لوسیون

لوسیون گیاهی ضد ریزش مو سیمازر

وزن : 285 گرم

قیمت برای شما : 65,000 تومان
قیمت : 71,500 تومان
  • جلوگیری از ریزش مو و کمک به رویش مجدد مو
  • آبرسان مو
  • استحکام ریشه موها
  • تغذیه و تقویت مو با ویتامین ها و مواد معدنی
  • افزایش گردش خون پوست سر
  • نرم کردن و افزایش لطافت مو
  • کمک به سلامت، استحکام و مقاومت مو
  • جلوگیری از شکستن و آسیب دیدن مو
  • محافظت از مو در مقابل عوامل شیمیایی، محیطی و حرارتی
  • درمان، بازسازی و ترمیم موی آسیب دیده و سوخته
  • سهولت در براشینگ و شانه کردن مو
  • افزایش زیبایی، حجم و درخشندگی مو

روش مصرف :
روزانه، حداقل ده قطره از لوسیون را روی مناطق مورد نظر پوست سر تمیز بریزید و به آرامی با نوک انگشتان به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید.



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

لوسیون گیاهی ضد ریزش مو سیمازر از ریزش مو جلوگیری و تاثیر فوق العاده ای بر بهبود موهای آسیب دیده و بیماری های پوست سر دارد.
ریزش مو یکی از مشکلات رایجی هست که هر فردی ممکن است در زندگی خود آن را تجربه کند. دلایل مختلفی چون وراثت، مصرف دارو، تغییرات هورمونی و... می توانند موجب بروز ریزش مو در افراد می گردد.
موهایی زیبا و سالم از خواسته های هر انسانی می باشد و تاثیرات روانی و اجتماعی آن غیر قابل انکار است. موها در معرض آلودگی‌ها، شستشوی نامناسب، استفاده از وسایل حرارتی و... سلامت خود را از دسته می‌دهند.لوسیون گیاهی ضد ریزش مو سیمازر محصول مراقبتی مو با بافتی کرمی شکلی که دارد برای انواع مو به خصوص موهای خشک و آسیب دیده پیشنهاد می‌شود. یکی مزیت های لوسیون مو این است که به طور سریع و در کمترین زمان ممکن تکمیل کننده ی اثر تغذیه ی مناسب هستند و با رساندن مواد مغذی و لازم جهت رشد ریشه ای مو به پوست سر در جهت کاهش عوارض و مشکلات مو، به طور معجزه آسایی عمل می کنند.

در این میان، لوسیون های گیاهی سیمازر حاوی عصاره های گیاهی نقش مهمی در تقویت مو، افزایش خون رسانی به فولیکول مو و محکم شدن ریشه مو، پیشگیری از ریزش، افزایش رشد مو، درمان التهاب پوست کف سر و کنترل چربی کف سر دارند.

خواص لوسیون ضد ریزش مو سیمازر

 عوامل زیادی وجود دارد که رطوبت طبیعی مو را از بین می برد و سبب آسیب به مو می‌شود. به عنوان مثال، آب و هوای خشک، اتو و حالت دهنده، مواد آرایشگاهی، تغییرات هورمونی و مواد شیمیایی موجود در برخی شامپوها. لوسیون مو می‌تواند از شما در برابر شکستگی و خشکی آینده موی شما محافظت کند و در عین حال خاصیت ترمیم‌ کنندگی آسیب‌هایی را که قبلاً داشتید نیز برطرف می کند.

اگر با موهای خشک و شکننده دست و پنجه نرم می‌کنید بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام به استفاده ازلوسیون ضد ریزش مو سیمازرکنید.

1- رطوبت رسانی به مو

آبرسانی و رطوبت دهی به مو و پوست گام اول هر روتین مراقبتی و سلامتی برای پوست و مو است. موهای مرطوب خاصیت ارتجاعی بیشتری دارند و کمتر در معرض شکستگی و گره خوردن قرارخواهند گرفت. این بدان معنی است که رطوبت به شما کمک می‌کند تا طول مو را حفظ کنید. همانطور که موهای شما رشد می‌کند، مرطوب نگه داشتن موهای شما باعث می‌شود موهای شما بلندتر شوند.

2- جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو از عوامل متععدی ناشی می‌شود. عوامل محیطی، هورمونی و ارثی می‌تواند دلیل ریزش موی سر شما باشد. لوسیون مو از فولیکول‌های مو در برابر تاثیر مضر هورمون DHT در ریزش موی ارثی نیز محافظت می‌کند.

ریزش موی ارثی به دلیل تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون (DHT) به وجود می آید و DHT بزرگترین دشمن مو محسوب می‌شود چرا که سبب بزرگ شدن فولیکول‌های مو می شود و اجازه نمی‌دهد موها رشد کنند، در این صورت تارهای مو نازک و رشد کمی خواهند کرد.

3- اثرگذاری سریع

یکی از مزیت‌های یک محصول مراقبت پوست و مو اثرگذاری سریع آن است. خیلی از افراد دوست دارند تا اثرگذاری محصولی که استفاده می‌کنند را سریعا مشاهده کنند و این اتفاق حس خوبی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. مواد تشکیل دهنده لوسیون، تاثیرگذاری خود را از همان زمان استفاده، آغاز می‌کنند.

از آنجا که رشد مو روند کندی دارد، ۳ تا ۶ ماه طول خواهد کشید تا اولین اثرات آن قابل مشاهده باشد. در مناطق مشکل‌دار مو یا پوست سر، این روند آهسته‌تر بوده و ریشه‌های مو به‌خصوص در موهای بلند، ممکن است برای مدت طولانی در مرحله استراحت باقی بمانند. اثر کامل لوسیون ها اغلب بعد از 12 ماه قابل مشاهده است..

لوسیون گیاهی ضد ریزش مو سیمازر است که ریشه موها را تغذیه و تقویت می‌کند و در نتیجه ریزش موها را مهار می‌نماید. این محصول ضمن کنترل چربی پوست سر منجر به تقویت گردش خون و باعث رویش مجدد موها نیز می‌شود. این شامپو دارای ترکیبات غنی از مواد معدنی مفید می‌باشد که در رشد مو تاثیر بسزایی دارد و باعث تقویت و جوان‌ سازی پیاز مو نیز می‌شود. ترکیبات موثر موجود در این شامپو دارای خاصیت آنتی‌میکروبیال، ضد التهابی و ضد خارش نیز می‌باشند.

با استفاده از لوسیون گیاهی ضد ریزش مو سیمازر پس از مدتی موهایی سالم ، پرپشت و با طراوتی خواهید داشت.

نحوه استفاده از لوسیون ضد ریزش مو سیمازر

برای دریافت نتیجه‌ای بهتر به نکته‌های زیر توجه کنید:

۱- تکرار استفاده از لوسیون

مداوای ریزش مو باید به طور متناوب صورت گیرد. به همین دلیل است که استفاده متناوب از لوسیون ضد ریزش مو سیمازر بسیار اهمیت دارد. توصیه می‌کنیم از لوسیون به تعداد دو نوبت در روز استفاده کنید.

۲- استفاده از لوسیون در زمان‌های ثابت و مشخص

برای استفاده مداوم، بهتر است که از یک الگوی استفاده ثابت پیروی کنید.

برای مثال: هنگام صبح و هنگام شب، قبل از مسواک کردن دندان‌ها. به این ترتیب استفاده از لوسیون به یکی از برنامه‌های ثابت و روزانه‌تان تبدیل می‌شود. اما لازم نیست که حتما در ساعت‌های مشخصی از لوسیون استفاده کنید.

پس از استعمال لوسیون

1- مدل دادن به موها

پس از جذب کامل لوسیون توسط پوست سر، می‌توانید آن‌ها را شانه کنید و مواد آرایشی و بهداشتی برای مدل دادن به موهایتان استفاده کنید. بدون اینکه اثری از لوسیون باقی مانده باشد.

2-  شستشوی موها

برای اطمینان از جذب کامل لوسیون توسط پوست سر، تا سه ساعت پس از استفاده از لوسیون، از شستشوی سر و مو خودداری کنید.


# خرید لوسیون مو گیاهی # رفع خشکی مو # درمان ریزش مو

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای لوسیون گیاهی ضد ریزش مو سیمازر
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط