روغن

روغن زالو اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 59,000 تومان
قیمت : 61,950 تومان
  • طبع روغن زالو اصل (30 سی سی) گرم و تر است.

  • ایجاد نعوظ قوی

  • افزایش سایز سینه

  • بزرگ کردن باسن

  • برطرف کننده لک ها

  • بزرگ کردن الت تناسلی

  • حجم دهندگی لب و گونه و سایر اندام ها

  • ترمیم جای جراحت ها مثل جای جراحی

  • ترمیم رشته های عصبی و رگ های آسیب دیده

  • جوان کننده و برطرف کننده چروک های عمیق

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن زالو اصل  به انگلیسی (leech oil)  دارای خاصیت حجم دهندگی و افزایش سایز فوق العاده اندام های بدن می باشد. اما فواید واقعی آن در خواص دارویی آن نهفته است.

زمانی که روغن زالو به درستی و در ترکیب با سایر روغن‌های ضروری استفاده شود، می‌تواند مکمل مفیدی برای سلامت و زیبایی طبیعی پوست و مو شما باشد.

زالو ها با نام لاتین Hirudomanilensis و در خانواده کرم های Fillum annelida شناخته میشود. دارای چندین دستگاه تناسلی هستند و از خون تغذیه میکنند. و حیواناتی هستند که هم برای انسان و هم برای طبیعت مفید هستند.

با توجه به وجود مواد مفیدی که در زالو وجود دارد به عنوان یک روش درمانی ، با قرار دادن آن بر روی پوست و یا استخراج روغن از آن میتوان از خواص درمانی زالو بهرمند شد.

 خواص روغن زالو بزرگ کردن آلت آقایان و درمان زود انزالی، حجم دهنده سینه و برطرف کردن بی‌میلی جنسی خانم‌ها، ایجاد نعوظ قوی‌تر، افزایش گردش خون، بازسازی و اصلاح عروق، کمک به بهبود جراحت از جمله موارد مصرف این روغن هستند.

طرز تهیه روغن زالو :

برای تهیه روغن زالو از زالوهای بالغ که به اندازه کافی بزرگ هستند استفاده میشود. سپس زالو ها را کاملا شسته و تمیز میکنند. زالو ها را بمدت یک ماه بدون تغذیه نگهداری میکنند با این هدف که کاملا استریل شوند و فاقد هر ماده اضافی باشند. بعد از استریل کردن زالو ها آن ها را با نوعی مواد مخصوص طبیعی ترکیب کرده و مجدد به مدت یک ماه در ظرف های مخصوصی نگهداری میکنند. بعد از تصفیه زالو ها آن هارا در روغن نارگیل و یا روغن زیتون قرار میدهند و طی فرایندی روغن زالو گرفته میشود.

تفاوت روغن زالو با روغن خراطین :

روغن زالو با روغن خراطین متفاوت است ، اما بیشتر افراد آن هارا یکی میدانند. روغن زالو و روغن خراطین فقط عملکرد یکسانی دارند اما اثربخشی روغن زالو از روغن خراطین بیشتر است.
این روغن برای آقایان و خانم ها مورد استفاده قرار میگیرد و برای هر یک خواص منحصر به فردی دارد .

خواص روغن زالو برای خانم ها :

افزایش میل جنسی در خانم ها

روغن زالو دارای نیتریک اسید است که میتواند محرک اعصاب باشد و شور و اشتیاق را در فرد ایجاد کند.

فرم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن

روغن زالو با افزایش خون رسانی در این نواحی از طریق ماساژ ، اعصاب حرکتی را تحریک کرده و موجب سفت شدن و بزرگ شدن سینه و باسن میشود.

بزرگ کردن سینه (سفت کننده)

روغن زالو اصل راهی بسیار مطمئن، کم خرج و با بیشترین بازدهی برای بزرگ کردن سینه خانم ها است. روغن اصل زالو، تاثیر بسیار شگرفی در سفت کردن سینه خانم‌ها نیز دارد.

طریقه بزرگ کردن سایز سینه با روغن زالو

ابتدا سینه‌ها را با آب و صابون بشورید.
سینه های خود را  به مدت چند دقیقه بدون روغن به‌خوبی ماساژ دهید تا منافذ پوست باز شوند.
سپس ۵ قطره از روغن زالو اصل را با دو دست به سینه ها مالیده و به آرامی و باحالت دورانی شروع به ماساژ مجدد آنها کنید.
این عمل را ادامه دهید تا زمانی که حس کنید روغن به‌خوبی جذب پوست شما شده است.
بعد از ۲ ساعت محل رو بشویید.

حجم دهنده گونه ، لب و چاق کننده صورت

روغن زالو با افزایش جریان خون و رساندن مواد مغذی به پوست موجب حجم دهی گونه و صورت میشود.

بهبود سریع زخم ها

روغن زالو به دلیل داشتن ماده هیالورونیداز مانند یک بی حس کننده عمل میکند و درد زخم را کاهش میدهد. همچنین با داشتن خواص ترمیم کنندگی موجب بهبود زخم میشود

این روغن به دلیل آنزیم های شگفت انگیز خود باعث ترمیم جای جراحت ها مانند جای جراحی ها و غیره می‌شود. بسیاری از پزشکان طب سنتی نیز از روغن زالو برای ترمیم جای حجامت استفاده می‌کنند.

از بین برنده لک و آکنه پوست :

روغن زالو اصل مانند روغن خراطین اصل حاوی الانتئین فراوانی می‌باشد؛ این روغن گیاهی کمک شایانی به کلاژن سازی پوست می کند که باعث ازبین رفتن جای جوش و آکنه صورت و دیگر اعضای بدن نیز می‌شود.

به دلیل وجود هیرودین و هیستامین موجود در روغن زالو ، لکه ها و آکنه را از بین میبرد.

جوانسازی پوست و ضد چین و چروک

روغن زالو به دلیل خاصیت بالای مرطوب کنندگی و حجم دهندگی قوی مورد استفاده بسیاری از خانم ها برای ازبین بردن چین و چروک صورت و یا دیگر اعضای خود مانند باسن، جای زایمان روی شکم و غیره استفاده می‌کنند. با افزایش سن خط های زیادی روی پیشانی و خط لب آن‌ها ایجاد می‌شود که شما با استفاده مداوم در طول یک دوره دوماهه به نتیجه‌ی دلخواه خود می رسید.

به دلیل داشتن خواص کلاژن سازی با ماساژ مداوم روغن زالو بر روی پوست میتوان روند پیری پوست را متوقف کرد

خواص روغن زالو برای آقایان :

بزرگ کننده طول و قطر آلت تناسلی
کمک به نعوظ بهتر
درمان زود انزالی زودرس

یکی از فواید اصلی روغن زالو بزرگ کننده آلت تناسلی است. روغن زالو با افزایش خون رسانی و مواد مغذی به این نواحی موجب حجم دهی و رشد آلت تناسلی میشود. همچنین روغن زالو موجب تقویت میل جنسی و افزایش نشاط در مردان میشود و از انزال زودرس جلوگیری میکند.

مهم‌ترین و شگفت انگیز ترین خاصیت روغن زالو بزرگ کردن و حجم دادن به اندام‌های جنسی آقایان می باشد. این روغن مانند روغن خراطین یک حجم دهنده قوی است که قطر آلت جنسی اقایان (Penis) را می‌تواند حدود ۱ الی ۲ سانتی متر افزایش دهد، همچنین باعث افزایش طول الت نیز می‌شود که برای نتیجه بهتر توصیه میشود در کنار این روغن از وکیوم حجم دهنده نیز استفاده کنید.

طریقه بزرگ کردن آلت تناسلی با روغن زالو

برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه خود به شکل زیر عمل کنید.

ابتدا الت خود را با آب و صابون بشورید.
سپس آلت خود را چند دقیقه بدون روغن به‌خوبی ماساژ دهید تا گردش خون سریع‌تر شده و بدن آماده جذب گردد.
سپس با چند قطره (حدود ۵ قطره) از روغن به آرامی تنه ی آلت را از انتها به سمت جلو ماساژ دهید تا زمانی که حس کنید روغن به‌خوبی جذب پوست شما شده است، ادامه دهید
بعد از دو ساعت دوباره آلت خود را با آب و صابون بشورید.

افزایش میل جنسی

روغن زالو علاوه بر حجم دادن به اندام تناسلی به علت افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی باعث افزایش میل جنسی در شما نیز می‌شود. همچنین افزایش گردش خون در ناحیه الت تناسلی باعث افزایش اسپرم سازی می‌گردد

ازبین برنده رگ‌های آسیب داده

روغن زالو با افزایش گردش خون در موضع باعث به گردش درامدن خون در این رگ‌های اسیب دیده می‌شود، بسیاری از اقایان که که به دلیل فشار شدید کار دچار این آسیب‌‌ها می شوند مانند واریس پا و غیره از روغن زالو برای ازبین بردن آن‌ها استفاده می‌کنند.

تشخیص روغن زالو اصل

همه کاربردهایی که در بالا گفتیم به شرطی برای شما مفید خواهند بود که روغن زالو اصل را خریداری کرده باشید. اگر به‌اشتباه روغن تهیه‌شده ناخالص و تقلبی باشد ممکن است به دلیل افزودنی‌های غیرمجاز و یا مواد مضر به بدن شما آسیب بزند. پس به‌دقت نکات زیر را در هنگام خرید مدنظر قرار دهید.

غلظت این روغن بسیار بالا بوده و نباید انتظار مایعی روان مانند آب را داشته باشید.
رنگ این روغن کدر است.
بویی که هنگام باز کردن درب قوطی به مشام شما می‌رسد باید بسیار تند و بدبو باشد.
معمولاً املاح و مواد معلق ناشی از زالو در ته ظرف حاوی روغن زالو به‌خوبی مشاهده می‌شوند.

طول درمان روغن زالو :

در خانم ها :

آثار اولیه مصرف روغن زالو 2 ماه بعد از استفاده منظم ظاهر میشود و 6 ماه بعد از مصرف تغییر در بافت کاملا مشخص خواهد بود. دقت داشته باشید باید بطور منظم از روغن زالو استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

برای آقایان :

در آقایان بعد از 5 ماه استفاده از روغن زالو ، افزایش قطر آلت تناسلی صورت میگیرد و تغییر کاملا قابل مشاهده است و بعد از 8 ماه استفاده مداوم افزایش طول آلت تناسلی را در بر دارد.

توجه داشته باشید نوع ماساژ دادن و تداوم در مصرف روغن زالو برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار ضروری است.

روش مصرف روغن زالو 

تا به حال فکر کرده‌اید چرا از محصولی که خواص زیادی دارد، نتیجه‌ای ندیده‌اید؟ بخشی از این مسئله به این برمی‌گردد که گاهی محصول را درست مصرف نمی‌کنید یا مداومت کافی در مصرف آن ندارید و در نهایت تأثیر مطلوبتان را نمی‌گیرید. بهترین روشی  برای مصرف روغن زالو به شما توصیه می‌کند، شیوه زیر است:

موضع مورد نظر را شستشو دهید و خشک کنید.

حدود ۱ تا ۳ دقیقه با فشار ملایم موضع را ماساژ دهید یا با حوله گرم کنید.

روغن زالو را به آرامی روی موضع بمالید.

حدود ۵ تا ۷ دقیقه موضع را ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

سعی کنید ۲ تا ۳ ساعت بعد از مصرف، موضع را شستشو ندهید؛ اما اگر پوست چربی دارید یا زود آکنه می‌زنید، می‌توانید موضع را زودتر بشویید.

توجه:

برای دریافت نتیجه بهتر، روزی دو مرتبه مصرف روغن زالو اصل را در برنامه سلامتی خود بگنجانید. همچنین توجه کنید که روش ماساژ دادن و مدت آن، تأثیرگذاری این روغن را بیشتر می‌کند.

مضرات

خواص روغن زالو برای واژن

یکی از اشتباهات رایج استفاده از روغن زالو برای تنگ کردن واژن است. استفاده از روغن‌های درمانی حجم دهنده مانند خراطین و زالو برای واژن می‌تواند بسیار مضر و خطرناک باشد.

این نوع روغن‌ها به دلیل حجم دهندگی بالا می‌تواند باعث بسته شدن مجرای ادراری در بانوان و یا مشکلات دیگر شود، که به هیچ عنوان نباید از این روغن‌های حجم دهنده برای تنگ کردن واژن استفاده کرد. بهترین راهکار استفاده از روغن مازو برای تنگ کردن واژن است.

 توجه:

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن زالو ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید روغن زالو اصل به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید روغن زالو  # خواص روغن زالو  # خرید روغن زالو اصل # leech oil روغن حجم دهنده # روغن افزایش سایز

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن زالو اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط