شیاف

شیاف ماریانا(Mariana) آرال

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 95,375 تومان
قیمت : 110,975 تومان
  • شیاف ماریانا آرال تنگ کننده و ضد عفونی کننده واژن
  • منقبض کننده فوری واژن
  • افزایش لذت جنسی
  • رفع بوی بد و کنترل ترشحات واژن
  • رفع عفونت و قارچ واژن
  • افزایش میل جنسی
  • تعداد در بسته بندی : 12 عدد


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شیاف ماریانا آرال یا، گیاه ماریانا یکی از گیاهان دارویی مفید ، قابض و کاربردی می باشد که خواص درمانی بی شماری دارد. داشتن زایمان های طبیعی و هم چنین رابطه های جنسی برای مدت طولانی در بانوان باعث بزرگ شدن واژن آنها می شود که این موضوع برای زوجین بسیار ناپسند به نظر می آید. اما با وجود گیاهی مانند ماریانا دیگر نباید نگران این مسئله باشید چرا که با استفاده منظم از آن بانوان می توانند تنگی واژن خود را به حالت سابق بازگردانند.

این محصول حاوی چند گیاه مختلف می باشد که هر کدام خواص درمانی خاص خود را دارند. شما می توانید از شیاف ماریانا برای تنگ کردن واژن، از بین بردن بوی نامطبوع، از بین بردن عفونت ها و همچنین کیست تخمدان استفاده کنید. خبر خوبی که در مورد خرید شیاف ماریانا وجود دارد این است که این محصول فاقد عوارض جانبی می باشد و بدون هیچ خطری باعث افزایش لذت طرفین در طی رابطه جنسی می شود.

خرید شیاف ماریانا را می توان بهترین تنگ کننده واژن گیاهی دانست. این محصول گیاهی حاوی چند گیاه مختلف می شود و به تنگ شدن دیواره های واژن کمک می کند. این محصول تاثیر فوق العاده ای در فیزیولوژی واژن دارد و منجر به سفت شدن بافت واژن می شود.از آنجایی که تنگ کننده واژن گیاهی ماریانا نوعی محصول ترکیبی می باشد می توان از آن با اهداف مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال می توان تنگ کننده واژن گیاهی ماریانا را برای از رفع بوی بد واژن و کاهش سوزش و درد واژن نیز مورد استفاده قرار داد.

ترکیبات شیاف ماریانا

شیاف ماریانا با دارا بودن ترکیبات قابض که منجر به انقباض بافتهای واژن می شوند، باعث می شود که بافت واژن خود را جمع کند و به اصطلاح تنگی واژن بیشتر شود و بدین ترتیب به عنوان تنگ کننده واژن عمل کند.

همچنین برخی گیاهان دیگر که در ترکیب شیاف ماریانا به کار رفته اند، دارای خواصی همچون خوشبو شدن و ضد عفونی شدن واژن می شود و عفونت زنانه را که می تواند دلیل مهمی بر سوزش واژن و درد واژن در حین رابطه جنسی و عدم تمایل خانم یا آقا به برقراری رابطه جنسی شود را کاهش دهد. این محصول به رفع عفونت واژینال نیز کمک میکند.

کوهوش سیاه Black Cohosh

کوهوش سیاه یکی از گیاهان بومی سرخ پوستان آمریکای شمالی است که در آمریکا با نام گیاه بانوان شناخته می شود.

دانگ کوای Dong Quai

این گیاه به نام جینسینگ ماده شناخته می شود و در کشور چین رویش دارد. به دلیل دارا بودن ترکیباتی که منجر به تنظیم هورمونهای جنسی بانوان می شود در دنیا معروف است.

شیرین بیان Licorice

عصاره شیرین بیان از دیگر گیاهان بکار رفته در شیاف ماریانا است. این گیاه اثر قابض داشته و منجر به جمع شدن بافتهای داخلی واژن و نهایتا تنگی واژن می شود.

پنج انگشت Vitex Berry

 یکی از معروفترین گیاهان دنیا در زمینه بهبود مسایل جنسی و هورمونی بانوان گیاه پنج انگشت است و استفاده از آن در ترکیب شیاف ماریانا نیز به همین سبب می باشد. از پنج انگشت در کپسول پی ام اس پوز که برای تسکین دردهای پریودی کاربرد دارد نیز به کار رفته است.

شبدر قرمز Red Clover

عصاره شبدر قرمز باعث تنگی واژن و ضدعفونی شدن محیط داخلی واژن می شود و یکی دیگر از ترکیباتی است که در شیاف ماریانا اصل آرال بکار رفته است.

مریم گلی Sage

مریم گلی یک گیاه معطر است که خاصیت ضدعفونی کننده داشته و می تواند منجر به درمان عفونت واژن شود. استفاده از آن در ترکیب شیاف ماریانا به دلیل همین خاصیت ضدعفونی کنندگی آن است.

مشعل شیطان False unicorn

این گیاه هم بومی آمریکای شمالی بوده و به عنوان تونیک واژن و رحم شناخته می شود و به همین دلیل در ترکیب قرص ماریانا بکار رفته است.

انگورک آمریکایی Squaw vine

این گیاه علاوه بر خاصیت تنظیم هورمونی و جنسی زنان، خاصیت بهبود وضعیت عضلات و بافتهای داخلی واژن را داشته و به عنوان تنگ کننده واژن در ترکیب قرص ماریانا کاربرد دارد.

رزبری قرمز Red Raspberry

این گیاه نوعی تمشک وحشی است که با دارا بودن آنتی اکسیدانها و تانن ها باعث بهبود وضعیت سلامتی و انقباض واژن می شود و کاربرد آن در شیاف ماریانا اصل آرال به همین سبب می باشد.

یام وحشی Mexican Wild Yam

این گیاه منجر به افزایش میل جنسی بانوان می شود و همچنین باعث تحریک بیشتر گیرنده های عصبی داخل واژن می شود و به این ترتیب، منجر به افزایش لذت طرفین در رابطه زناشویی می شود و استفاده از این گیاه در ترکیب شیاف ماریانا و پودر آن نیز به همین دلیل است.

سایر ترکیبات شیاف ماریانا

سیلیکون دی اکسید، ژلاتین، سلولز میکروکریستالیزه شده، منیزیم با منشأ گیاهی، استئارات، سیلیکون دی اکسید.

خواص قرص (شیاف) ماریانا آرال

تنگ کننده بسیار قوی واژن
افزایش لذت جنسی
ضدعفونی‌کننده واژن
از بین برنده بوی بد واژن
ضدالتهاب و خارش
تنظیم ترشحات واژن
افزایش میل جنسی در خانم‌ها
مصرف راحت
اثربخشی سریع

افزایش چند برابری لذت جنسی در رابطه جنسی فی ما بین زوجین
دفع تمامی قارچ ها و عوامل عفونت زا و حاوی میکروب و قارچ که اطراف دستگاه تناسلی رشد نموده اند
خصوصیت مهم دیگر این محصول از بین بردن بوی بد آلت تناسلی ( چه در آقایان و چه در خانم ها ) را از بین می برد .
از بین بردن خارش در نواحی تناسلی یا همان خارش واژن
از بین بردن کامل بی اختیاری و تکرر ادرار
متعادل نمودن ترشحات واژن خانم ها
و مهمترین خاصیت آن تنگ کنندگی واژن به وسیله آن می باشد .
شیاف ماریانا آرال یکی از محصولات شرکت گیاه هفتم بوده که مخصوص بانوان محترم تولید شده است. این محصول می تواند روابط زناشوئی شما را بهبود بخشد. با مصرف این قرص می توانید تنگی واژن را به خوبی احساس کنید. این محصول طبق گفته سازنده ۱۰۰ ارگانیک می باشد و خیال شما از بابت مصرف آن راحت است.

طریقه استفاده از شیاف ماریانا

شاید با خود تصور کنند طرز استفاده از شیاف ماریانا پیچیده و دشوار باشد اما باید توجه داشته باشید که یکی از ویژگی های مثبت این شیاف نحوه آسان استفاده از آن است.

طرز استفاده از شیاف ماریانا به این صورت است که باید دو ساعت قبل از رابطه بهترین زمان استفاده از آن بین یک تا دو ساعت پیش از شروع رابطه جنسی است باید این شیاف را بین ۳ تا ۵ سانتی متر به درون واژن وارد نمایید و پس از آن به مدت نیم ساعت باید در ازبکشید.

برای تاثیر گذاری هر چه بهتر فرد نباید بلافاصله پس از وارد کردن شیاف به حالت سر پا بایستد شیاف ماریانا نه تنها به صورت کوتاه مدت بلکه در صورت استفاده در یک دوره مشخص میتواند برای طولانی مدت تاثیر گذار باشد برای تاثیر گذاری هر چه بهتر توصیه ما این است که این شیاف در یک دوره سه ماهه و به صورت هر دو هفته یک بار مورد استفاده قرار بگیرد.

عوارض استفاده از شیاف ماریانا

بسیاری از داروها و موادی که در درمان اختلالات و مشکلات جنسی کاربرد دارند معمولا دارای عوارض جانبی هستند اما شیاف ماریانا را می توانیم از جمله محصولاتی نام ببریم که تقریبا هیچ عارضه جانبی ندارد

همان طور که در ابتدای مطلب بیان کردیم ماریانا یک داروی گیاهی است و در ساخت این شیاف از ترکیباتی گیاهی و دارویی استفاده میشود و به همین دلیل این قرص تنگ کننده واژن را میتوانیم یک داروی بدون عوارض جانبی بنامیم.

نسخه اصلی شیاف ماریانا کاملا دارویی و گیاهی است و به همین دلیل عارضه خاصی را به دنبال ندارد اما برخی از خانمها بهتر است از مصرف این شیاف پرهیز کنند و یا پیش از مصرف بهتر است به پزشک متخصص خود مشورت کنند.

برای مثال کسانی که باردار هستند برای اینکه هیچ خطری جنین را تهدید نکند بهتر است از مصرف این دارو پرهیز کنند. همچنین خانم هایی که قرص و دارو مصرف میکنند برای جلوگیری از ایجاد اختلالات دارویی و همچنین برای کسب اطمینان بیشتر پیش از شروع مصرف شیاف ماریانا بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت کنند.

 


# خرید شیاف ماریانا # تنگ کننده واژن # افزایش میل جنسی خانمها # ضدعفونی کننده واژن # Activated Charcoal

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شیاف ماریانا(Mariana) آرال
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط