به زودی

موم

موم عروس اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 179,000 تومان
قیمت : 187,950 تومان
  • موم سفید یا به عبارتی موم عروس، یک ترکیب قدیمی می باشد.
  • به دلیل این که مو ها از ریشه خارج خواهند شد، استفاده مداوم از موم برای رفع مو های زائد می تواند سبب کاهش رشد آن ها شود.
  • پس از استفاده از موم، معمولا پوست صاف و نرم می شود.

به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

موم عروس ( موم سفید ) ترکیبی قدیمی است که با موم زنبور عسل سفید و صمغ سنگالی که سفید رنگ می باشد، تولید و تهیه می شود. از این نوع موم از قدیم تا به امروز به منظور از بین بردن مو های زائد بدن، در آرایشگاه ها به خصوص آرایش عروس استفاده می شود.
موم سفید یا به عبارتی موم عروس، یک ترکیب قدیمی می باشد که با موم زنبور عسل سفید و صمغ سنگالی که ذاتا سفید رنگ است، تهیه و تولید می شود. همچنین بهترین و مرغوب ترین موم عروس متعلق به کشور سنگال می باشد .متاسفانه اکنون در بعضی موارد، افرادی سود جو از پارافین جامد در تهیه ترکیب موم عروس استفاده می کنند تا قیمت تمام شده آن را پایین تر بیاورند و از این راه سود بیشتری به جیب بزنند.

فواید اپیلاسیون با موم عروس

از مهم ترین فواید این روش که هرکس را برای استفاده از آن ترغیب خواهد کرد این است که اگر این روش کامل وبه درستی انجام شود.

می تواند تمامی مو ها حتی مو های ریز هم محو کند.

همچنین به دلیل این که مو ها از ریشه خارج خواهند شد، استفاده مداوم از موم برای رفع مو های زائد می تواند سبب کاهش رشد آن ها شود.

از طرفی دیگر پس از استفاده از موم، معمولا پوست صاف و نرم می شود.

این اتفاق در حقیقت به دلیل برداشته شدن سلول های مرده پوست به وسیله موم سفید، می افتد.

از دیگر فواید اپیلاسیون با این محصول که در ارایش عروس پر کاربرد است، این است که بر خلاف سایر روش ها امکان بروز التهاب آزار دهنده و یا جوش، بعد از استفاده از موم برای بیشتر افراد وجود ندارد.

برای خرید موم عروس به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید موم عروس # خواص موم عروس # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت موم عروس # قیمت موم عروس در مشهد # خرید موم سفید

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای موم عروس اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط