سنگ

سنگ پا

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 49,500 تومان
  • لایه برداری پوست خشن پاهای خود به وسیله این سنگ طبیعی ، به از بین بردن لکه ها ، ذرات و آلودگی ها کمک می کنید تا پاهای شما بدرخشد.
  • یکی از فواید سنگ پا این است که ابزاری مؤثر برای جوان سازی و تمیز کردن پوست دست ، پا ، آرنج ، پاشنه پا و همچنین از بین بردن ذرات یا پوست سخت ، خشن ، مرده و خشک است. با استفاده روزانه ، پوست شما مانند پوست بعد از ماساژ SPA نرم و صاف خواهد شد.
  • این سنگ های طبیعی که حاوی عناصر کمیاب هستند ، با ماساژ و تحریک جریان خون ، باعث تسکین خستگی و تقویت آرامش می شوند.
  • محصول 100٪ سازگار با محیط زیست و هیچ نوع آلودگی و زیانی به محیط زیست وارد نمی کند.


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

نام علمی سنگ پا سیاه را اسکوریا می‌نامند. کلمه scoria از زبان یونانی گرفته شده است. همچنین سنگ پای سفید و رنگ روشن در بازار ایران موجود است. اما این نوع سنگ معمولا از معادن خارج از کشور تهیه و تولید می‌شوند، این نوع سنگ از لحاظ ظاهری و جنس بسیار متفاوت‌تر از سنگ پای اسکوریا هستند. باید بدانید که پامیس و اسکوریا از نظر ساختار و مواد اولیه با هم متفاوتند. حفره‌های اسکوریا بزرگتر و دیواره‌های آن ضخیم‌تر از پومیس هستند. این تفاوت به دلیل میزان چسبندگی یا ویسکوزیته ماگما در سطح پایین‌تری از زمین برمی‌گردد. نتیجه این اختلاف باعث می‌شود که حباب افزایش یابند و هوا در داخل ماگما منتشر شود و انفجار حاصل از فشار آن می‌شود
سنگ پا نوعی سنگ آذرین است که از سرد شدن گدازه‌های آتشفشانی شکل می‌گیرد. وجه تسمیهٔ سنگ‌پا این است که به دلیل قابلیت بالای سایندگی اش از آن برای حذف لایه‌های سفت مردهٔ پوست در پاشنه پا استفاده می‌شود.سنگ پا از انواع پوکه‌های معدنی است.

سنگ پا، سنگی خشن اما پرخاصیت

سنگ‌پا کشیدن به کف پا یکی از قدیمی‌ترین اصول حمام ما ایرانی‌ها و از توصیه های اکید طب سنتی ایران است که نوعی ماساژ سخت به حساب می‌آید که چرک پوست پا را از بین می برد و منافذ پوست را برای پاکسازی کف پا باز می‌کند و به این ترتیب خستگی پا را برطرف می‌کند.

خواص سنگ پا در طب سنتی

در بیماری‌های مربوط به مغز به‌خصوص سردردها، کشیدن سنگ پا مفید است، برای این منظور باید سنگ‌پا خشن‌ باشد و با مالش قوی‌ و مدت طولانی‌تری استفاده شود؛

به خاطر اینکه ماده را از قسمت‌های بالاتر به سمت قسمت‌های پایین بدن می‌کشاند و اگر سنگ‌پا، خشن‌تر باشد، جذب ماده زیادتر است.

مگر آنکه فرد پوست نازکی داشته باشد که «سنگ‌ پا»ی خشن را تحمل نکند؛

از دیگر خواص سنگ پا در طب سنتی آن است که سنگ‌پا پوست‌های مرده و کهنه کف پای شما را جدا می‌کند و گردش خون را در کف پا افزایش می‌دهد.

سنگ‌پا یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌های پاکسازی مغز از مواد زائد و رطوبات اضافه در افرادی‌ است که غلبه رطوبت در مغز دارند. این یکی دیگر از خواص سنگ پا در طب سنتی است.

بر اساس مطالعات جدید در «علم رفلکسولوژی (بازتابی)» سنگ‌پا اثر بسیار خوبی بر کل بدن و حتی احشاء داخلی دارد.

کاربرد «سنگ‌‌پا» می‌تواند بسیاری از مشکلات روانی مانند افسردگی، بی‌خوابی، فکر و خیال زیاد و… را بهبود بخشد البته اگر به‌طور مداوم صورت پذیرد.

نحوه استفاده از سنگ پا برای زدودن سلول‌های مرده پوست

اغلب انسان‌ها از این سنگ برای حذف بافت مرده پوست استفاده می‌کنند.

بدن پینه بسته را در ترکیبی از آب گرم و مواد شوینده مثل صابون قرار دهید و آن را بخیسانید. بخش‌هایی از جمله: کف پا، زانو، آرنج، کف دست و یا هر قسمت بدن که پوسته و پینه بسته، ترک خورده و یا تجمع پیدا کرده است.
آن را مرطوب کنید و با ملایمت بر روی بدن بکشید. بهتر است که آن را در زیر آب گرم به بدن بکشید تا عمل سایش به بهترین نحوه انجام شود.
با حرکت دایره‌ای شکل بخش مرده را از بدن جدا کنید. بعد از اینکه بخش مرده پوست از بدن جدا شد عمل سایش را متوقف کنید. به هیچ وجه با فشار انجام ندهید. بگذارید که سطح بیرونی لایه برداری را انجام دهد.
بدن را با آب زیاد کاملا بشویید و سپس خشک کنید و با کرم مرطوب کننده پوست را مرطوب کنید. برای مرطوب کردن پوست از کرم‌های مرطوب کننده و برای چرب کردن از روغن نارگیل، زیتون و بادام استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که برای بهترین تجربه مدت زمانی طولانی به ماساژ بپردازید.
توصیه می‌شود حداقل دو مرتبه در هفته و بهتر است شب‌هنگام از سنگ‌پا استفاده کنید تا بعد از سنگ‌ پا کشیدن، پوست پا بتواند استراحت کند.
اگر احساس درد یا ناراحتی دارید یا خونریزی وجود دارد، فوراً سنگ پا کشیدن را متوقف کنید.


# خریدسنگ پا طبیعی # پومیس # اسکوریا # scoria

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای سنگ پا
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط