روغن

روغن دم اسب اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 0 تومان
قیمت : 61,950 تومان
  • طبع روغن دم اسب اصل سرد و خشک است.
  • درمان عفونت های ادراری
  • درمان ناخن های شکننده
  •  درمان زخم
  • جوان سازی پوست
  • تقویت و رشد مو
  • جلوگیری از موخوره
  • از بین برنده چین و چروک پوست صورت
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

 

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن دم اسب به دلیل خاصیت تقویتی برای استخوان و بافت های ناخن در لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار معروف است. این روغن حاوی مقادیر بسیار زیادی از سیلسیوم است که سبب تقویت استخوان، تاندون ها و لیگامنت ها می شود.

افرادی که از پوکی استخوان و پیری رنج می برند می توانند از این روغن استفاده کنند تا استخوان ها را تقویت و کلسیم آنرا تثبیت کند. خانم هایی که همواره در آرزوی داشتن ناخن هایی بلند و محکم هستند روغن این گیاه را فراموش نکنند.

خواص درمانی روغن گیاه دم اسب

گیاه دم اسبی یکی از قدیمی ترین گیاهان دارویی است. که در طب ایرانی و یونانی برای درمان زخم ها و برطرف کردن خونریزی و درمان مشکلات کلیوی و عفونت مورد استفاده بوده است. و همچنین به عنوان یک منبع خیلی خوب سیلیس برای تقویت استخوان مو و ناخن است.

سیلیس و سیلیکا موجود در دم اسبی سبب تقویت تولید کلاژن گشته و بدین سبب مو ، استخوانها دندان ها و ناخن ها را تقویت می کند.

روغن دم اسبی سبب کاهش درد و التهاب در موارد آرتروز و روماتیسم می گردد. و همچنین سبب تسریع در بهبود زخم می شود و مانع از عفونت زخم می شود.

روغن دم اسبی بدلیل خاصیت ضد التهابی بالا می تواند در بهبود اگزما و آکنه و التهابات ناشی از بواسیر مفید باشد.

بدلیل ترغیب پوست در تولید کلاژن در جلوگیری از پوست صورت بسیار مفید است. و باعث بهبود چروک های پوست بخصوص چروک و سیاهی زیر چشم می شود.

مالش مداوم روغن دم اسبی میتواند سلولیت پوستی را کاهش داده و به مرور از میان بردارد.

تقویت و رشد ناخن دست و پا و دوام بخشیدن به ناخن ها (هفته ای سه بار و به مدت 20دقیقه ناخن ها را در این روغن قرار داده تا از شکنندگی ناخن ها جلوگیری شود و محکم شود یا چند قطره روغن را 20 دقیقه روی ناخن ماساژ دهید.)

مناسب برای ناخن هاى خیلى ضعیف و شکننده و ورقه ورقه شده

درمان کجی و خشکی ناخن

تقویت موی سر، ضد ریزش و رشد مجدد مو (کافیست چند قطره از روغن گیاه دم اسبی را با روغن اسطوخدوس مخلوط نمایید و به کف سر خود چکانده و با نوک انگشتان خود کف سر خود را ماساژ دهید و پس از گذشت ۴ ساعت سر خود را با آب ولرم شستشو دهید.)

جوانسازی پوست (کافیست هرشب قبل از خواب ۲ الی ۳ قطره از روغن گیاه دم اسبی را به صورت خود چکانده و به آرامی ماساژ دهید و صبح روز بعد صورت خود را با آب ولرم شستشو نمایید .

با تکرار این کار شاهد خواهید بود تمام چین و چروک های صورتتان از بین رفته است (دقت کنید که این روغن داخل چشمان شما نشود.)

 توجه:

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن دم اسب ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید روغن گیاه دم اسب اصل به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده روغن دم اسب # خرید روغن دم اسب # خواص روغن دم اسب # خرید روغن دم اسب اصل # روغن تقویت ناخن

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن دم اسب اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط