شامپو

شامپو قزل گون وحشی 120 میلی لیتر

وزن : 150 گرم

قیمت برای شما : 56,500 تومان
قیمت : 67,800 تومان
  • ترکیبات پایه کاملا طبیعی حاوی عصاره خرگوشک و گزنه و کتیرا

  • تقویت و افزایش رشد مو

  • ضد شوره و افزایش استحکام مو

  • جلوگیری از ریزش مو

  • حالت دهنده مو

طریقه مصررف:

 مقدار اندکی از شامپو را به کف دستتان بمالید و برای یک دقیقه موها را با آن شستشو دهید و به طور همزمان به شکل چرخشی سر را برس بکشید و بعد آبکشی کنید.

توصیه ها:

ماساژ بیش از حد ،شستشو با آب خیلی داغ و شانه کردن موی خیس در حمام و همچنین استفاده از سشوار برای خشک کردن مو موجب ریزش مو می گردد

دور از دسترس اطفال و تابش مستقیم خورشید نگهداری شود.

تاریخ انقضا سه سال پس از تولید می باشد.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شامپو قزل گون وحشی، یک شامپوی طبیعی برای جلوگیری از ریزش مو، تقویت مو و حالت دهنده آنهاست.

این شامپوی گیاهی در 4 جلسه ریزش مو را از بین می‎‌برد و استفاده مستمر آن باعث رویش دوباره موها شده و رشد موهای شما را افزایش می‌دهد.
فقط در 4 جلسه ریزش موی سر، ابرو، ریش و سبیل خود را از بین ببرید!
برای اینکه پول های گزاف و سنگین برای شامپوهای شیمیایی خرج کنید فقط یکبار این شامپو را امتحان کنید.

شامپو قزل گون وحشی چیست؟

قزل گون وحشی برگفته از عصاره گیاه گون وحشی و با فرمولاسیون ویژه ای جهت درمان ریزش موی سر تولید شده است. با خاصیت تقویت ریشه موهای سر، در حفظ سلامت موها نقشی موثر دارد.

برای افرادی که از طاسی موی سر رنج می برند، با استفاده از این محصول می توانند برای تحریک پیاز مو و رشد مجدد موها بهره مند شوند. و بدین منظور هر سه روز یکبار کمی از این محلول را روی سر ماساژ دهند تا خشک شود. برای تکمیل طول دوره درمانی مضرف این محصول بایستی حداقل تا 18 ماه ادامه یابد. البته در طول دوره اثرات معجزه آسای آن را مشاهده می کنید.

یکی از ویژگی های قزل گون وحشی سرعت اثر بالا است. برخلاف بسیاری محصولات گیاهی دیگر که امکان اثرگذاری تا چندین ماه را دارند، این محصول کمک به تفویت ریشه و ساقه موها می کند.
بنابراین جهت بهره مندی از فواید، روزی سه مرتبه محل مورد نظر را خیس کنید. و به آرامی ماساژ دهید تا خشک شود.

خواص قزل گون وحشی

ایجاد حالت کرکی شدن موها و کاهش ضخامت تارهای مو به خاطر خشکی بدن اتفاق می افتد. در افزایش ضخامت موها و تامین مواد مورد نیاز فولیکول های مو تاثیر بسزایی دارد.

با مصرف مداوم و منظم تا مدت 20 الی 30 روز از ریزش موی سر، ریش و سبیل جلوگیری می شود. و برای اثر گذاری کامل باید تا مدت یکسال ادامه دهید.

با توجه به علت ریزش موی سر که می تواند علل مختلفی بنابر شرایط زندگی، تغذیه، و ژنتیک داشته باشد، بهترین داروی گیاهی ضد ریزش بدون عوارض برای کمک به تقویت موها است.

قزل گون چیست؟

ماده اصلی شامپو قزل گون وحشی از گون است.

گون گیاهی است که درنواحی مرتفع کوهستانی می رویند، دارای خارهایی است که در اصل محورهایی است که برگچه های گیاه روی آن بوده است.

در مغز ساقه عده ای از آن ها که ساقه چوبی دارند و گون نامیده می شود، ماد صمغی مخصوصی فراهم می شود که خود به خود و یا بر اثر شکافتن به خارج ترشح می گردد و این صمغ کتیرا نام دارد.

در مجاورت هوا به شکل نوارهای نا صاف و چین خورده یا رشته ای شکل به رنگ سفید مایل به زرد و غالبا کدر و ندرتا شفاف است و در گرمی صد درجه حدود ۱۵ درصد آب خود را از دست می دهد.

این ماده کتیرا نام دارد و پس از سوختن، سه تا چهار در صد خاکستر بر جای می گذارد که شامل کربنات کلسیم و فسفات ها و غیره است.

شامپو قزل گون وحشی با داشتن مواد موثره گون و کتیرا برای رشد و تقویت مو بسیار موثر و ضروری است.

این محصول با مکمل خود که محلول قزل گون وحشی است و به صورت موضعی عمل می کند، ترکیبی مناسب برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو است.

شامپو قزل گون بهترین شامپو جهت درمان ریزش مو و افزایش مجدد موهای شما می گردد. فقط یکبار امتحان کنید.

استفاده مستمر از این محلول باعث رشد مجدد موها شده درحالی که نیاز به کاشت مو نداشته باشد.

شامپو قزل گون وحشی با مکمل خود که محلول قزل گون وحشی است و به صورت موضعی عمل می کند، ترکیبی مناسب برای جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد مو است.

طریقه مصرف شامپو قزل گون وحشی:

طریقه مصرف شامپو قزل گون وحشی برای مو در کسانی که از طاسی سر رنج می برند هر سه روز یکبار استحمام کرده محلول را به آرامی بر سر ماساژ دهند تا خشک شود.

به مدت 8 ماه ادامه دهید اگر ارثی هم بوده باشد موهایی بهتر از قبل شروع به رویش خواهند کرده به شرط ادامه دادن 8 – 18 ماه

توجه: برای جوابدهی بالا و سریع هر سه ساعت یکبار محل مورد نظر را با محلول تونیک قزل گون وحشی خیس نموده و به آرامی ماساژ دهید و از شامپو قزل گون وحشی استفاده نمایید، تا سازگاری و تحریک موی خودتان را بهتر لمس کنید.

طریقه مصرف

بهترین زمان مصرف بعد از شستشوی سر است. بدین صورت که محلول را روی پوست سر و موها اسپری نمایید. و به آرامی با نوک انگشتان ماساژ دهید. تا به ریشه های مو و پوست سر برسد. این کار را روزانه یکبار انجام دهید.

اگر به دنبال یک ترکیب گیاهی برای موهایتان هستید، شامپو قزل گون وحشی بهترین گزینه برای شماست.

این محلول هم به عنوان یک شامپو و هم به عنوان یک مکمل شستشو بوده و برای محافظت از موها، تقویت مو، جلوگیری از ریزش مو، رشد مجدد موها و درمان شوره سر بسیار مفید است.

بدون هزینه زیاد و بدون نیاز به کاشت مو، رشد دوباره موهایتان را با این شامپو خواهید دید.

شامپو قزل گون وحشی با عصاره قزل گون وحشی و ترکیبات خاص خود به خوبی از موها محافظت کرده، باعث تقویت مو، جلوگیری از ریزش مو و همچنین رشد مجدد مو می گردد. همچنین از شوره سر جلوگیری می کند.

نکته مهم:

مواد تشکیل دهنده این شامپو در کف آن ته نشین می‌شوند پس قبل از هر بار استفاده حتما شامپو را به خوبی تکان داده تا یک دست شود.

عوارض شامپو قزل گون وحشی:

محصولات گیاهی کمترین میزان عوارض را دارند، و آسیبی به پوست و مو نمی رسانند. و تمام ترکیبات آن از بهترین گیاهان دارویی است، که هر گیاه از فواید فوق العاده برای سلامت پوست و مو برخوردار می باشد. بنابراین هیچ جای نگرانی برای ناسازگاری موها ندارد.

هیچ عوارضی گزارش نشده و مصرف کنندگان ۹۸% راضی بوده و عصاره قزل گون وحشی کاملا گیاهی می باشد


# خرید شامپو قزل گون وحشی  # درمان ریزش مو # گیاه قزل گون # شامپو تقویت مو

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شامپو قزل گون وحشی 120 میلی لیتر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط