روغن

روغن اسپند اصل

وزن : 30 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 54,000 تومان
  • طبع روغن اسپند اصل (30 سی سی) گرم و خشک است.

  • دفع کرم‌های روده

  • درمان روماتیسم

  • افزایش قدرت جنسی

  • مسکن جهت رفع درد معده

  • کاهش دردهای مفصلی و استخوانی

  • درمان پریدن ناگهانی در خواب با روغن اسپند

  • درمان اختلالات قاعدگی

  • روغن اسپند سنگینی گوش را برطرف می کند.

  • روغن اسپند رطوبت ریه و سینه را خشک می کند.

  • روغن اسپند بادهای روده را تحلیل می دهد.

  • این روغن سهل سودا و بلغم و ضد کرم کدو است.

  • روغن اسپند در درمان سردی، افتادگی رحم و یا اختلالات قاعدگی بسیار موثر است (کافیست مقداری روغن اسپند را با عسل ترکیب کرده و به روش تزریق واژینال یا تنقیه استفاده کنید).

دور از نور و رطوبت نگهداری شود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن اسپند اصل Peganum Oil از دانه های اسپند به دست می آید. اسپند به عنوان ضد میکروب شناخته شده و به همین دلیل برای تصفیه هوا دود می شود. روغن این گیاه نیز دارای خواص مشابه است.

روغن اسپند اصل از فشردن دانه های این گیاه به دست می آید. این کار به وسیله دستگاه پرس سرد انجام شده و محصول به دست آمده فاقد هر گونه افزودنی و ماده شیمیایی مضر است.

روغن اسپند میانه خوبی با نور و گرما ندارد. بنابراین بهتر است که در محل تاریک و خنک نگهداری شود تا خواص آن حفظ شود. بهتر است از فروشندگان معتبر این روغن را تهیه کنید تا از خالص بودن آن مطمئن باشید. روغن های تقلبی ممکن است حاوی پارافین باشند. اگر می خواهید این روغن را به صورت خوراکی مصرف کنید، قبل از خرید از خوراکی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

ترکیبات روغن اسپند اصل

این محصول سرشار از استروئید، فلاونوئیدها، آلکالوئید، ساپونین، لیگان و غیره است. از دیگر مواد موجود در اسپند می توان به چربی، پروتئین، فیبر، کلسیم، فسفر، مس، آب و تیامین اشاره کرد. آلکالوئیدهای موجود در روغن اسپند خاصیت ضد میکروبی و ضد عفونی کنندگی به آن بخشیده اند. طبع روغن اسپند گرم و خشک است.

خواص روغن اسپند اصل

قبل از خرید روغن اسپند بهتر است با خواص آن آشنا شوید. از مهم ترین ویژگی های این روغن می توان به ضد قارچ، ضد سرطان، ضد میکروب و ضد انگل بودن آن اشاره کرد. از این روغن به وفور در درمان اختلالات پوستی، گوش درد، بهبود درد سیاتیک، تسکین دردهای مفصلی، رفع قولنج و غیره استفاده می شود. به همین خاطراز انواع روغن پوست بشمار می رود.

اما از مهم ترین کاربردهای روغن اسپند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درمان پروستات و نعوظ

پروستات به صورت غده ای کوچک در زیر مثانه قرار دارد و قسمت فوقانی مجرای ادراری را در بر می‌گیرد. این غده در جلوی راست روده قرار دارد و سطح پشتی آن با معاینه از طریق مقعد قابل لمس است، برای درمان پروستات، زیر ناف را به مدت ۵ دقیقه با ۲ الی ۳ قطره از روغن اسپند ماساژ دهید و ترجیحا با شال ببندید.

تقویت میل جنسی

از دیگر خواص روغن اسفند می‌توان به افزایش میل جنسی اشاره کرد. در مردان ماساژ روغن اسپند بر اندام تناسلی و اطراف آن باعث تقویت و افزایش میل جنسی شده و به نعوظ کامل کمک می‌کند.

درمان درد سیاتیک 

یکی از علل بوجود آمدن بیماری‌هایی مانند سیاتیک، آرتروز و درد‌های مفصلی، سردی و رطوبت در بدن افراد است. روغن اسپند دارای طبعی گرم است که مصرف این روغن در درمان این نوع بیماری‌ها می‌توانید موثر باشد. همچنین ابن سینا نیز در کتاب خود در مورد اثرات ضد درد روغن اسپند اشاره کرده است. شما برای درمان سیاتیک خود ابتدا موضع مورد نظر را با آب گرم شستشو دهید و ۲ الی ۴ قطره از روغن را روی موضع ریخته و به صورت دورانی ماساژ دهید تا کامل جذب شود. این عمل را ۲ بار در روز انجام دهید.

درمان سردی رحم

برخی از بانوان سردی رحم را تجربه کرده اند. گاهی وقت‌ها بدون آن که زن عادت ماهیانه باشد، حس سردی رحم دارد، سردی رحم دارای علائمی همچون ترشح سفید و پنیرکی رحم، قاعدگی زود هنگام، لک بینی مکرر، درد زیردل، بروز تهوع وغیره است . شما برای درمان سردی رحم کافی است ۳ الی ۵ قطره از روغن اسپند را روی پوبیس و ساکرال بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کامل جذب پوست شود.

درمان سرفه بلغمی

برای رفع مشکلات تنفسی مانند سرفه‌های بلغمی مقداری از روغن اسپند را روی قفسه سینه و پشت قفسه سینه بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود، این عمل را حداقل روزی ۲ بار تکرار کنید تا زمانی که این سرفه ها درمان شود.

رفع  پرش اعضای بدن

برای درمان پرش‌های ناگهانی کافی است چند قطره از روغن اسپند را داخل بینی بچکانید و همچنین چند قطره از روغن را روی موضع ریخته و ماساژ دهید.

از بین برنده لک و روشن کننده پوست 

استفاده از محصولات گیاهی و ارگانیک برای سلامت بدن، خصوصا پوست صورت که مهم ترین بخش بدن می باشد، بدون هیچ گونه عواضی است. و برای سلامت پوست لازم و ضروری به نظر می رسد. روغن اسپند برای جوانسازی پوست و از بین بردن، بثورات پوستی، بهترین گزینه پاکسازی کامل پوست صورت به شمار می رود.

جلوگیری از سفید شدن زودرس مو

از روغن اسپند می توان جهت مشکی کردن مو و کمک در درمان شپش استفاده کرد (کافیست چند قطره روغن اسپند را روی مو و پوست سر خود مالش داده و چند ساعتی اجازه دهید روی سر بماند. پس از چند بار استفاده شاهد اثرات آن بر روی پوست سر و موی خود خواهید بود).

درمان گوش درد

یکی دیگر از خواص روغن اسپند درمان درد‌های گوش است. برای درمان گوش درد و سنگینی گوش چند قطره از آن را در گوش بچکانید.

نحوه استفاده از روغن اسپند

بعد از خرید روغن اسپند بهتر است با طرز مصرف آن آشنا شوید. از این روغن به صورت موضعی و خوراکی استفاده می شود.

جهت تسکین درد یا التهاب در مفاصل و غیره بهتر است چند قطره از این روغن را روی محل مورد ریخته و ماساژ دهید. بعد از جذب شدن روغن، محل مورد نظر را به وسیله دستمال بپوشانید و آن را گرم نگه دارید.

برای استفاده از این روغن به عنوان روغن مو می توانید مقداری از آن را روی انگشتان خود ریخته و بعد بر روی سر خود ماساژ دهید.

روغن اسپند باید به مقدار مجاز مصرف شود. استفاده بیش از اندازه از این روغن می تواند عوارضی همچون سر درد و تهوع را به همراه داشته باشد. همچنین در خانم های باردار به دلیل خطر سقط جنین توصیه می شود از این روغن استفاده نگردد. به دلیل گرم بودن طبع این روغن بهتر است افراد گرم مزاج از آن استفاده نکنند. مصرف این روغن به صورت خوراکی ممکن است منجر به ایجاد یبوست شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد روغن اسپند ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسامارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.


# خرید روغن اسپند اصل # روغن تقویت مو # روغن تقویت ابرو # Peganum Oil # تقویت میل جنسی # روغن اسفند

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن اسپند اصل
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط