پودر

پودر کف دریا اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 33,000 تومان
قیمت : 34,650 تومان
  • مخصوص انواع پرندگان
  • حاوی سطح بالایی از کلسیم و مواد معدنی
  • مناسب برای رشد و اصلاح منقار و ناخن پرنده ها
  • پیشگیری از رشد بیش از حد منقار
  • موثر در ساختار استخوان‌بندی و مواد مورد نیاز پرندگان
  • محکم تر شدن پوسته تخم پرندگان
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کف دریا از بافت های آهکی یک موجود زنده گرفته می شود و در واقع هیچ ارتباطی به کف های روی آب ندارد. ماهی های مرکب یکی از گونه های جانوری است که در بسیاری از دریاهای اقیانوسی و خلیج ها پیدا می شود. این ماهی که با نام های سرپاور و همچنین خساک نیز شناخته می شود، یک ماهی بی مهره بوده؛ و به این خاطر ماهی مرکب خوانده می شود که در زمان خطر از خود مرکبی سیاه رنگ تولید می کند. این ماهیان از خانواده اختاپوس ها هستند.

کف دریا در حقیقت غضروفی است که در بدن این ماهی ها وجود دارد. پس از مرگ ماهیان مرکب، تمامی بدن آن ها در آب تجزیه شده و توسط دیگر ماهیان خورده می شود. به جز قسمت غضروفی پشت ماهیان مرکب که هواداری در بین ماهیان نداشته و به خاطر سبکی روی آب شناور می شوند. به خاطر سبکی و سفیدی بخش غضروفی ماهیان مرکب، عامه مردم تصور می کنند که این سفیدی ها باید کف دریا باشند به همین خاطر این نام روی آن ها مانده است.

خواص کف دریا

کف دریا دارای مقادیر فراوانی کلسیم و دیگر مواد معدنی است. بومیان سواحل دریایی از غضروف این ماهیان برای درمان زخم ها و ضد عفونی کردن جای سوختگی ها و زخم ها استفاده می کردند. و یک داروی سنتی برای سفید کردن دندان و قوام بخشی به آن هاست. همچنین خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد از این رو در بسیاری از ماسک های سلامت پوست استفاده می شود.

کف دریا برای پرندگان

یکی دیگر از خواص کف دریا، خواص غذایی آن است. البته چه در طب سنتی و چه بومی، از این ماده به عنوان یک داروی خوراکی استفاده نمی شود. همچنین به چشم یک خوراکی انسانی نیز نمی توان به آن نگاه کرد.

کف دریا مکمل غذایی مهم برای پرندگان است. زیرا منبع بزرگی از مواد معدنی و کلسیم لازم است که به پرندگان برای استخوان سازی کمک میکند و از  لخته شدن خون جلوگیری می کند. کف دریا منبع ارزان کربنات کلسیم و سایر مواد معدنی کمیاب برای پرنده شماست. این یک محصول طبیعی است و حاوی سموم یا آلاینده ها نیست.

کف دریا به دلیل اینکه حاوی کلسیم زیادی است در استحکام نوک و پوسته تخم ها در موقع تولید مثل بسیار موثر است  و همچنین از چسبندگی در مجرای تخم گذاری جلوگیری می کند.در هنگام تولید مثل مصرف آن تا دو برابر افزایش می یابد.

همچنین قناری با نوک زدن به کف دریا یا یک تکه ای از یک مواد معدنی مشابه که در اختیارش قرار میگیرد مانع رشد بیش از اندازه نوکش می شود. یکی از مواد مفیدی است که وجودش در قفس به قناری ها بسیار کمک میکند ، کف دریا سرشار از کلسیم است و در صورت تامین ویتامین D3 ، کلسیم قناری را تامین می کند .

این محصول را به طور مستمر در قفس پرنده ی خود بگذارید. پرنده در صورت نیاز خود از آن استفاده می کند.

برای خرید عمده وجزیی پودر کف دریا به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده کف دریا # خرید کف دریا # خواص کف دریا # خرید پودر کف دریا

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر کف دریا اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط