پیله

پیله ابریشم پاک شده 10 عددی

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 50,000 تومان
قیمت : 52,500 تومان
  • پاکسازی پوست و منافذ آن
  • آبرسانی پوست
  • سفید و شفاف کردن پوست
  • لایه برداری
  • رفع چین و چروک پوست
  • افزایش کلاژن پوست
  • رطوبت رسانی پوست
  • از بین برنده پف زیر چشم
  • بهبود آسیب های ناشی از افتاب و لک
  • سفت کننده پوست
  • از بین برنده آنی جوش سر سیاه

جای تعجب است ولی با بار اول استفاده از این محصول ارگانیک به وضوح لطافت و پاکسازی روی پوست خود را مشاهده میکنید.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

 کرم ابریشم (Silkworm) در واقع لارو نوعی پروانه (Bombyx mori) بومی آسیاست که پیله ای از فیبر بسیار قوی و لطیف می تند که منبع ابریشم تجاری است. گونه های مختلفی از کرم های ابریشم امروزه تکثیر و پرورش داده می شوند که از روی کیفیت ابریشم تولیدی به وسیله آنها شناسایی می شوند. این کرم ها از برگ درخت توت سفید (mulberries) و گاهی نیز Maclura pomifera تغذیه می کنند.

تاثیر کلاژن در زیبایی پوست :

همانطور که پیش تر گفته شد استفاده منظم از پیله های ابریشم باعث افزایش سرعت ساخته شدن کلاژن در پوست و لایه های میانی پوست می شود. حفظ شادابی و زیبایی پوست امروزه یکی از دغدغه‌ های اصلی انسان ‌هاست. یکی از روش‌ های غیر تهاجمی جوانسازی استفاده از پیله های ابریشم برای ساختن کلاژن است. کلاژن نوعی پروتئین مفید برای پوست است که با افزایش سن سرعت تولید آن کاهش پیدا می‌ کند و به همین دلیل چین و چروک های پوستی معمولاً با افزایش سن زیاد می شوند. توجه کنید که استفاده از سیگار و الکل و قهوه ممکن است فرایند کلاژن سازی را مختل کند و استفاده از این مواد باعث تحلیل رفتن پوست و پیری زودرس در افراد می شوند. کرم های کلاژن ساز معمولاً تاثیر زیادی در جوان سازی ندارند، زیرا که بافت پروتئین کلاژن درشت است و کرم های کلاژن ساز معمولاً به سطح پوست می چسبند و خیلی جذب بالایی ندارند. ولی استفاده از پیله ابریشم به خاطر داشتن پروتئین هایی مثل سریسین و فیبروئین و همچنین ویتامین های A و Eباعث تحریک کلاژن سازی در لایه های پوستی می‌ شود و با درمان و التیام زخم و جوش می ‌تواند به یک دست شدن پوست شما کمک کند .

کاهش تیرگی و پف زیر چشم

کاهش تیرگی و پف زیر چشم از دیگر خواص پیله‌ی ابریشم برای پوست است. ویتامین A و E دو آنتی‌اکسیدان قوی موجود در پیله‌ی کرم ابریشم هستند که می‌توانند با افزایش جریان خون در کاهش تیرگی و پف زیر چشم تاثیر به سزایی داشته باشند.


برای رفع تیرگی و خستگی چشم می‌توانید پیله‌ها را دور چشم‌ها هم ماساژ دهید البته دقت کنید که برای نواحی دور چشم باید خیلی ملایم این کار را انجام دهید.

هر پیله را فقط دو بار می‌شود استفاده کرد و برای استفاده بعدی آن را در معرض نور خورشید قرار دهید تا خشک شود. شما می‌توانید هفته‌ای سه‌بار یا هر روز صورتتان را با پیله‌ی ابریشم ماساژ دهید. پس از ماساژ صورت با پیله‌ی ابریشم بهترین فرصت برای این است که از کرم‌ها و سرم‌های درمانی پوست استفاده کنید چرا که در این حالت جذب این مواد روی صورتتان بیشتر خواهد شد.

علاوه بر ماساژ پوست با پیله‌های ابریشم شما می‌توانید از محصولاتی مانند ماسک‌های ورقه‌ای صورت و تونرهای ساخته شده با پیله ابریشم استفاده کنید.

تشخیص پیله‌ی ابریشم اصل از تقلبی

پیله‌های ابریشمی که در بازار ارائه می‌شوند ممکن است مانند بسیاری از محصولات ارگانیک اصل نباشند. برای این که تشخیص دهید آیا پیله‌ی ابریشمی که خریداری کرده‌اید اصل است یا نه می‌توانید این موارد را در نظر بگیرید.

پیله‌های ابریشم طبیعی یک‌اندازه نیستند. یک‌اندازه بودن پیله‌ی ابریشم نشان دهنده‌ی این است که کارخانه‌ای و مصنوعی هستند.
پیله‌ی ابریشم را بسوزانید. بوی سوختن پلاستیک، یعنی پیله ابریشم اصل نیست و بویی همچون سوختن مو، اصل بودن این ماده را نشان می‌دهد.
پیله‌های ابریشم اصل و طبیعی نباید از خود رنگ پس دهند. چنانچه هنگام انداختن آن‌ها به آب داغ، رنگ پس داد و آب رنگی شد، آن پیله‌ی ابریشم مصنوعی است.

طریقه استفاده از پیله ابریشم :

در ابتدا پیله ابریشم را به مدت 5 دقیقه در آب داغ خیس کنید.

لازم به ذکر است که هر چه آب داغ تر باشد میله ها زودتر نرم می شوند به همین دلیل توصیه ی ما به شما این است که از آب جوش استفاده نمایید.

حال در این مرحله پیله ی نرم شده را داخل انگشتتون قرار دهید.

سپس پیله ابریشم را به آرامی با حالت دورانی بر روی پوست تمیز خود ماساژ دهید.

در انتها لازم به ذکر است که علاوه بر پیله بهتر است که پوست صورت مرطوب و خیس باشد.

توجه داشته باشید که پیله خشک را بر روی پوست خشک خود ماساژ ندهید و اگر پیله در حین کار خشک شد حتما آن را مجدد با آب مرطوب نمایید.

 دوره استفاده از پیله ابریشم

دوره استفاده و درمان پیله ابریشم برای زیبایی پوست به مدت 3 هفته می باشد.

در این مدت استفاده از پیله ابریشم موجب بهبود چین و چروک های پوست صورت و همچنین موجب لطافت پوستتان نیز می شود.

استفاده از پیله ابریشم برای چروک های صورت و همچنین پاکسازی و منافذ باز پوست بسیار مفید می باشد.

به طوری که استفاده و ماساژ پیله ی ابریشم بر روی پوست موجب کدر و کثیف شدن پیله ی ابریشم می شود.

در انتها لازم به ذکر است که با استفاده از پیله ی ابریشم به مدت یک دوره دیگر نیازی به عمل های زیبایی ، لیزر و یا استفاده از مواد شیمیایی که برای پوستتان مضر می باشد ندارید.

زیرا نتیجه ی استفاده از پیله ی ابریشم به مدت یک دوره شما را حیرت زده خواهد کرد.


# خرید پیله ابریشم # خرید پیله ابریشم در مشهد # پاکسازی پوست # لایه برداری پوست #  

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پیله ابریشم پاک شده 10 عددی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط