روغن

روغن سیاهدانه اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 59,000 تومان
قیمت : 61,950 تومان
  • طبع روغن سیاهدانه اصل گرم و خشک است.

  • ضد سرطان

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • کاهش قند خون

  • تعادل فشار خون

  • بهبود آرتروز

  • تصفیه کلیه و مجاری ادراری

  • درمان میگرن

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن سیاهدانه (یا به انگلیسی Black seed oil) به‌عنوان یک عامل درمانی با خواص دارویی قوی برای قرن‌ها مورداستفاده قرار گرفته است. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهند که استفاده از داروهای طبیعی همچون دانه‌ها، پوست، میوه‌ها و سایر قسمت‌های گیاهان به قدمت خود انسان‌ها بازمی‌گردد. تا به امروز این روغن گیاهی کاربردهای عملی زیادی برای سلامتی و زیبایی داشته است.

خواص روغن سیاهدانه اصل

کاهش زانو درد

یکی از خواص روغن سیاه دانه، خاصیت ضدالتهابی و ضددرد آن است. با ماساژ این روغن روی زانوها می‌توان برای کاهش درد و درمان زانو درد استفاده کرد. برای تاثیر این روغن گیاهی جهت درمان زانودرد باید در یک دوره منظم این روغن روی زانوها مالیده شود.

 مالیدن روغن سیاهدانه به کف پا

یکی از گزینه‌هایی که می‌توان از فواید این روغن گیاهی استفاده کرد، مصرف آن به‌صورت مالیدن به کف پاست. استفاده از این روغن گیاهی در این حالت مزایای زیادی دارد. از جمله می‌توان به تاثیر آن در درمان فشارخون و کم‌کردن دردهای عضلانی، خصوصا پا درد اشاره کرد.

در دوران بارداری هم مالیدن روغن سیاه دانه به کف پا می‌تواند به کاهش تورم پاها کمک کند. در نهایت تاثیر این روغن گیاهی مانند سایر روغن‌ها برای کمک به حفظ سلامت و نرمی پاها و رفع خشکی و ترک‌های پا قابل‌توجه است.

کاهش کمردرد

می‌توان با مالیدن روغن سیاه دانه روی کمر از خواص ضد درد این ترکیب برای کاهش التهاب و کم‌شدن درد کمر استفاده کرد. علاوه بر تاثیری که مالیدن روغن سیاه دانه به کمر برای کاهش درد و التهابات این ناحیه دارد، می‌توان از خواص این روغن گیاهی در کاهش چربی‌های اطراف پهلوها یا تاثیر آن در حفظ زیبایی و سلامت پوست نیز استفاده کرد.

یکی دیگر از فوایدی که مالیدن روغن سیاهدانه به اطراف کمر دارد، تاثیر آن در افزایش قوای جنسی است. از طرفی نیز گفته می‌شود ماساژ بدن، خصوصا کمر با این روغن می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد.

عنصر تیموکینون می‌تواند در تسکین درد کمر موثر باشد. برای استفاده از فواید روغن سیاه دانه در درمان کمر درد می‌توان آن را هم به‌صورت موضعی و هم به‌صورت خوراکی مصرف کرد.

مفید برای پوست

قسمت دیگر فواید روغن سیاه دانه مربوط به استفاده از آن در درمان مشکلات پوستی می‌شود. برخی از مطالعات نشان می‌دهد که این روغن گیاهی می‌تواند به درمان پسوریازیس که یک بیماری التهابی مزمن پوستی است کمک کند.

استفاده از روغن سیاه دانه برای پوست می‌تواند به کاهش التهابات پوستی کمک زیادی کند. روغن سیاه دانه به دلیل اثرات ضدالتهابی و ضدمیکروبی خود ممکن است به کاهش علائم بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس، اگزما، ویتیلیگو و آکنه کمک کند.

همچنین برخی تحقیقات نشان می‌دهد که روغن سیاهدانه می‌تواند علائم ویتیلیگو (اختلالی که باعث ازبین‌رفتن رنگ‌دانه در پوست می‌شود) را با افزایش رنگ‌دانه در پوست بهبود بخشد. تاثیر آبرسانی و رفع خشکی پوست از دیگر خواص این ترکیب گیاهی است. اثر ضدباکتریایی و ضدالتهابی این ترکیب در درمان بیماری‌های پوستی موثر است.

از طرفی نیز این روغن گیاهی با تمام اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای آمینه و مرطوب‌کننده روتین روزانه پوست را کامل می‌کند. نه‌تنها برای محافظت (برای آفتاب‌سوختگی و غیره) عالی است، بلکه دارای خواص ضدپیری است که به درمان چین‌وچروک نیز کمک می‌کند.

روغن سیاه دانه به دلیل اثرات ضدالتهابی و ضدمیکروبی خود ممکن است به کاهش علائم بیماری‌های پوستی مانند پسوریازیس، اگزما، ویتیلیگو و آکنه کمک کند.

این روغن گیاهی فواید زیادی برای پوست دارد ازجمله کاهش چین‌وچروک و درمان اگزما و آکنه 

برخی تحقیقات نشان می‌دهد که روغن سیاه دانه می‌تواند برای بیماری‌های پوستی مانند آکنه مفید باشد. این ممکن است به دلیل خواص ضدمیکروبی و ضدالتهابی مرتبط با روغن سیاه دانه باشد. 

روغن سیاهدانه همچنین می‌تواند تولید کلاژن را تحریک کرده و روند بهبودی پوست را تسریع کند. در برخی منابع نیز تاثیر بالقوه روغن سیاه دانه را در حجم‌دهی به صورت در نظر گرفته‌اند و از خواص این ماده به‌عنوان یک ترکیب زیبایی استفاده کرده‌اند. می‌توان این روغن گیاهی را یک حجم دهنده طبیعی در نظر گرفت.

تقویت مو

روغن سیاه دانه حاوی مقادیر بالایی از آنتی‌اکسیدان‌ها و ترکیبات زیست فعال است. به همین دلیل می‌تواند برای سلامت پوست و مو مفید باشد. به لطف خواص ضدمیکروبی و آنتی‌اکسیدانی، این روغن گیاهی اغلب به محصولات مراقبت از مو، از جمله ماسک‌ها و شامپوهای مو اضافه می‌شود. بااین‌حال اگرچه بسیاری از این محصولات ادعا می‌کنند که درخشندگی، استحکام، حجم و بافت مو را بهبود می‌بخشند، تحقیقات بسیار کمی در مورد فواید روغن سیاه دانه برای سلامت مو وجود دارد.

از طرفی داده‌ها نشان می‌دهد که روغن سیاهدانه ممکن است به کاهش شرایط پوست سر مانند خشکی پوست یا پوسته‌پوسته شدن پوست سر هم کمک کند. برخی از طرفداران این روغن گیاهی ادعا می‌کنند که می‌تواند به ریزش مو هم کمک کند و حتی در رشد مجدد مو نیز موثر است. اگرچه شواهد بالینی قابل‌توجهی برای حمایت از این ادعاها وجود ندارد.

این روغن به‌خاطر خاصیت آنتی‌اکسیدانی به شامپوها و محصولات بهداشتی مو افزوده می‌شود

رفع سفیدی مو

 فواید این روغن گیاهی به دلیل توانایی آن در پخش ملانین در پوست باشد. ملانین نوعی رنگ‌دانه طبیعی است که در مو، پوست و چشم شما یافت می‌شود. در نتیجه شاید بتوان خواص روغن سیاه دانه‌ را برای درمان سفیدی مو نیز در نظر گرفت.

 توجه:

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن سیاهدانه ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید روغن سیاهدانه اصل به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید روغن سیاهدانه # خواص روغن سیاهدانه # خرید روغن سیاه دانه اصل # روغن تقویت مو #  Black seed oil

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن سیاهدانه اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط