روغن

روغن نارگیل اصل 30 سی سی

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 39,900 تومان
قیمت : 43,890 تومان


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن نارگیل از جمله روغن‌هایی است که درجه اشباع بالایی دارند. این روغن به طور سنتی از نارگیل‌های نارس یا مغز نارگیل خشک شده (کوپرا: Copra) استخراج می‌شود. روغن نارگیل در دمای اتاق جامد است. اگر آن را اندکی گرم کنید، نرم می‌شود و به شکل مایع در می‌آید.

یکی از برجسته‌ترین دلایل محبوبیت روغن نارگیل، فواید آن برای سلامت و زیبایی موهاست. این روغن علاوه بر استفاده در محصولات آرایشی، یکی از بهترین و سالم‌ترین روغن‌ها برای پخت و پز است.

به طور مثال استفاده روغن نارگیل با ترکیب سودا و روغن های ضروری و استفاده آن به صورت خمیر دندان باعث سفید شدن طبیعی دندان ها شده و به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد دهان را تمیز و سالم نگاه می دارد. البته در کنار پاکسازی دهان سم را از بدن نیز دور می کند و حفره های دندان را ترمیم می نماید.

روش های مختلفی از این روغن وجود دارند که می توان بسته به نیازمان یک روش را انتخاب و استفاده نمود. همچون: ماسک نارگیل، صابون نارگیل و … . با ما همراه باشید تا بیشتر با این محصول فوق العاده آشنا شویم.

خواص روغن نارگیل اصل

خواص روغن نارگیل برای پوست

روغن نارگیل را می توان به صورت موضعی برای سلامت و زیبایی پوست استفاده نمود.

 بالم لب طبیعی

ترک در لب‌ها می‌تواند باعث ایجاد ظاهر ناخوشایند در افراد شود و زیبایی فرد را تحت شعاع قرار دهد. ترک های روی لب در کنار اینکه زیبایی را تحت شعاع قرار می دهد باعث سوزش و زخم نیز می شود. این محصول به عنوان یک دارویی طبیعی مناسبتر از بالم های شیمیایی برای سلامت و زیبایی لب می باشند. حتی اگر به طور اشتباهی این روغن وارد دهان نیز گردد هیچگونه مشکلی نداشته و حتی برعکس بالم های شیمیایی مفید نیز خواهد بود.

نرم کننده طبیعی پوست 

روغن نارگیل یک نرم کننده عالی برای پوست به شمار می رود. برای افرادی که دارای پوستی خشک هستند یا اینکه پوستشان به دلایل مختلف همیشه خشک می شود یک درمانگر و نرم کننده طبیعی می باشد. با استفاده از این روغن باعث رطوبت رسانی به پوست شده و پوست را مرطوب و جوان می سازید.

همچنین برای نرم کردن پا به خصوص پاشنه که بسیار خشک و سفت است و در بعضی مواقع ترک می‌خورد، مفید و موثر است. این مشکل به خاطر سرمای زیاد یا کار سخت و تماس پا با سطوح غیرهموار یا کارهایی که نیاز به ایستادن طولانی‌مدت دارد، ایجاد می‌شود.

البته این را اضافه کنیم که ترک‌های پا ناپدید نمی‌شوند ولی به مرور زمان با استفاده از روغن نارگیل پوست پا نرم می شود و در دراز مدت به مرور ترک ها محو می گردند.

لایه بردار طبیعی پوست

از https://aparat.com/v/eNRM9 به عنوان یک لایه بردار طبیعی نیز می‌توان استفاده کرد. با افزودن دانه‌هایی مثل: نمک و شکر می توانید اثر بخشی این لایه بردار طبیعی را بیشتر نمایید. با این روش پوست های مرده و آلودگی های بر روی سطح پوست را می توانید به راحتی از بین ببرید و پوستی جوان و شاداب داشته باشید.

 پاک کننده آرایشی 

می توان روغن نارگیل را به عنوان یک پاک کننده آرایش طبیعی جایگزین پاک کننده های شیمیایی کنید. شما می توانید از این روغن بدون اینکه ترس اینکه ممکن است پوستتان را دچار مشکل کند مواد آرایشی را از پوست صورت خود پاک کنید.

درمان مشکلات پوستی

به دلیل دارا بودن مقدار زیاد ویتامین E یک درمانگر مناسب برای سلامت پوست می باشد. این روغن به درمان بیماری هایی مثل: آکنه، اگزما، پسوزیاریس و … کمک می کند.

همچنین عفونت های پوستی را برطرف نموده و باعث ترمیم و بهبود زخم و آسیب های پوستی می شود.روغن نارگیل به دلیل داشتن لوریک اسید با میکروارگانیسم های مضر مبارزه نموده و جوانی را به پوست هدیه می دهد.

خواص روغن نارگیل برای مو

مو نیز همچون پوست احتیاج به مراقبت و رسیدگی دارد و چه بهتر که بتوان از محصولات طبیعی همچون روغن نارگیل برای محافظت و زیبایی مو استفاده نمود.

روغن نارگیل بهترین روغنی است که می‌توانید برای موهای خود استفاده کنید.درخشندگی مو، درمان شوره سر، رفع موخوره،محافظت از مو در مقابل حرارت، ترمیم موهای شکننده و آسیب‌دیده، جلوگیری از ریزش و کمک به رشد مو از خواص این روغن است. روغن نارگیل (به دلیل داشتن ویژگی حفظ رطوبت) در موهای شما باقی می‌ماند و رطوبت طبیعی آن را حفظ می‌کند. به همین دلیل، استفاده از روغن نارگیل یکی از مؤثرترین روش‌های درمان مو است.

خواص روغن نارگیل برای ماساژ

خواص روغن نارگیل برای ماساژ، علاوه بر نوزادان، برای مردان و زنان در همه گروه های سنی مناسب است و معمولاً هم افراد برای حفظ سلامتی خود طی سال ها از خواص روغن نارگیل برای ماساژ بهره می برند.

طریقه مصرف روغن نارگیل برای پوست

راه های مختلفی برای استفاده از روغن طبیعی نارگیل وجود دارد. اما در اینجا ما یک روش ساده اما موثر را به شما پیشنهاد می دهیم:

ابتدا پوست را از هر نوع مواد آرایشی و آلاینده ایی پاک نمایید. پس از آن چند قطره از روغن نارگیل را به پوست بمالید و به آرامی با دست یا یک تکه پنبه به صورت دورانی چند دقیقه ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

درصورت استفاده به عنوان یک پاکسازی کننده، می توانید مقداری شکر یا نمک را به روغن نارگیل اضافه و به آرامی بر روی پوست خود مسالژ دهید تا سلول های مرده از سطح پوست زدوده شوند.

لازم نیست این روغن را همچون سایر کرم های مراقبت از پوست به صورت مداوم استفاده کنید چرا که ماندگاری بالایی نسبت به کرم ها دارد. فقط کافی است مقداری از آن را بر روی پوست بمالید تا همچون یک سد از پوستتان در برابر آلودگی ها و اشعه نور خورشید محافظت نماید.

نکته

توجه کنید که از مصرف بیش از اندازه آن پرهیز نمایید. چرا که پوست در یک حدی روغن را جذب پوست می کند. پس استفاده از روغن اضافه هیچ کمکی به پوست نمی کند و حتی باعث کثیفی و چربی پوست می شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن نارگیل ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# خرید روغن نارگیل اصل # خواص روغن نارگیل # درمان خشکی مو

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن نارگیل اصل 30 سی سی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط