کرم

کرم اقاقیا حکیم مومن

وزن : 60 گرم

قیمت برای شما : 141,451 تومان
قیمت : 148,523 تومان
  • حاوی عرقیات برگ مورد، بابونه، رازیانه، گشنیز، اسیدهای مفید گیاهی، ویتامین A، ویتامین E، روغن بادام تلخ و روغن بادام زمینی
  • فاقد مواد شیمیایی
  • اثر عالی در مرطوب کردن پوست
  • داشتن اثر ضد ترک پوستی اگزما
  • پاکسازی لایه خارجی پوست
  • موثر در صاف شدن پوست
  • موثر در ترمیم سلول‌های پوستی
  • کمک به درمان خشکی پوست
  • مناسب برای :
  • تمام افراد در تمام سنین

طریقه مصرف:
به منظور استفاده از کرم اقاقیا حکیم مومن روزانه 1 تا 2 بار مقدار مناسبی از آن را بر روی نواحی ترک خورده پوستی بزنید. ترجیحاً موضع مدنظر را با پلاستیک و یا سلفون پوشش دهید تا جذب کرم بهتر شود.
زمان : روزانه ۱ الی ۲ بار
تاریخ انقضا 2 سال پس از تولید / وزن 40 گرم



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کرم اقاقیا حکیم مومن تبریزی، یک فرآورده گیاهی جهت درمان اگزما، ترمیم بافت پوست و از بین بردن ترک های پوستی است.

قیمت کرم اقاقیا نسبت به محصولات مشابه خارجی بسیار به صرفه و اثرگذاری آن برای از بین بردن ترک های پوستی بسیار مناسب و موثر است.

پوست بدن انسان به خصوص پوست صورت و دست همواره در معرض مشکلات و بیماری های زیادی است.

ترک های پوستی نوعی عارضه هستند که بسیاری از افراد به دنبال درمان آن می باشند. هر چند که مشکلی ایجاد نمی کنند اما از لحاظ ظاهری و داشتن پوست زیبا و شفاف نبود آن برای بسیاری افراد مهم است.

اگزما و پسوریازیس هم بیماری های پوستی هستند که ظاهر ناپسندی بر روی پوست افراد ایجاد می کنند. مشکلاتی مثل قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن، که درمان های متفاوتی برای از بین رفتن آن ها وجود دارد.

برخی از این درمان های پیشنهادی عوارض متعددی دارند، برخی از آنها نیز زمان زیادی برای بهبود نیاز دارند.

در بعضی از موارد هم هزینه زیاد برای رفع مشکلات پوستی مشکل است. اما راهکاری که ما به شما می گوییم می تواند همه این موارد را به خوبی کنترل کرده و سلامتی و زیبایی را به شما برگرداند.

استفاده از کرم گیاهی ترک پوستی با نام کرم اقاقیا به خوبی مشکلات پوستی شما نظیر اگزما، ترک و خشکی شدید را بر طرف کند.

معرفی کرم اقاقیا حکیم مومن

کرم اقاقیا محصولی از لابراتوار داروسازی حکیم مومن تبریزی می‌باشد که بعد از 30 سال تحقیق و بررسی توسط محققین زبده این لابراتوار تولید شده است. این کرم به واسطه‌ی برخورداری از ترکیبات گیاهی مثل عرقیات برگ مورد، رازیانه، گشنیز، بابونه، روغن بادام تلخ و روغن بادام زمینی، به خوبی می‌تواند لایه‌ خارجی پوست را پاکسازی کند و با خارج سازی کومدون‌ها، باعث صافی پوست شود.و دارای اثر مرطوب کننده برای پوست است و استفاده از آن موجب بهبود طراوت و شادابی پوست می‌شود و قابلیت ارتجاعی آن را نیز افزایش می‌دهد.

لازم به ذکر است، شرکت داروسازی حکیم مومن تبریزی اقدام به تغییر بسته بندی کرم اقاقیا حکیم مومن کرده است. در تصویر زیر شاهد این تغییرات هستیم:

کرم اقاقیا حکیم مومن

کرم اقاقیا در رفع ترک‌های پوستی موجود روی دست و صورت که در اثر اگزما به وجود می‌آیند نیز موثر است. با توجه به اینکه مراقبت از پوست تأثیر به سزایی در پیشگیری از وقوع مشکلاتی همچون اگزما، ترک و خشکی دارند، با استفاده از کرم اقاقیا حکیم مومن می‌توان چنین هدفی را محقق کرد. پماد اقاقیا با داشتن موسیلاژ و اکسیر جوانی، در ترمیم سلول‎های مرده پوستی اثر مطلوبی دارد و با فشار داخلی به بافت‌ها، موجب تازه شدن لایه‌های مرده و خسته پوست می‌گردد.

فواید و خواص پماد اقاقیا

اثر عالی در مرطوب کردن پوست                                                     
پاکسازی لایه خارجی پوست
موثر در صاف شدن پوست
موثر در ترمیم سلول‌های پوستی
کمک به درمان خشکی پوست                                                                   
 از بین بردن ترک‌ های پوستی
بهبود پسوریازیس
از بین بردن اگزما
ترمیم بافت پوست

ترکیبات تشکیل دهنده

ترکیبات کرم اقاقیا حکیم مومن شامل عرقیات برگ مورد، بابونه، رازیانه، گشنیز، اسیدهای مفید گیاهی، ویتامین A، ویتامین E، روغن بادام تلخ و روغن بادام زمینی است. در ادامه به بررسی اثرات این مواد در بهبود سلامت پوست می‌پردازیم.

عرق برگ مورد:

این عرق سرشار از آنتی اکسیدان و تانن‌های قدرتمندی است که خاصیت قابض قابل توجهی دارند. ترکیبات عرق برگ مورد در کمک به بهبود سلول‌های پوستی موثر می‌باشند و می‌تواند منجر به بهبود مشکلات پوست های چرب، سفت شدن منافذ و کاهش تحریک‌های پوستی گردند.

عرق بابونه:

این عرق از گل بابونه استخراج می‌شود و حاوی ترکیب کامازولن است که اثر ضد التهابی، ضد درد و ضد اسپاسم دارد. در دوران گذشته از عرق بابونه به منظور التیام زخم و جراحت استفاده می‌گردند. این عرق در بهبود اگزما نیز اثر مطلوبی دارد و وجود آن در کرم اقاقیا موجب بهبود اثر ضد التهاب این کرم شده است.

عرق رازیانه:

رازیانه فواید پرشماری برای پوست دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، پاکسازی صورت است. این گیاه ضد نفخ قابلیت خوبی در رفع لکه‌های پوستی ناشی از به هم ریختگی هورمونی دارد.

روغن بادام تلخ:

بادام تلخ خواص قابل توجهی در سلامت پوست و مو دارد و روغنی که از آن استخراج می‌گردد که دارای اثر ضد میکروب، ضد باکتری، ضد قارچ و ضد ویروس است.و به آبرسانی بهتر به پوست کمک می‌کند و علاوه بر این در بهبود چین و چروک‌های پوستی نیز موثر می‌باشد. همچنین در بهبود ترک‌ها و لک‌های پوستی نیز مثمر ثمر می‌باشد. و یکی از مواد تشکیل دهنده مهم کرم اقاقیا حکیم مومن به شمار می‌رود.

روغن بادام زمینی:

این روغن گیاهی شامل اسیدهای چربی مختلفی است که مقدار مناسبی از آن‌ها را در اختیار دارد. و حاوی ویتامین E است که قابلیت خوبی در حفاظت از پوست در برابر صدمات ناشی از رادیکال‌های آزاد، بهبود چین و چروک‌های پوستی و رفع لک می‌شود و در جوان و سالم نگه داشتن پوست موثر است.
اسید مفید گیاهی
ویتامین A
ویتامین E

کرم اقاقیا برای چیست؟

کرم اقاقیا یک کرم گیاهی مناسب برای سلامت پوست محسوب می‌شود که توسط متخصصین زبده لابراتوار داروسازی حکیم مومن تبریزی پس از سال‌ها پژوهش و تفحص تولید شده است. مصرف پماد اقاقیا حکیم مومن موجب پاکسازی لایه‌ خارجی پوست، خروج کومدون‌ها و صافی پوست می‌شود. وجود موسیلاژ و اکسیر جوانی در پماد اقاقیا حکیم مومن تبریزی موجب شده تا این پماد در ترمیم سلول‌های مرده پوستی، افزایش رطوبت پوست، بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و تازه شدن پوست می‌شود. استفاده از کرم اقاقیا سبب رفع ترک‌های پوستی دست و صورت ناشی از اگزما می‌گردد.

آیا کرم اقاقیا ترکیبات شیمیایی دارد؟

اگر این نکته برایتان اهمیت دارد که محصولی که قرار است برای پوستتان به خصوص پوست صورت که بسیار مهم بوده و بر اعتماد به نفس شما نیز اثر قابل توجهی می‌گذارد گیاهی باشد، شما با انتخاب و مصرف کرم گیاهی ترک پوستی اقاقیا بهترین هدیه را به خودتان داده‌ اید.

چرا که از هیچ مواد شیمیایی در تولید این کرم، استفاده نشده است.

البته فراموش نکنید که این مورد درباره عصاره ها و مواد موثره کرم است و پایه تمام کرم ها

طریقه مصرف پماد اقاقیا

به منظور استفاده از کرم اقاقیا حکیم مومن روزانه 1 تا 2 بار مقدار مناسبی از آن را بر روی نواحی ترک خورده پوستی بزنید. ترجیحاً موضع مدنظر را با پلاستیک و یا سلفون پوشش دهید تا جذب کرم بهتر شود.

نکته قابل توجه: البته اگر ترک های عمیق پوستی دارید و قصد از بین بردن آن ها را دارید، می توانید بعد از ریختن پماد بر روی آن ناحیه روی آن قسمت سلفون یا پلاستیک بکشید تا به خوبی جذب صورت بگیرد و ترک هایتان از بین برود.

پماد اقاقیا حکیم مومن فاقد هرگونه مواد شیمیایی و افزودنی‌های محرک سلول‌های پوستی است و به همین دلیل مشکلاتی همچون حساسیت و مشکلات پوستی را به دنبال ندارد. همچنین مصرف این محصول موجب تغییر در ساختمان طبیعی پوست نمی‌گردد.

عوارض کرم اقاقیا

به دلیل کاملا گیاهی بودن این کرم گیاهی ترک پوستی عوارضی برای آن گزارش نشده و احتمال ایجاد عارضه برای شما نزدیک به صفر است.‌

روش نگهداری از پماد اقاقیا

کرم گیاهی ترک پوستی را در دمای کمتر از 25 درجه و در جای خشک نگهداری کنید.

توجه کنید که تابش مستقیم نور خورشید بر روی کرم اقاقیا حکیم مومن صورت نگیرد.

پماد اقاقیا را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

کرم اقاقیا حکیم مومن قابلیت خوبی در مرطوب کردن پوست دارد و استفاده از آن موجب بهبود ترک‌های پوستی دست و صورت ناشی از اگزما می‌شود.


# خرید کرم اقاقیا اصل # کرم ضد اگزما # کرم برای خشکی پوست # ترکیبات کرم اقاقیا

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای کرم اقاقیا حکیم مومن
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط