حنا

حنا هندی شرابی یا شاه بلوطی امیر

وزن : 10 گرم

قیمت برای شما : 35,000 تومان
قیمت : 42,000 تومان
  • طبع حنا هندی شرابی امیر سرد و خشک است.
  • تحریک مو و رشد بیشتر آن
  • تقویت فولیکول مو
  • ایجاد موی سالم تر و محکم تر
  • تنظیم PH پوست سر
  • رفع شوره، خشکی و ریزش موی سر
  • شادابی بیشتر مو
  • از بین بردن آلودگی ها بر روی مو
  • نرم کردن مو
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

حنا هندی (Mehndi) یک محصول کاملاً گیاهی است که اغلب در آسیا از آن به صورت گسترده برای رنگ کردن مو استفاده می‌شود. تعداد زیادی از افراد از آن برای تاتو یا در مراسم حنابندان، استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است که بر خلاف حنای طبیعی که رنگی قرمز مایل قهوه‌ای دارد، حنای هندی اصل ، در سه رنگ مشکی ، قهوه ای ، شرابی یا شاه بلوطی دارد. علاوه براین، برای تاتو کردن از حنای هندی استفاده می‌شود چراکه ماندگاری آن بیشتر از حنای طبیعی است.

حنا هندی شرابی یا شاه بلوطی امیر تهیه و فرآوری شده از بهترین محصولات هندی می باشد و بر اساس استاندار های بین المللی هند تولید شده است .

حنا هندی امیر یکی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای حنا در جهان است. این محصول بین بانوان ایرانی نیز طرفداران بسیار دارد و با توجه به گیاهی بود و مغذی بودن آن برای مو، موهای شما را خوش رنگ، لطیف و سالم می سازد. این محصول با ماندگاری زیاد، حاوی پروتئین های طبیعی بوده که موجب تحریک و رشد بیشتر مو می شود.

خواص حنای هندی چیست؟

رنگ کردن مو ها به صورت دائمی با استفاده از رنگ های شیمیایی باعث می شود که ساقه مو خشک شود و دیگر درخشندگی قبل را نداشته باشد. همچنین منجر به ریزش مو نیز می شود. داروی حنای شرابی هندی مناسب‌ ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند در کمترین زمان ممکن آماده شود و رنگ موهای شما را به رنگ شرابی خوشرنگ در بیاورد.

حنای هندی شرابی در زمان بسیار کمی تاثیر خود را می گذارد و با استفاده ی منظم و همیشگی از آن موی سالم تر و محکتری خواهید داشت. این گیاه دارای مواد رنگ دهنده می باشد که با ماندگاری بالا خیال شما را راحت می کند. آن را بطور منظم استفاده نموده و از مزایای بیشمار آن در کنار پرداخت هزینه کمتر لذت ببرید.

روش مصرف :

یک بسته حنای امیر که حاوی 10 گرم حنا می باشد در یک کاسه بریزید و 35 میلی لیتر آب به آن اضافه کنید تا مخلوط خمیری بدست آید. خمیر را خوب بهم بزنید تا مخلوط یکنواخت خمیری بشود.
این خمیر آماده شده را با یک شانه دندانه دار نازک بر روی موهای خود بمالید. البته از ریشه تا انتهــای مو، ضمن جدا کردن موهـا به صورت دسته های (تـوده) کوچک تمامی موها را رنگ کنید، چندین بار این خمیر را به انتهای موهای پیشانی بمالید. نگذارید خمیر به مدت بیش از 30 دقیقه بلااستفاده بماند، ماندن طولانی مدت باعث از دست دادن خاصیت حنا می شود.
بگذارید موهای شما تماما و کاملا رنگ بگیرند و سپس موها را با آب و صابون و یا شامپو، تا زمانیکه آب روشنی و زلال و کاملا بی رنگ از موهایتان پایین بریزد بشوئید. جهت حصول اثرات صریح کاملا موهای خود را خشک نمائید. می توانید از سشوار استفاده نمائید.
حنای هندی را باید در کمتـر از 25 دقیقـه از روی موها شسـته شـود.

توجه:

در حین شستشوی حنـا چشمان خود را بسته نگه دارید. بعد از خشک کردن موهایتان با حوله و یا یک خشک کن دیگر به موهایتان طبق دلخواه حالت دهید، رنگ سیاه براق و شفاف بر روی موهایتان ظاهر می شود .

موارد مصرف حنا هندی شرابی یا شاه بلوطی امیر

مصرف این دارو به کسانی که دچار ریزش مو، شوره سر، خشکی ساقه مو، کدری مو و سفیدی مو هستند، توصیه اکید می گردد.

میزان مصرف و نحوه مصرف

 مقداری از حنا هندی را در حد نیاز با آب مخلوط کرده و به کف سر خود قبل از حمام بمالید. سپس آبکشی نمایید.


# خرید حنا هندی اصل # حنای هندی شرابی برای مو # ضد ریزش مو # Mehndi

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای حنا هندی شرابی یا شاه بلوطی امیر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط