روغن

روغن کرچک اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 54,000 تومان
  • طبع روغن کرچک اصل (30 سی سی) گرم و خشک است.
  • صد در صد طبیعی
  • ملین
  • تقویت ضخامت، حجم و رشد مو
  • درخشندگی مو‌ها
  • نرم کنندگی مو‌ها
  • درمان موخوره و شوره سر
  • تقویت رشد و ضخامت ابرو و مژه
  • مرطوب کننده طبیعی
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن کرچک اصل یا همان Castor Oil یک روغن گیاهی گرفته شده از دانه های گیاه کرچک (Ricinus communis) تهیه می شود. که به روش کُلد پرس و در اثر فشار دادن دانه های کرچک با دستگاه های روغنگیریِ پرس سرد بدست می آید. یک روغن چند منظوره با کاربرد دارویی مختلف است که مردم هزاران سال از آن استفاده می کنند. این روغن خواص مختلف و فوق العاده ای از جمله مراقبت از پوست، احیای موها، کمک به درمان دردها و همچنین رفع یبوست دارد.

روغن کرچک معمولا به عنوان یک افزودنی در مواد غذایی، داروها و محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در مصر باستان روغن کرچک به عنوان سوخت در لامپ ها سوزانده می شد و از آن به عنوان یک داروی طبیعی برای درمان بیماری هایی مانند سوزش چشم استفاده می شد و حتی به زنان باردار برای تحریک زایمان داده می شد.

شاید یکی از بهترین درمان های شناخته شده برای روغن کرچک به عنوان یک ملین طبیعی باشد. این ماده به عنوان یک مسهل طبقه بندی می شود، به این معنی که باعث افزایش حرکت ماهیچه هایی می شود که مواد را از طریق روده ها عبور داده و به پاکسازی روده کمک می کند و برای تسکین یبوست استفاده می شوند. یک مطالعه نشان داد وقتی افراد مسن روغن کرچک مصرف می کردند، علائم یبوست کاهش می یافت، از جمله فشار کمتری هنگام دفع مدفوع گزارش شد. این ماده مسهلی است قابل اطمینان که حتی برای درمان اطفال هم مورد استفاده قرار می گیرد. در مورد اطفال، مادر باید انگشتش را آغشته به روغن کند و اجازه دهد که طفل آن را بمکد.

خواص دارویی روغن کرچک اصل

رفع یبوست

رایج ترین کاربرد این ماده در انواع خوراکی به عنوان ملین، است. (این ماده طعم بدی دارد.). استفاده از این ماده ممکن است به عنوان جایگزینی برای یبوست عمل کند. در یک مطالعه در سال 2011، بیماران مسن‌تر مبتلا به یبوست پس از هفت روز درمان تسکین یافتند.برخی از تحقیقات استفاده از این ماده را برای بهبود عملکرد کبد، تسکین درد، کاهش التهاب و بهبود هضم را توصیه می کنند.

خواص روغن کرچک برای مو

روغن کرچک توانایی کنترل ریزش مو، تقویت موهای نازک و تقویت رشد مو را دارد. روغن های طبیعی پوست سر را پر می کند و موها را احیا می کند. آنتی اکسیدان های موجود در روغن کرچک از کراتین طبیعی حمایت کرده و موها را قوی تر و صاف تر می کند. غلظت بالای ویتامین E در روغن کرچک به ترمیم انتهای شکاف کمک می کند. استفاده منظم از روغن کرچک باعث رشد مو می شود. روغن کرچک یک مرطوب کننده عالی مو است.

در واقع، برخی از افراد از این ماده به عنوان نرم کننده و درخشان کننده مو استفاده می کنند. برخی دیگر از آن برای پیشگیری یا درمان شوره سر نیز استفاده می کنند.

درمان شوره سر و تقویت و نرم کننده طبیعی مو: کافیست هر شب به مدت ۵ دقیقه مو ها و کف سر خود را با این روغن ماساژ دهید تا از شوره سر در امان بمانید.

خواص روغن کرچک برای پوست

روغن کرچک اصل پوست را مرطوب کرده و آن را هیدراته نگه می دارد. خواص آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی روغن کرچک از پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد محافظت می کند و از ایجاد آکنه و باکتری های مولد جوش جلوگیری می کند. فواید روغن کرچک برای پوست برای کاهش چین و چروک شگفت انگیز است. خواص ضد پیری روغن کرچک پوست را محکم می کند.

خواص روغن کرچک برای لب ، مژه و ابرو

 روغن کرچک به بلندی و شادابی مژه ها و ابروهای شما کمک می کند. لب های خشک و ترک خورده را تسکین می دهد و لب ها را حجیم می کند و آن را نرم، لطیف و زیبا می کند.

اگر مژه هایتان می ریزد قبل از خواب با روغن، آن ها را ماساژ دهید تا ریزش آن ها کم شده و کم کم متوقف شود.

تسریع در بهبود زخم ها

استفاده از روغن کرچک روی زخم ها باعث ایجاد محیطی مرطوب می شود و از خشک شدن زخم ها جلوگیری می کند، در نتیجه سبب تسریع روند بهبود و کاهش خطر عفونت زخم می شود.

کاهش التهاب و تسکین درد:

ویژگی های کاهش دهنده درد و ضد التهاب آن ممکن است به ویژه برای کسانی که دارای بیماری التهابی مانند آرتریت روماتوئید یا پسوریازیس (بیماری صدف پوستی) هستند مفید باشد. بدین منظور روغن کرچک را با حنا مخلوط کرده و بر روی محل درد بگذارید.

رفع آکنه 

آکنه یک بیماری پوستی است که می تواند باعث ایجاد جوش های سرسیاه، جوش های پر از چرک و برجستگی های بزرگ و دردناک روی صورت و بدن شود. روغن کرچک دارای چندین ویژگی است که ممکن است به کاهش علائم آکنه کمک کند.

ضد قارچ کاندیدا آلبیکنس

این روغن ضد قارچ کاندیدا آلبیکنس است: Candida albicans نوعی قارچ است که معمولا باعث ایجاد مشکلات دندانپزشکی مانند رشد بیش از حد پلاک، عفونت لثه و عفونت کانال ریشه می شود.

درمان التهاب و ورم پستان:

در اصطلاح پزشکی ورم پستان یا عفونت پستان، تورم پستان در اثر عفونت حاد یا مزمن است. اگر ورم پستان دارید روغن کرچک و سرکه را مخلوط کنید و بر محل بمالید.

 توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن کرچک اصل ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


#  Castor Oil # خرید روغن کرچک اصل # درمان یبوست # تقویت مو # ملین طبیعی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن کرچک اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط