کرم

کرم روشن کننده گیاهی سیمازر

وزن : 60 گرم

قیمت برای شما : 129,375 تومان
قیمت : 135,844 تومان
  • کرم روشن کننده گیاهی سیمازر حاوی ترکیب گیاهی روشن کننده و ضد لک

  • به عنوان جایگزین هیدروکینون (فاقد هیدرکینون)

  • حاوی آربوتین گیاهی،عصاره شیرین بیان، سبوس برنج، بادام شیرین و جوانه گندم و…

  • فاقد مواد شیمیایی، تهیه شده از مرغوب ترین روغن ها و عصاره گیاهان دارویی

  • بهره مندی از فناوری لیپوزوم جهت افزایش عملکرد و نفوذپذیری مواد موثر

  • روشن کننده بسیار قوی پوست

  • مغذی پوست

  • ضد لک بسیار قوی

  • دارای اثر ضد آفتابی ملایم

  • کاهش تدریجی لک های تیره پوست

  • حاوی ویتامین های C ،E و A و …

  • حفاظت در برابر رادیکال های آزاد

  • مناسب برای بانوان باردار و شیرده

مناسب برای :
انواع پوست، از بین برنده لک های باقیمانده از دوران حاملگی، از بین برنده لک های ناشی از مصرف قرص های بارداری و…

تاریخ انقضا 2 سال پس از تولید / وزن 40 گرم



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کرم روشن کننده گیاهی سیمازر محصولی برای مبارزه با تشکیل لک های موضعی صورت گردن و دست ها است که حاوی طیفی از مواد فعال است که هم بر روی ملانین های موجود در لایه سطحی پوست اثر کرده و هم از ساخته شدن ملانین جدید جلوگیری می کند.همچنین کرم روشن کننده گیاهی سیمازر فاقد هیدرکینون است و عوارض ناخواسته‌ای مثل التهاب، سوزش، خشکی و درماتیت ناشی از مصرف این ماده را نخواهد داشت.

این کرم محصولی منحصر به فرد است که نه تنها شفافیت پوست را افزایش می دهد بلکه باعث جوان تر شدن پوست هم می شود و به پوست شما کمک می کند تا در مقابل عوامل مضر محیطی آسیب نبیند و از سویی با تقویت عمل نوسازی پوست به همراه جذب سریع، لک های پوست را برطرف می کند. همچنین این محصول پوست را روشن و لک‌های صورت را کم رنگ می‌کنند. با استفاده ی مکرر از این کرم پوست به‌ مرور روشن و شفاف می‌شود.

خواص کرم روشن کننده گیاهی سیمازر :

لک و تیرگی‌های پوست می‌تواند در اثر عوامل مختلفی مانند افزایش سن، نور آفتاب، حاملگی و موارد دیگر به وجود آید. این موضوع ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس فرد شود به همین خاطر استفاده از محصولات مراقبتی پوست می‌تواند به بهبود وضعیت آن کمک کند.

کرم روشن کننده گیاهی سیمازر فرمولاسیونی گیاهی داشته و در کاهش و محو شدن تدریجی لک‌های حاملگی و لک‌های قهوه‌ای صورت تاثیرگذار است. این محصول با دارا بودن بیوتین موجب تقویت ساختار پوست شده و موجب بهتر شدن کیفیت آن خواهد شد. عصاره‌های گیاهی موجود در ترکیبات این کرم مغذی پوست بوده و در بازسازی و ترمیم بافت آن نقش بسزایی دارد.

این کرم  به واسطه داشتن ویتامین C باعث کاهش تیرگی‌های پوست شده و در افزایش شفافیت و روشن‌تر شدن آن موثر عمل می‌کند. ویتامین C سنتز کلاژن و الاستین را در پوست تحریک کرده و برای بهبود خاصیت ارتجاعی و قوام آن مفید واقع می‌شود.

کرم روشن کننده گیاهی سیمازرفاقد پارابن، ترکیبات شیمیایی و هیدروکینون است، مانع بروز حساسیت و التهاب روی پوست شده و خطری برای خانم‌های باردار ایجاد نمی‌کند.

ویتامینE موجود در این کرم با خاصیت آنتی‌اکسیدانی خود به خوبی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب محیطی محافظت کرده و از بروز چین و چروک و پیری زودرس در آن پیشگیری می‌نماید. خرید اینترنتی کرم گیاهی روشن کننده صورت هیدرودرم از فروشگاه خانومی فرآیندی سریع و راحت است.

کرم روشن کننده گیاهی سیمازر به واسطه فرمولاسیون خود ساختار پوست را تقویت کرده و به بهبود وضعیت کلی آن کمک می‌کند. این محصول مغذی پوست بوده، لک‌ها و تیرگی‌های آن را کمرنگ کرده و از ایجاد لک‌های جدید هم جلوگیری می‌نماید. کرم روشن کننده گیاهی سیمازر به روشن‌ و شفاف‌تر شدن پوست کمک کرده و در و کاهش چین و چروک سطحی آن هم موثر است.

 شماره بهداشت : 31/10249
 صادر کننده مجوز : وزارت صنایع
 نوع ترکیبات : 100 درصد گیاهی (فاقد مواد شیمیایی)

 احتیاط در مصرف :

از استعمال این کرم به دور چشم ها و زخم های باز خودداری نمایید.در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و به پزشک خود مراجعه فرمایید

طرز استفاده کرم روشن کننده گیاهی سیمازر:

2 بار در روز صبح و شب کرم را بر روی پوست تمیز صورت و گردن با حرکات رو به بالا ماساژ دهید تا جذب شود.
استفاده از کرم در تمام نقاط صورت و بدن و سایر مناطق بلامانع می باشد زیرا علاوه بر خاصیت ضد لک بودن، یک روشن کننده موضعی نیز می باشد.
از تماس با چشم، پلک و غشاهای مخاطی اجتناب شود.
این کرم برای استفاده موضعی می باشد.

 


# خرید کرم روشن کننده گیاهی # رفع لکه های پوست # کرم مرطوب کننده

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای کرم روشن کننده گیاهی سیمازر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط