روغن

روغن گل سرخ اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 74,000 تومان
قیمت : 88,800 تومان
  • طبع روغن گل سرخ اصل (30 سی سی)معتدل و متمایل به سرد و خشک است.
  • آرام بخش
  •  تقویت کننده، آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • ترمیم کننده واقعی جای سوختگی
  • رفع افتادگی پوست
  • مرطوب کننده پوست
  • بازسازی پوست
  • جوان کننده و روشن کننده پوست
  •  ضد التهاب و آکنه پوست
  • محافظت از پوست در برابر آفتاب
  • سلامت و درمان ریزش مو
  • بهبود افسردگی و التهاب
  •  افزایش میل جنسی خانمها
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن گل سرخ  Rosa centifolia oil عموما به عنوان ملکه روغن‌ها شناخته شده است و از اولین روغن‌هایی است که در قرن دهم میلادی ، به وسیله‌ی ابوعلی‌سینا ، طبیب ایرانی تقطیر شد .

خواص ویژه گل سرخ قرن‌هاست که شناخته شده و به عنوان مظهر عشق و زیبایی شهرت دارد . روغن گل سرخ یکی از گران‌ترین روغن‌ها است . هزاران کیلو گل مصرف می‌شود تا مقدار کمی روغن حاصل شود ولی به سبب رایحه قوی و گل‌مانند ، می‌توان از روغن آن به مقدار کم مصرف کرد .

روغن گل سرخ با استفاده از روش تقطیر بخاری گل محمدی یا گل سرخ تازه بدست می آید معمولا برای تهیه ی روغن از گل سرخ استفاده میشود زیرا معطر ترین گونه ی گل رز است و بسیاری اعتقاد دارند که این گل با قوی ترین عطر و بالا ترین میزان روغن است. روغن گل سرخ اصل همچون روغن کنجد به عنوان ملکه روغن ها شناخته میشود و رایحه ای بسیار قوی دارد اگر به دنبال یک آرامش بخش طبیعی هستید از این روغن استفاده کنید. با خرید روغن کنجد و خرید روغن گلسرخ که روغنی برای تمام فصول است و طبیعتی معتدل دارد و یکی از تدابیر حفظ سلامتی در طول سال به خصوص در فصل پاییز ماساژ بدن با روغن گلسرخ است.

خواص شگفت انگیز روغن گل رز برای سلامتی پوست

گل سرخ دارای خواص باورنکردنی است که خواص زیادی برای بدن و سلامتی دارد.  که بخش اعظمی از خواص آن برای پوست میباشد.خواص ضد میکروبی و خواصی که این روغن در آروما تراپی از خود نشان داده است دلایل خوبی است برای آن که چند قطره از این روغن را در لوسیون و کرم های تان بریزید. اگر از آکنه رنج میبرید یک قطره از روغن گل سرخ را روزی 3 بار روی آکنه هایتان مالش دهید. حتما برای این کار از پنبه ی استریل شده استفاده کنید. اگر پوست حساسی دارید و غلظت آن برای شما زیاد است، میتوانید آن را با کمی روغن نارگیل رقیق کنید.

ضد آفتاب طبیعی

قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراءبنفش میتواند در توانایی بدن در تولید کلاژن اختلال ایجاد کند. این روغن حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین‌های A ،C و E است. این ویتامین‌ها به‌طور چشمگیری با آسیب‌های ناشی از نور خورشید مبارزه میکنند.

درخشش پوست با روغن گل سرخ

 روغن گل سرخ علاوه بر اینکه حس خوبی به پوست شما میدهد، میتواند به زیبایی و مرطوب شدن پوست شما نیز کمک کند! همچنین این روغن خطوط ریز صورت را کاهش میدهد و باعث رفع افتادگی پوست میشود.

آنتی اکسیدان طبیعی

روغن گل سرخ سرشار از آنتی اکسیدان است که میتواند بدن و پوست شما را سم زدایی کرده و زندگی سالم را ارتقا دهد.

خواص ضد میکروبی روغن گل سرخ

 روغن گل رز دارای خواص ضد میکروبی قوی است. هنگامی که به صورت موضعی استفاده میشود، میتواند به پاکسازی رنگ و افزایش سلامت پوست کمک کند.

از بین برنده لکه‌های صورت

لایه‌برداری طبیعی با روغن گل سرخ میتواند به کاهش افتادگی پوست و از بین بردن لکه های صورت کمک کند و پوست شما را درخشان‌تر میکند. این روغن سرشار از ویتامین‌های A و C است. ویتامین A یا همان رتینول گردش خون در سلول‌های پوستی را تشویق میکند. ویتامین C موجود در این روغن نیز به بازسازی سلول‌ها کمک میکند و باعث شفافیت و درخشندگی پوست میشود.

آرام بخش قوی

پس از یک روز طولانی و سخت ، یک درمان ساده میتواند تمام خستگیتان را برطرف کند، با افزودن چند قطره این روغن به آب حمام آرامشتان را دوچندان کنید :

در یک لیوان کوچک ، 1 قطره اسانس گل رز ، 3 قطره اسانس اسطوخودوس و 3 قطره اسانس کندر را ترکیب کنید. مخلوط را در آب گرم حمام بریزید و احساس لذت کنید و درخشندگی و لطافت را به پوست بدنتان هدیه کنید.

جوان سازی پوست صورت

روغن گل محمدی با بهبود جریان خون در پوست و افزایش کلاژن پوست برای درمان چین و چروک و جوان سازی صورت موثر است. علاوه بر این مقادیر بالای ویتامین C موجود در روغن گل محمدی باعث افزایش تولید کلاژن در پوست صورت شده و به درمان چین و چروک پوست صورت و چروک دور چشم کمک کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می‌شود.

نحوه مصرف روغن گل سرخ

این روغن برای مصرف خوراکی نیست و میتوان روزی دوبار به طور موضعی برای ماساژ پوست و قسمت های مختلف بدن استفاده کرد. کمپرس با آب سرد یا ولرم حاوی روغن گل رز، دردهای مزمن از جمله گرفتگی عضله به علت قاعدگی یا سر درد را تسکین میدهد.

اسکراب استثنائی برای درخشان و شفاف شدن پوست صورت:

مواد مورد نیاز:

شکر
روغن گلسرخ
روغن نارگیل

طرز تهیه:

ماده اصلی این اسکراب شکر میباشد در ابتدا باید شکر ها را به خوبی آسیاب کرده تا دانه های آن کاملا ریز شود تا به پوست بدن آسیبی وارد نکند، مقدار مورد نیاز شکر را در داخل ظرف ریخته و روغن نارگیل را به اندازه ای به آن اضافه کنید تا بافت یکدستی پیدا کند در نهایت دو تا سه قطره از روغن گل سرخ را به آنها اضافه میکنیم که برای التهاب پوست بسیار عالی است و باکتری های پوست را از بین میبرد.

طریقه مصرف:

این ماسک را هفته ای یک یا دو مرتبه بعد از حمام به مدت 5 دقیقه بر روی پوست خود ماساژ دهید و با آب بشویید.

ماسک گل سرخ و عسل:

گل رز به شما در کشیدگی طبیعی و سفتی پوست کمک میکند و چین و چروک پوست را کاهش میدهد علاوه بر این ماسک پوست صورت را پاکسازی ، نرم ، مرطوب میکند.

مواد لازم:

6 – 8 گلبرگ گل رز
1/2قاشق چای خوری روغن گل سرخ
2 قاشق سوپ خوری گلاب
3 قاشق سوپ خوری عسل ارگانیک

طرز تهیه :

ابتدا گلبرگ های سرخ را داخل گلاب به مدت 3 ساعت خیس کنید سپس در مرحله بعد، این گلبرگ ها را با استفاده از یک قاشق مخلوط کنید.

گلاب ، روغن گل سرخ ، عسل را مخلوط کنید تا ماده ای نرم به دست آید ،بگذارید حدود 20 دقیقه در یخچال خنک شود.

سپس، این خمیر را به آرامی با استفاده از انگشتان خود روی صورت و گردن به جز ناحیه چشم ماساژدهید و حدود 15 دقیقه بعد با آب ولرم بشویید ، صورت را با حوله تمیز خشک کنید. در نهایت، از مرطوب کننده استفاده کنید.

ماسک روغن گل سرخ

برای اطلاع از قیمت و خرید روغن گلسرخ کلیک کنید

ماسک مخصوص روغن گل سرخ با عسل و ماست

مواد مورد نیاز :

2 قاشق چای‌خوری ماست ساده یا شیر نارگیل
1 قاشق غذاخوری روغن گل سرخ
1 قاشق چای‌خوری عسل
3 الی 4 قطره روغن شمعدانی یا یکی از روغن‌های اساسی
½ قاشق چای‌خوری زردچوبه خالص

طرز تهیه :

عسل و ماست را در یک کاسه اضافه کرده و کاملاً مخلوط کنید. قبل از افزودن سایر مواد، اطمینان حاصل کنید که عسل و ماست کاملاً ترکیب شده‌اند، روغن گل سرخ و روغن گل شمعدانی را به ان ها اضافه کنید. روغن‌ها را به‌آرامی مخلوط کنید تا خوب ترکیب‌شده و خمیری یکدست ایجاد شود.
زردچوبه را نیز به خمیر آماده‌شده اضافه کنید. وقتی رنگ خمیر کاملاً تغییر کرد و یک دست شد نشان‌دهنده ترکیب شدن کامل زردچوبه با خمیر است.
هنگامی‌که همه مواد مخلوط شدند، آن را با یک قلم‌مو روی تمام پوست صورتتان بزنید. حتی میتوانید این ماسک را روی گردن نیز بزنید. البته با انگشتان دستتان هم میتوانید این کار را انجام دهید.
اجازه دهید این ترکیب 20 تا 30 دقیقه روی پوستتان بماند.
سعی کنید در این زمان استرس نداشته باشید و خودتان را با کارهای آرامش‌بخشی مانند موسیقی یا کتاب سرگرم کنید.
بعد از آن پوستتان را از پایین به بالا با آب سرد کاملاً شسته و خشک نمایید.
این ترکیب را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوست بگذارید، سپس پوست را با آب سرد از پایین به بالا بشویید.

طریقه مصرف روغن گل سرخ

هنگامی که به دنبال خرید روغن گل سرخ اصل و اعلا هستید باید با نحوه مصرف آن بتوانید آشنایی کامل داشته باشید. با توجه به اینکه برای رفع مشکلات متعدد و بیماری های گوناگون می توان از روغن گل سرخ استفاده کرد، باید به شکل اصولی بتوانید از قابلیت های آن بهره ببرید.

برای درمان مشکلات پوستی و رفع انواع لکه ها و اگزمای پوست می توانید به شیوه های گوناگون از این روغن استفاده نمایید. به عنوان مثال ترکیب روغن گل سرخ با عسل و ماست به حفظ شادابی پوست و افزایش رطوبت آن کمک فراوان خواهد کرد.ترکیب این روغن به همراه سرکه سیب و گل رس برای درمان عوارض پوستی،مفید می باشد. این ترکیب می تواند برای پوست های خشک و حساس و همچنین درمان لکه های پوستی بسیار کارساز باشد.

در کنار این موارد

برای رایحه درمانی نیز می توانید از روغن گل سرخ استفاده کنید. با توجه به اینکه روغـن به دست آمده از گـل سرخ در زمینه آرامش بخشی یک محصول شگفت انگیز شناخته می شود، می توانید با اسپری کردن آن در فضای اتاق از رایحه درمانی بهره ببرید. طبق ادعای متخصصین و پزشکان، استنشاق روغنـی که از گـل سرخ به دست می‌آید موجب می‌شود به سیستم لیمبیک بدن پیام های مثبت ارسال کنید. به همین علت شما ضمن کاهش استرس می توانید با افزایش آرامش همراه شوید.

طریقه استفاده از روغن گل سرخ برای سلامت مو و پوست سر

این روغن تنها به صورت موضعی استفاده می شود. تاکید می کنم که روغن گل سرخ خوراکی نیست و نباید آن را بخورید. برای مثال روغن زیتون یا نارگیل و …. را می توان در پخت و پز و تهیه سالاد نیز استفاده کرد اما در مورد روغن گل سرخ چنین چیزی به کلی ممنوع است.

از روغن گل سرخ به عنوان ماسک مو استفاده کنید. برای تهیه این ماسک می توانید تنها از خود روغن استفاده کنید و هیچ ماده دیگری را به آن اضافه نکنید. با توجه به حجم و بلندی موها از یکی دو قاشق از این روغن برای ماسک مو استفاده کنید. روغن را روی حرارت کتری قرار دهید تا کمی گرم بشود. سپس روغن را با انگشتان روی پوست سر ماساژ بدهید. روی موها را با کلاه دوش بپوشانید و حدود 30 دقیقه صبر کنید.

بعد از این زمان می توانید موها را با شامپوی معمولی شستشو دهید. ساده ترین راه برای استفاده از روغن گل سرخ به همین ترتیب است. در صورتی که بخواهید می توانید این روغن را با سایر روغن های مفید برای مو، ترکیب کنید تا خاصیت بیشتری داشته باشد. ترکیب مساوی از روغن نارگیل یا روغن اسطوخودوس با روغن گل سرخ، ایده آل است.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن گل سرخ اصل ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# Rosa centifolia oil  # خرید روغن گل سرخ اصل # افزایش میل جنسی خانمها # تقویت مو # رایحه درمانی # آرامبخش

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن گل سرخ اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط