه کردن در حال استفاده از عضلات این ناحیه هستید، بهتر است که این محصول را هم در طول روز و هم در طول شب استفاده کنید.

طرزمصرف:

ابتدا عمل لایه برداری را به وسیله ژل آلوئه ورا انجام دهید.سپس از کرم زیر چشم در محل بمالید.

اجزاء فرآورده:

آب دیونیزه، گلیسیرین، گلیسرول مونو استئارات، پارافین مایع، عصاره روغنی گشنیز، موم زنبور عسل ، ستیل الکل، اسانس، متیل پارابن، بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن

موارد مصرف:

کاهش چروک دورچشم

کمک به رفع تیرگی دورچشم

کمک به کاهش پف زیر چشم

توصیه می گردد برای پوستهای گرم یا گرم و تر مصرف گردد.

عوارض جانبی:

تاکنون عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است.

نکات قابل توصیه:

توصیه می گردد 24 ساعت قبل ازمصرف مقداری کرم را روی بخشی از گردن یا پشت گوش تست نموده و در صورت اطمینان از عدم حساسیت از آن استفاده نمایید.

شرایط نگهداری:

در جای خشک و خنک نگهداری شود.


# خرید کرم دور چشم اصل # کرم کاهش چروک چشم # رفع تیرگی چشم

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای کرم گیاهی گشنیز دورچشم هلسی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط