روغن

روغن فندق اصل اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 89,000 تومان
قیمت : 93,450 تومان
  • طبع روغن فندق گرم و خشک است.
  • جوان سازی پوست صورت
  • تقویت مو، ابرو، مژه
  • آبرسان طبیعی پوست
  • مرطوب کننده پوست صورت
  • درمان لکه های پوستی
  • تقویت مو
  • جلوگیری از شوره سر و ریزش مو
  • پرپشت شدن ابرو و مژه
  • خاصیت ضد باکتریایی
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن فندق مایع استخراج شده از مغز فندق است که به جوان سازی پوست صورت کمک می کند، یک ضد آفتاب طبیعی است، آفتاب سوختگی را کاهش می دهد و برای درمان آکنه و جوش صورت مفید می باشد.

این محصول روغن حامل فوق‌العاده‌ای است که از فندق برشته شده است که به روش پرس سرد روغن گیری می شود. معمولاً این روغن خاص به رنگ طلایی است و هرگاه با یک اسانس ترکیب شود، عطر بی نظیری پخش می کند. این روغن منحصر به فرد سرشار از مواد مغذی متعدد است و برای استفاده های خوراکی و موضعی استفاده می شود.

از روغن فندق به عنوان یک روغن خوراکی می توان برای تزئین سالاد و همچنین طعم دادن به غذاهای دیگر استفاده کرد. اما از آنجایی که قیمت بالایی دارد، استفاده از این روغن خاص در رژیم غذایی محدود است. مهمتر از همه، روغن فندق با ویتامین های ضروری و سایر مواد مغذی که دارد برای ماساژ و تغذیه پوست مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پرطرفدار است. شما همچنین می توانید از این روغن خاص در ترکیب با هر کرم و لوسیون دیگری برای افزایش خواص آن محصول استفاده کنید.
نکته مهم در رابطه با روغن فندق این است که برای هر نوع پوستی مناسب و قابل استفاده است.

روغن فندق حاوی ترکیبات بسیار مهم و ضروری مانند اسید لینولئیک، پروتئین‌های ضروری، ویتامینهای (B1، B2، و B6)، کربوهیدرات، و سیتوسترول بتا و مواد معدنی است، این ترکیبات برای بهبود برخی شرایط عملکرد موثری دارند و به حفظ سلامت بدن، پوست و مو کمک می کند. با مصرف این روغن از خواص فوق العاده ان برای بهبود برخی مشکلات و سلامت بدن، پوست و مو بهره ببرید.

خواص روغن فندق

طبیعت روغن فندق گرم و خشک می باشد. روغن فندق حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها، فلاونوئید ها، ویتامین A، تیامین، ریبوفلاوین، پیریدوکسین، اسید پانتوتنیک و نیاسین، فولات، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین K، منیزیم، پتاسیم، کلسیم، روی، آهن و منگنز است.

روغن فندق به رنگ زرد طلایی است که عطر و بوی قوی مانند فندق دارد و گفته می شود که بوییدن آن باعث افزایش اشتها خواهد شد.

خواص روغن فندق برای مو

روغن فندق دارای فواید بسیاری برای مو است که می‌تواند نقش تغذیه‌کنندگی، ترمیم و محافظت از موها را در روغن تراپی به عهده بگیرد.

نرم‌ کننده مو

خواص روغن فندق به نرم و مرطوب شدن موهای شما کمک می‌کند. مزایای خرید روغن فندق همانند خرید روغن آرگان برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده توصیه می‌شود. این روغن با خواص مرطوب‌کنندگی و ترمیم‌کنندگی که دارد، کمک می‌کند تا موهایی سالم و شاداب داشته باشید. محصولات رنگ مو، صاف کردن یا فر کردن مو می‌تواند باعث خشکی آن شود. خشکی مو باعث می‌شود که موها ناسالم به نظر برسند. این موهای خشک همچنین  باعث نامرتب جلوه کردن موها می‌شود. استفاده منظم از روغن فندق می‌تواند موهایی نرم و سالم را برایتان به همراه آورد.

رشد موها

اعتقاد بر این است که ریشه مو، پروتئین‌ها و مواد معدنی موجود در روغن فندق را به راحتی جذب می‌کند. این خاصیت به رشد مو کمک می‌کند. فراهم کردن مواد مغذی مورد نیاز موها یکی از روش‌های اصولی برای افزایش رشد آن‌ها است.

موهای ضخیم‌تر و پرپشت‌تر

مواد مغذی موجود در روغن فندق می‌توانند به فولیکول‌های مو کمک کند تا غذای سالم دریافت کنند؛ بنابراین موها می‌توانند سالم، نرم و ضخیم‌تر شوند. به عقیده بسیاری خرید روغن فندق و مصرف آن یکی از راه‌های ضخیم شدن طبیعی مو است.

درخشان شدن موها

اگر موهای شما سیاه است، روغن فندق می‌تواند درخشش طبیعی موهای شما را حفظ کند. نگران نباشید این فقط در مورد موهای سیاه صدق نمی‌کند، بلکه می‌تواند برای هر رنگ مویی استفاده شود. دلیل آن این است که خواص روغن فندق می‌تواند مو را براق‌تر کرده و رنگ اصلی مو را بهتر نشان دهد.

جلوگیری از شوره سر

شوره سر یکی از مشکلات مو ناشی از قارچ‌های پوست سر است. پوست سر شما دچار خارش می‌شود و گرانول‌های سفید شوره ظاهر می‌شوند که می‌توانند به ظاهر شما آسیب برسانند. بدترین حالت ادامه‌دار شدن شوره سر، ریزش مو است. روغن فندق دارای محتوایی است که می‌تواند از ایجاد قارچ در پوست سر جلوگیری کند. مالیدن روزانه روغن فندق به قسمتی از پوست سر از بروز شوره جلوگیری می‌کند.

جلوگیری از ریزش مو

علاوه بر تغذیه ریشه مو، می‌توان از روغن فندق برای تقویت و پیشگیری از ریزش مو نیز استفاده کرد. استفاده از محصولات حاوی مواد شیمیایی می‌تواند ریشه مو را به خطر بیندازد. خواص روغن فندق می‌تواند با تأمین مواد مغذی ریشه مو از ریزش آن جلوگیری کند. علاوه بر جلوگیری از ریزش مو؛ روغن فندق همچنین می‌تواند به عنوان درمانی برای رشد مجدد موهای ریخته شده نیز استفاده شود. خرید روغن فندق و مصرف آن، یکی از روش‌های ترمیم موهای ریخته شده شماست.

پیشگیری از خاکستری شدن موها

با افزایش سن بروز موهای خاکستری در مقادیر زیاد، امری شایع و رایج است. این وضعیت معمولاً باعث می‌شود افراد به دنبال راه‌هایی برای سیاه شدن موهای خود باشند. علاوه بر رنگ کردن مو، روش‌های طبیعی برای بازگرداندن رنگ موهای خاکستری شما نیز وجود دارد. روغن فندق توانایی سیاه و تیره کردن مو به صورت طبیعی را دارد.همچنین می‌توانید با خواص روغن فندق از بروز این عارضه به صورت طبیعی جلوگیری کنید.

تغذیه پوست سر

پوست سر و موهای شما مانند سایر اعضای بدن است. تمام قسمت‌های بدن برای تغذیه به ویتامین‌ها احتیاج دارند. استفاده از روغن فندق روی پوست سر یکی از راه‌های تغذیه با ویتامین‌ها است. خواص روغن فندق حاوی ویتامین 1B مورد نیاز پوست سر شما برای حفظ سلامتی خود است.

خواص روغن فندق برای ابرو و مژه

ابروها و مژه‌های هر شخص تأثیر به سزایی در زیبایی و ظاهر آن دارند. دلایل مختلفی برای کم‌پشت شدن، رشد کم و مشکلات مربوط به مژه و ابرو وجود دارد. شما می‌توانید با تغذیه بهتر آن‌ها، این مشکلات را برطرف کنید.

پرپشت شدن ابرو و مژه

خانم‌ها معمولاً مایل به داشتن ابرو و مژه پرپشت هستند. روش‌های مختلفی برای پرپشت شدن ابرو و مژه وجود دارد که روغن فندق از جمله آن‌ها است. شما می‌توانید از خواص روغن فندق برای پر شدن و ضخیم‌تر شدن ابروها و مژه‌های خود به راحتی بهره ببرید.

خواص روغن فندق دارای محتوای غنی از ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مورد نیاز مو برای حفظ سلامت خود است. خرید روغن فندق و استفاده منظم از آن به شما کمک می‌کند تا موها، ابروها و مژه‌هایی سالم داشته باشید.

خواص روغن فندق برای پوست

آبرسانی پوست

خاصیت آبرسانی روغن فندق بخاطر مقادیر زیاد ویتامین E و اسیدهای چرب مفید آن است. ویتامین E دارای ویژگی هیدراتاسیونی فراوان است که در تقویت کشش و خاصیت ارتجاعی پوست، حفظ رطوبت و لطافت آن نقش موثری دارد.

خاصیت مرطوب کنندگی

روغن فندق به دلیل ترکیبات ویتامین E، اسیدهای چرب مفید، منیزیم، کلسیم و پتاسیم، اسیدهای استئاریک و همچنین ویتامین فیتوسترول می تواند در مرطوب کنندگی، نرمی، حفظ رطوبت و در نتیجه جلوگیری از خشکی پوست، بسیار موثر باشد.

افزایش تولید کلاژن

کلاژن یک پروتئین ضروری است که استخوان ها، اندام ها و تاندون ها را به هم متصل می کند. همچنین این ماده ساختار و قابلیت ارتجاعی پوست را بر عهده دارد. پوست با افزایش سن، کلاژن کمتری تولید می کند که ویتامین E موجود در روغن فندق می تواند برای افزایش تولید کلاژن مفید باشد.

محافظت در برابر آسیب های آفتاب

نور خورشید باعث ایجاد رادیکال های آزاد می شود که به سلول های شما آسیب می رسانند و منجر به پیری سطح پوست می شوند. ویتامین E با خنثی سازی رادیکال های آزاد به محافظت از بدن و غشای سلولی، در برابر آفتاب و آسیب های ناشی از آن می پردازد. با ترکیب این روغن با روغن آووکادو یا روغن کنجد و استعمال آن بر روی پوست خود، دیگر نگران آسیب های ناشی از اشعه های خورشید نباشید.

جوان سازی و درخشانی پوست

فندق سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که نقش اساسی در حفظ سلامت پوست و همچنین درخشش آن دارند. آنتی اکسیدان های روغن این دانه، در مبارزه با رادیکال های آزاد و سایر سموم مضر در جریان گردش خون بسیار کارآمد هستند. آنتی اکسیدان ها پوست را از رادیکال های آزاد که احتمال صدمه جبران ناپذیری دارند، پاک سازی می کنند.

افزایش ارتجاعی پوست

روغن فندق دارای مقادیر زیادی از اسیدهای چرب مفید مانند اسید لینولئیک است که به بدن کمک می کند اسیدهای چرب لازم برای پوست خشک را تأمین کند. از این رو روغن فندق بهترین گزینه برای مشکلات خشکی پوست بوده و خاصیت ارتجاعی پوست را به طور چشم گیری بهبود می بخشد.

خاصیت ضد باکتریایی

از جمله فواید روغن فندق برای پوست خاصیت ضدباکتریایی آن است. این روغن منافذ پوست را سفت کرده و ترشح سبوم یا همان چربی پوست را تقویت می کند. همچنین می تواند به عنوان یک داروی ضدباکتری برای مشکلات پوستی مانند خشکی پوست، علائم پیری، زخم و … عمل می کند. توجه داشته باشید این امر برای درمان جوش و آکنه صدق نمی کند.

تنظیم چربی پوست

از دیگر خواص روغن فندق اصلاح چربی پوست است. منافذ پوست را بسته و ترشح چربی پوست را تنظیم می کند. این روغن بیشتر به عنوان ماده اصلی در محصولات آرایشی و بهداشتی همچنین روغن های ماساژ کاربرد دارد.

روغن فندق برای غذا

روغن فندق علاوه بر خواص درمانی که دارد برای تهیه غذا هم کاربرد دارد، توجه داشته باشید که تهیه غذا با روغن فندق به دلیل نقطه دود بالا باید در دمای پایین صورت بگیرد، در واقع از این روغن بیشتر برای طعم دار کردن غذاهایی که به پخت در فر نیاز دارند مانند مرغ و ماهی استفاده می شود. علاوه براین،این روغن به عنوان چاشنی یا سس برای سالاد سبزیجات هم مصرف می شود.این روغن برای تهیه نان، بیسکویت، کیک، کوکی و کلوچه هم کاربرد دارد.

خواص روغن فندق برای کاهش کلسترول خون

مصرف روغن فندق برای سلامت قلب مفید است؛زیرا اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در روغن فندق باعث کاهش کلسترول بد (LDL) و افزایش کلسترول خوب(HDL) می شود. علاوه بر این، روغن فندوق حاوی اسیداولئیک است،این ماده مانع از افزایش کلسترول بد خون می شود..

خواص روغن فندق برای کاهش فشار خون

نتایج برخی از بررسی ها نشان می دهد که ویتامین E موجود در فندق می تواند باعث کاهش مشکل افزایش فشار خون شود.

خواص روغن فندق برای پیشگیری از سرطان

وجود ماده ای به نام بتاسیتوسترول در فندق اثر فوق‌العاده‌ای برای پیشگیری از سرطان دارد همچنین، ویتامین E موجود در این روغن به کاهش سلول‌‌های سرطانی نیز کمک می کند.

خواص روغن فندق برای کمک به کاهش زخم

روغن فندق به دلیل داشتن ویتامین E موجب به بهبود هر چه سریعتر زخم ها و جای زخم ها می شود.

خواص روغن فندق برای درمان آکنه

وجود مقادیر زیادی تان در روغن فندق به کنترل چربی پوست کمک کرده و مانع از بروز هرگونه آکنه می شود.همچنین،روغن فندق به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی باعث کاهش خارش، قرمزی و آلرژی های پوستی می شود. همچنین، مصرف منظم روغن فندق به درمان لکه های پوستی و روشن تر شدن پوست نیز کمک می کند.

خواص روغن فندق برای درمان کم خونی

نتایج مطالعات مشخص کرد که وجود آهن در فندق یک درمان طبیعی برای کمبود آهن و کم خونی ناشی از فقر آهن محسوب می شود.

خواص روغن فندق برای سلامت دستگاه گوارش

وجود مقادی خوبی از منگنز در فندق  باعث تسهیل متابولیسم پروتئین و کربوهیدرات در معده و دستگاه گوارش می شود، همچنین مقادیر بالایی از فیبر  در فندق حرکات روده  ای را بهبود بخشیده و یبوست را درمان می کند.

خواص روغن فندق برای بدنسازی

وجود مقادیر بالای کلسیم و منیزیم در فندق عضلات را تقویت کرده و مانع از بروز اسپاسم، گرفتگی و یا تنش عضلانی پس از تمرینات بدنسازی می شود.

خواص روغن فندق برای کاهش استرس و اضطراب

اسید‌های چرب امگا 3 و ویتامین‌های B که در فندق وجود دارند باعث افزایش سنتز سروتونین شده و به درمان افسردگی، استرس و اضطراب کمک می کند.

خواص روغن فندق برای سرماخوردگی

وجود مقادیر بالایی ویتامین C، کلسیم، پتاسیم، منگنز و منیزیم سیتم ایمنی بدن را تقویت و مانع از بروز سرماخوردگی و آنفلونزا می شود.

خواص روغن فندق برای بواسیر

فندق به دلیل خاصیت ضد التهابی طبیعی که دارد می تواند موجب کاهش خارش و درد ناشی از بواسیر شود.برای این منظور می توانید روغن فندق را مستقیماً روی بواسیر بمالید. مقدار روغن فندق روی یک دستمال مرطوب بریزید و بعد آن را روی ناحیه دردناک بمالید. مطمئن شوید در دستمال مرطوب ها فاقد الکل، عطر یا سایر مواد تحریک کننده باشند. زیرا باعث تشدید علائم می شوند.

مضرات احتمالی روغن فندق

در مقایسه با سایر روغن ها، روغن فندق دارای میزان متناسب چربی های مطلوب است. از نظر علمی ثابت شده که دریافت متعادل امگا 3، امگا 6 و میزان بالای امگا 9 خطر بیماری های مربوط به قلب و عروق را کاهش می دهد. به نظر می رسد روغن فندق از نظر مقدار مواد غذایی برای اکثر افراد بی خطر است. اما برخی از افراد به فندق حساسیت دارند که دچار واکنش های آلرژیک جدی از جمله مشکلات تنفسی و یا حتی آنافیلاکسی شده اند.

مانند هر چیز دیگری ، مصرف بیش از حد روغن فندق مضر است. اگر این روغن بیش از حد مصرف شود، می تواند باعث بیماری های متفاوت قلبی شود.

اگرچه این روغن می تواند قند خون را اصلاح کند، اما استفاده زیاد از آن برای درمان بی فایده است.

روغن های فندق که ماندگاری آنها به پایان رسیده است، باعث بروز بیماری های مختلفی خواهد شد. به همین دلیل قبل از مصرف باید توجه داشت که تاریخ انقضا سپری نشده باشد.

روغن فندق می تواند واکنش های آلرژیک ایجاد کند. گاهی این اختلالات حتی می توانند افزایش یابند و باعث آسم شوند.

در مواردی گفته شده که مصرف بیش از اندازه روغن فندق باعث افزایش وزن نامتناسب می شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن فندق ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهجوانسازی پوستیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید روغن فندق به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید روغن فندق  # خواص روغن فندق  # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت روغن فندق 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن فندق اصل اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط